Domácnosť a bývanie

nedeľa 5. júla 2015

Ixima Cream Foundation

Ahoj


Väčšina z nás v lete preferuje len BB krémy prípadne púder, niečo čo pleť nezaťaží a pleť môže dýchať.
No občas potrebujeme mať pleť bezchybnú, nedokonalosti prekryté čo najviac to ide a potrebujeme aby pleť vydržala takto dokonalá po dlhší čas, napríklad na rôznych párty, stanovačkách a podobných letných "relax time" záležitostiach.
Ja som na toto leto zvolila krémový kompaktný make-up, ktorý obsahuje navyše vitamín E, má prírodné zložky, zloženie zvláčňujúcich aktívnych látok, solárne filtre pre UV ochranu pleti.
Podobá sa štruktúre pokožky a teda zaisťuje dlhotrvajúcu hydratáciu pleti.
Neobsahuje látky, ktoré môžu podporovať tvorbu kožného mazu, dokonca nadmerný maz absorbuje a tak zabraňuje lesku pleti, čo sa naozaj hodí pri tropických letných teplotách.



Moja skúsenosť :

Značka IXIMA mi bola neznámou, no po prečítaní zloženia make-upu som sa rozhodla že to vyskúšam, nakoľko neobsahuje žiadne chemické látky pre pleť a zdravie škodlivé, jeho zloženie je hypoalergénne a kozmetika nie je testovaná na zvieratách.
Balenie je naozaj krásne, aj samotný vonkajší, "krabičkový" obal je pekne prepracovaný v jednoduchej čierno bielej kombinácií s ružovým logom, a vrchnej časti je obal akoby kožený, no proste naozaj detailná práca, v krabičke sa ukrýva už samotný make-up ktorý má jednoduchú no praktickú podobu, skladá sa akoby z dvoch častí, vrchná časť obsahuje make-up a pod ním sa nachádza hubka ktorou sa make-up na pleť priamo nanáša.
Balenie obsahuje i zrkadielko, takže sa upraviť môžte kedykoľvek a kdekoľvek, preto je tento produkt určený aj pre aktívne ženy, cestovateľky.
Make up má krémovú konzistenciu a s pomocou pribalenej hubky sa nanáša jedna radosť.
Môžte ho nanášať i štetcom ak Vám to s ním ide lepšie, ale myslím si že s hubkou ho rozotriete rýchlejšie a dôkladnejšie.
Objednaný som mala samozrejme najbledší odtieň, no keď mi došiel zdal sa mi trošku tmavší k mojej pleti, naniesla som si ho na tvár a po pár minútach sa sám prispôsobil mojej pleti, takže toho že Vám nesadne sa báť netreba.
Bola som milo prekvapená akú kryciu schopnosť aj napriek svojej ľahkosti má, prekryl malé nedokonalosti a krásne zjednotil tón pleti, výdrž hodnotím taktiež pozitívne.
Ďalšie plus si u mňa získal keď som sa ani po celom dni v práci vôbec neleskla, pleť bola zmatnená no nie vysušená ako to väčšinou pri zmatňujúcich prípravkoch býva zvykom.
Na pleti nezanecháva vzhľad masky a nepôsobí príliš hrubo, pleť je jemná a vláčna.

Odtieň ktorý mám ja - 014, telová 

Cena produktu 389Kč, približne 13 EUR.
A odkiaľ tento pokladík mám ? Mám ho z českého e-shopu www.makeup4u.cz
Názov : krémový kompaktný make-up IXIMA 12g

Celkové hodnotenie : na výbornú 

Pár fotiek pre Vás :
















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára