Domácnosť a bývanie

štvrtok 4. decembra 2014

Oriflame pre Vaše ruky

Ahoj

V zime sa staráme o naše vlasy,pleť na tvári a celom tele, no veľa z nás zabúda na starostlivosť o ruky .
Viem že veľa ľudí ma rado ak krém na ruky nielen hydratuje a pokožku zvláčňuje, ale aj pekne vonia.
Preto mám pre Vás dva super typy krémov na ruky, ktoré sa starajú o Vašu pokožku a aj pekne voňajú -

Ako prvý Vám predstavím krém na ruky s vôňou jablka a škorice Apple & Cinnamon Oriflame .
Vôňa krému je prenikavá a naozaj ju cítiť, ja cítim hlavne jablko alebo skôr varené jablko, no keď sa tak "zaňuchám" je tu cítiť aj škoricu .
Je to taká originál Vianočná vôňa, hodí sa na vianočné sviatky, kedže jablká, punč a škorica, ktorými tento krém opája patria k zimnému obdobiu. 
Krém sa dobre vsiakne do pokožky rúk a zanechá ju naozaj hebkú, hydratovanú a prevoňanú .
Balenie je klasické v tube a má 75ml , je zdobené zlatými hviezdičkami takže je naozaj také vianočné .
Cena je len 2,49 EUR a nájdete ho v aktuálnej ponuke vianočného Oriflame katalógu .



Ako druhý mám krém na ruky Fairy City Lights Oriflame .
Tento krém má ľahšiu vôňu a obsahuje maličké trblietky, ktorými rozžiari a skrášli Vašu pokožku .
Jeho vôňa je orientálna, cítiť v nej vanilku a ovocie .
Mne príde táto vôňa ako jedna z tých sladkých vôní , ktoré ak máte radi iste si tento krém zamilujete .
Taktiež sa rýchlo vsiaka do pokožky a zanecháva ju jemnú, trblietavú a vláčnu .
Balenie je opäť klasické 75ml.
Cena tohto krému je 2,69 EUR
Ani jeden z krémov nezanecháva mastný, lepkavý pocit na pokožke po nanesení .



Krémy na ruky od Oriflame právom patria do mojej dennej starostlivosti .
Ak ste ich ešte neskúšali tak neváhajte, majú super cenu a ozajstné účinky .

Verím, že sa Vám môj malý článok o krémoch na ruky páčil.

Ozaj, skoro som zabudla napísať o mojom malom experimente .
Kedže rada skúšam nové veci a proste sa rada hrám s vôňami, skúsila som na ruke zmiešať tieto dva krémy spolu a poviem Vám tá vôňa nebola vôbec špatná :)




Na pravej strane je krém Fairy City Lights, ktorý je viacmenej zlatý a má v sebe malinké trblietky a na ľavej strane môžte vidieť vianočný krém na ruky Apple & Cinnamon




Dočítania nabudúce
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára