Domácnosť a bývanie

sobota 14. marca 2015

SLEEK - i Candy

Ahoj

Článok ktorý by vystihoval nadchádzajúce jarné obdobie aj zo sveta kozmetiky som už plánovala dosť dlhú dobu, vlastne odvtedy čo sa mi do rúk dostala paletka očných tieňov Sleek I Candy .

Je svieža, farebná, plná tej správnej jarnej či už aj letnej atmosféry.
O tom že farby držia počas celého dňa, sú krásne pigmentované a neprášia ste sa už dočítali v článku o paletke od Sleek s názvom AU NATUREL
Balenie je opäť čierne s lesklým nápisom značky Sleek, áno stále sa "ocapká" no i napriek tomu tieto výrobky patria k mojim hrdým vojačikom v kozmetickom stolíku.
Iste chápete že som jednoducho spokojná :)

Paletka Sleek I Candy je z limitovanej edície.
Táto paletka je naozaj odvážna a plná farieb jari a leta.
Nachádzajú sa v nej 3 úplne matné očné tiene ( čierna, modrá, tmavá fialová ) a 4 lesklé, perleťové s názvami ako bon bon, aniseed, cream soda či apple sour.
Zvyšných 5 odtieňov má len jemný "šimer" .
Farby sú vyskladané tak aby sa dali použiť ako na denné líčenie tak aj na dramatickejšie a výraznejšie večerné párty líčenie.
V balení sa nachádza aj obojstranný štetec a zrkadlo, takže svoj pohľad môžte upraviť a skontrolovať všade kam prídete.

Pre inšpiráciu ako sa môžno s týmito farbami pohrať priamo na očiach som pre Vás pripravila tri rôzne farebné kombinácie líčení, v komentároch mi môžte zanechať odkaz ktorý z týchto troch kombinácií farieb je Vám najbližší :)

Cena paletky očných tieňov 10,99 EUR, k objednaniu na stránke WWW.STAYUNIQUE.SK, kde sa teraz uplatí zavítať a prezrieť si ich dych berúce novinky Sleek kozmetiky.



1.







2.








3.








Kvalita fotiek je taká aká je, čo mi je samozrejme ľúto a verte mi pracuje sa na tom aby sa to neustále mohlo zlepšovať.
Áno áno šetrím na nový foťáááčik :)


I love Sleek make up, touto vetou si dovolím zakončiť dnešný článok.


Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára