Domácnosť a bývanie

pondelok 29. augusta 2016

Declaré Switzerland

Ahoj

Vitajte pri dnešnom článku, tentokrát to bude oboznamovací článok.
Predstavím Vám kozmetickú značku a jej dva produkty, ktoré možno ešte nepoznáte, no určite stojí za to o tejto kozmetickej značke vedieť.
Je to kvalita prichádzajúca zo Švajčiarska, ako prvá vyvinula líniu kozmetických produktov pre citlivú pleť a doteraz je medzinárodným lídrom na trhu v oblasti kozmetiky na citlivú pleť.
Tajomstvom produktov je zložka s názvom src-komplex vďaka nemu sa v pleti zlepšuje funkcia bariéry a posilňuje sa jej prirodzená odolnosť.
Predchádza poškodeniu buniek i predčasnému starnutiu.
Je dermatologicky testovaná na citlivú pleť.
Najznámejšie sú produkty na citlivú pleť, no v ponuke značky Declaré je ak slnečná kozmetika, telová kozmetika, starostlivosť pre mužov a dekoratívna kozmetika ktorú by som určite chcela vyskúšať.
Táto kozmetika je výnimočná viacerými vecami ako :

- vône bez alergénov
- dlhodobý efekt
- najlepšia znášanlivosť s pleťou ( i citlivou )
- harmonické zloženia
- jedinečný komplex Declaré
- redukcia podráždení pleti
- aktívna ochrana buniek

Samozrejme ja som značku popísala len v skratke a napísala som sem informácie ktoré sú základné, ak Vás zaujíma viac o tejto značke kliknite si na ich oficálnu stránku declare.sk

Kedže som vždy na pleť a odličovanie používala tekuté micelárky povedala som si že by som mohla skúsiť i mlieko na odličovanie, hlavne v období kedy je moja pleť vysušená je to vhodné riešenie.
Rozhodla som sa dôverovať značke Declaré a vyskúšala som ich jemné čistiace mlieko ktoré je obohatené o lipový extrakt .
Jemne čistí pleť, odstraňuje make-up a nadmerný kožný maz bez toho aby narušilo prirodzenú rovnováhu pleti.
Po jeho použití sa odporúča použiť tonikum Tender Tonifying Lotion, ale môžte použiť tonikum ktoré máte doma a vyhovuje Vám a Vašej pleti.
Občas sa mi stalo že niektoré odličovacie produkty ma pálili hlavne v oblasti kde je pokožka jemnejšia a najviac citlivá, čiže v okolí očí či pier.
Pri tomto mliečku som však žiadne pálenie, štípanie ani následné začervenanie nebadala.
Pokožka bola po jeho použití jemná, pružná a vláčna. Viditeľne ukľudnená a pripravená na ďalšie ošetrenie.
Ja osobne som si pleť najskôr odlíčila micelárkou, ktorú používam už dlho a následne som si pleť dočistila týmto mliekom. No mlieko zvládne odlíčiť pleť i bez predchádzajúceho použitia micelárky.
Mlieko má veľmi ľahkú konzistenciu, dokonca by som povedala že mlieka mi nevyhovovali doposiaľ práve preto že boli na mňa príliš "ťažké" husté a zle sa nanášali, no toto mlieko je naozaj iné a jeho nanášanie sa stane Vašim malým relaxačným opojením.
Pekne sa do pleti vsiakne a nezanechá pleť premastenú, zbytky odstránite vatovým tampónom ( ktorým sa na pleť aj nanáša ) alebo opláchnete tvár vodou.
Má jemnú, sviežu vôňu ktorá nie je rušivá ani umelá.
Balenie Vám vystačí na dosť dlhú dobu, obsah 200 ml je naozaj postačujúci.
Jeho balenie je praktické má totiž pumpičku, ktorou produkt ľahko dostanete na vatový tampón.
Cena tohto čistiaceho mlieka je okolo 19 Eur.

Druhým produktom je povedala by som za mňa top produkt tejto značky čo sa pleťovej kozmetiky týka a to Declaré Essential Eye Lifting Serum
Je to vlastne rastlinné očné liftingové sérum.
Obsahuje účinné rastlinné zložky, ktoré pri skombinovaní pôsobia výrazným efektom.
Posilňujú a zlepšujú štruktúru dermy, zlepšujú mikrocievne prostredie a stimulujú detoxikačný systém pleti.
Sérum by malo pri dlhodobom používaní vypínať vrchné očné viečka, redukovať vrásky a tmavé kruhy pod očami a taktiež aj opuchy očí.
Najefektívnejšie výsledky docielite požívaním produktu ráno i večer a prvé naozaj viditeľné výsledky sa ukážu zhruba po dvoch mesiacoch.
Kedže tento produkt je sérum a nie obyčajný krém, nanášame ho na očistenú pleť a to najskôr jemným krúžením na kontúrach očí ( postupne od vnútorných kútikov v smere rastu obočia ), následne ho len veľmi jemne klepkáme končekmi prstov na pleť po očami ponad lícne kosti a potom jemne masírujeme relaxačný bod na spánkoch.
Takto docielite lepšie vstrebanie produktu do pleti a podporíte mikrocirkuláciu krvi v oblasti očí.
Samozrejme produkt si môžte aj klasicky vklepkať do očného okolia, ale týmto spôsobom znásobíte je účinok a urýchlite účinnosť prípravku.
Prípravok je vhodný pre ženy od veku 40 rokov, no ja som si povedala že nikdy nie je skoro pre začatie precíznej starostlivosti o očné okolie, kde sa už aj mne po dvadsiatke začali tvoriť jemné vrásky a už dlhšie mám problémy s kruhmi pod očami.
Takže aj mladšie ročníky sa tohto produktu nemusia báť, no je odporúčaný hlavne pre dámy v zrelom veku.
Keď som si čítala príučku kde sa píše o tom ako vytvára vzhľad otvorených očí vďaka intenzívnemu liftingovému pôsobeniu, spevňuje tkanivo s okamžitou a trvácnou hydratáciou, posilňuje kapiláry okolí očí, aktivuje vlastný detoxikačný systém a predchádza nepravidelnému zhlukovaniu pigmentov či podporuje vyváženú mikrocirkuláciu čím vlastne zmierňuje opuchy a známky únavy tak som až neverila že toto môže dokázať jedno sérum.
No potom som si prečítala jeho zloženie a povedala som si že prečo nie, veď čítajte sami :

- nechtík lekársky
- listnatec tŕnitý
- pupočník azíjský
- madagarská bylina
- albízia ružová
- pentavitin
- kyselina hyaulorónová ( v krátkom aj dlhom reťazci )
- bio structurine
- bio sensiline
- ektoín

Ja som ho po prvý krát vyskúšala len na jednom oku, chcela som vidieť či bude aj po prvom použití nejaký rozdiel a môžem povedať že očné okolie kde som si naniesla sérum bolo hladšie a opuch oka bol menší, síce nie úplne viditeľne ale pri pozornom zadívaní bolo vidieť rozdiel a to už po naozaj prvom nanesení.
Pri dlhodobom používaní je očné okolie krajšie, tmavé kruhy pod očami takmer nie sú a opuch je preč úplne.
Myslím si že aj pri problémoch s očným okolím vo vyššom veku by bolo toto sérum účinné a oplatí sa doňho investovať.
Balenie je obsahu 15 ml v sklenej fľaštičke.
Vrchnák má kapátko s ktorým si ľahko sérum nanesiete.
Pri prvom použití som cítila jemné pálenie v oblasti očí, no to postupne ustúpi, pripisujem to zvýšenej mikrocirkulácií v okolí očí po nanesení séra.
Cena je približne 40 Eur.


Pár fotečiek pre Vás :













Dočítania čoskoro
Meggi





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára