Domácnosť a bývanie

utorok 15. marca 2016

Avéne TriAcnéal EXPERT

Ahoj

Akné nie je výsadou len mladých dievčat v puberte a okolo nej ale i dospelých žien či mužov.
Preto ak ste už vyskúšali mnoho produktov, ktoré "zaručene" pomáhajú, len na Vás nezaberajú iste poznáte ten pocit kedy ste ochotný minúť hockoľko peňazí za ďalšiu novinku ktorá už určite pomôže.
V dnešnom článku Vám rada poradím produkt, ktorý by Vám konečne mohol pomôcť a Vy tak ušetríte čas i peniaze minuté na nové a nové produkty.
Kozmetická značka Avéne je jedna z mojich obľúbených a už veľmi dávno ich produkty obľubujem a pravidelne používam, preto som rada otestovala ich krém, ktorý je špeciálne vyvinutý pre pleť so sklonom k pretrvávajúcim nedokonalostiam alebo s jazvami po akné.
Je to špecifická starostlivosť pre pleť dospelých a dospievajúcich ktorých trápi akné.

Hlavnými účinnými zložkami tejto jemnej emulzie sú :

- Diolényl 
patentovaná inovácia vyvinutá tímom Pierre Fabre s trojitou účinnosťou pre zníženie rizika množenia bakterií, zmierňuje sčervenanie a pomáha eliminovať prejavy akné

- X-Pressin
redukuje čierne bodky a vyhladzuje povrch pleti

- Retinaldehyd
znižuje výskyt jaziev a je to účinná starostlivosť proti starnutiu pleti

- Termálna voda Avéne 
upokojuje a pomáha znížiť riziko podráždenia pleti

Ako sami čítate vyššie, tento krém je zárukou pomoci proti boju s akné.
Moja skúsenosť je pozitívna, už zhruba po prvom týždni používania jeden krát denne som na pleti badala zmeny.
Najskôr to bolo zníženie tvorby zápalov na pokožke, neskôr sa mi akné začalo pekne hojiť a po zhruba troch týždňoch pravidelného používania sa akné tvorí výrazne menej.
Samozrejme, občas sa mi akné niekde znovu vytvorí, ale myslím si že to je normálne pri type pleti aký mám.
Moja pleť je čistejšia a bez viditeľných stôp po akné, jazvy sú akoby vyhladenejšie a pleť nie je po používaní tejto emulzie vysušená ako to je pri iných prípravkoch proti akné.
Môžem kľudne napísať, že produkt značky Avéne ma znovu nesklamal a pomohol mi.
Emulziu je najlepšie nanášať večer na poctivo odlíčenú a vyčistenú pleť.
Rýchlo sa vsiakne a nezanecháva pleť veľmi mastnú alebo presušenú.
Emulzia má bledo žltú farbu a typickú vôňu pre produkty značky Avéne, nie je to umelá a chemická vôňa. ale vôňa čistoty a kvality, to proste poznáte na prvý ňuch.
Balenie je s obsahom 30ml s pumpičkou, takže je praktické a nanesiete si vždy presne toľko produktu koľko potrebujete.
Cena balenia sa pohybuje okolo 16 EUR, čiže to nie je nič predražené, platíte naozaj sa účinok a kvalitu.

Viac o produkte sa dočítaš priamo na stránke :
kde si tento ale i ostatné produkty značky Avéne môžeš hneď aj hodiť do košíka v pohodlí domova.


Pár fotečiek pre Vás :













Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára