Domácnosť a bývanie

pondelok 23. marca 2015

Ziaja - kozie mlieko

Ahoj

Suchá pokožka je môj večný problém, hlavne po sprche.
Vždy musím použiť telové mliečko, krém  na ruky na tvár proste zhydratovať každý kúsok môjho tela.
Preto ako už iste dobre tušíte telové mliečka ako aj všetky ostatné hydratačné zázraky u mňa dlho nepoležia.
Minúť pre mňa balenie nieje žiaden problém a práve preto som už vyskúšala naozaj obdivuhodné množstvo týchto prípravkov. (značka, zloženie, parfumácia, cena, tým všetkým sa líšili).
Prednedávnom som si vyskúšala telové mlieko alebo ako výrobca píše telový balzam a krém na ruky od dobre známej značky ZIAJA.
Oba produkty pochádzajú z rady ktorej hlavnou zložkou je kozie mlieko.

Hlavné zložky tejto rady sú :

- vitamín E a vitamín A
- provitamín B5 ( D-panthenol)
- komplex zložiek z kozieho mlieka


Telový balzam ako aj krém na ruky majú pokožku zjemniť, zvláčniť a hydratovať.
Pleti majú dodať potrebné výživné látky a navrátiť jej pružnosť.
Regenerujú, upokojujú podráždenia a vyhladzujú pokožku.
Krém na ruky predchádza štiepeniu a lámaniu nechtov a odstraňuje pocit drsnosti.


Moje skúsenosti s týmito produktmi sú, povedala by som priemerné.
O čosi viac som spokojná s telovým balzamom.
Po jeho použití je pokožka na celom tele naozaj jemná, hydratovaná, vypnutá a pocit suchosti a drsnosti je preč.
Po holení, kedy moja pokožka potrebuje extra dávku výživy je to super pomocník.
Balzam je trošku hustejší a nerozotiera sa až tak ľahko, je takmer bez parfumácie ( nemá skoro žiadnu vôňu) čo mne vyhovuje nakoľko parfém mnohokrát v podobných produktoch pokožku zbytočne presúša.
Do pokožky sa vsiakne takmer okamžite.
Balenie je jednoduché a v tom je jeho krása, kombinácia bielej a striebornej ( strieborná je koza )
pôsobí liečivým dojmom.
Balenie je rovnaké aj pri kréme na ruky.


Teraz prejdeme k tomu pre mňa menej vyhovujúcemu produktu a to je krém na ruky.
Nemôžem napísať že tento krém je zlý, ale pre moje extra vysušené ruky na ktorých sa tvoria šupinky (od suchosti) nieje postačujúci.
Ruky síce pekne zvláčni a pokožka je o dotyk jemnejšia no pre mňa je to málo.
Krém je menej hustý ako telový balzam, ľahko sa rozotiera a prekvapujúco rýchlo sa vsiakne.
Taktiež je takmer bez akejkoľvek parfumácie.
Používam ho hocikedy v priebehu dňa ked mám pocit že ruky trpia diagnózou - suché.
No keď sa krém úplne vpije ruky sú akoby opäť suché.
Preto volím osobne hustejšie a mastnejšie krémy na ruky.
Ak sú však Vaše ruky len "normálne" vysušené myslím si že tento krém Vám bude vyhovovať, pretože nezanecháva pocit mastnoty, rýchlo sa vstrebe a zároveň posilňuje aj Vaše nechty a nechtovú kožtičku.
Balenie má obsah 80ml.





Bližšie si produkty môžte prezrieť na tejto stránke www.ziaja.sk




Ziaja telový balzam






Ziaja krém na ruky 











Ziaja kozia rodinka pre moje telo 





Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára