Domácnosť a bývanie

nedeľa 28. augusta 2016

Make-up produkty moje každodenné

Ahoj

Dnes som pre Vás pripravila článok iného formátu na aký ste zvyknutý na mojom blogu, uvedomila som si totiž že dosť článkov je zameraných na konkrétne produkty a ich recenzie, čo nemusí každého stále zaujímať.
Preto tento článok bude o tom, čo používam pri mojom dennom make-upe, nie sú to veci ktoré by som nejak chcela propagovať a robiť im výlučne reklamu, bude to proste ukážka toho čo naozaj používam pri líčení takmer každý deň, i keď mnoho z produktov ste už na blogu vidieť mohli, tu je dôkaz toho že produkty používam i naďalej a som s nimi naozaj spokojná.
O produktoch sa nebudem nijak zvlášť rozpisovať kedže tu nejde o recenzovanie výrobkov.
Takže pusťme sa do toho .

Začnem základom a to je make-up, samozrejme pleť si pred jeho nanesením vyčistím a patrične ošetrím no o tom Vám napíšem v inom článku.
Používam buď krycí make-up a to hlavne vtedy keď sa mi na pleti spravia nejaké nepekné vyrážky a chcem ich naozaj zamaskovať alebo proste idem niekde kde chcem aby bola pleť v top stave počas celého dna, make-up používam výlučne od značky Mary Kay už dosť dlhú dobu.
Ak však idem len do mesta na nákupy, či do práce a chcem dosiahnuť svieži vzhľad a zjednotiť pleť stačí mi aj CC krém Mary Kay ten používam častejšie ako make-up, pretože neupcháva póry a pleť pekne zvláčňuje, tento produkt mám v dvoch odtieňoch, najbledší na zimné mesiace a o odtieň tmavší ktorý používam hlavne teraz počas leta keď som opálená.


Keď je vonku naozaj teplo a chcem predísť lesklému vzhľadu pleti siaham po púdri, v tom najsvetlejšom odtieni značky Oriflame Giordani Gold .
Obľúbila som si ho pretože mi na pleti nezanechá viditeľnú vrstvu posypu a stačí si ho naniesť len ráno, drží počas celého dňa.


Korektor, používam ho hlavne keď mám kruhy po očami, alebo tento konkrétne používam aj ako rozjasnovač, viem je to korektor ktorý slúži na prekrytie drobných nedokonalostí, ale jeho bledý odtieň a štruktúra mi vyhovujú pri rozjasňovaní oblasti pod očami, na brade, nad hornou perou, nad obočím i čele.
Mne sadol hlavne odtieňom, naozaj krásny porcelánový odtieň ktorý bežne len tak nenájdete, nezlieza mi do drobných vrások. Je taktiež značky Oriflame konkrétne z ich pre mňa najlepšej rady Giordani Gold.


No a keď už sme pri pleti, ak chcem aby moja tvár mala nejaké rysy použijem tento púdrový produkt, ktorý je síce určený na bronzovanie, no jeho odtieň je viacmenej hnedkastý ako bronzový, preto si s ním robím často kontúry na lícach, avšak len veľmi jemne. Kedže je to produkt ktorý má v sebe aj líčka a rozjasňovač nič viac nepotrebujem, líčka taktiež nanášam len v jemnej vrstve, trošku mi vadí že majú v sebe trblietky, no v lete je to ešte znesiteľné a rozjasňovač používam len zriedka hlavne na nos alebo nad hornú peru.
Produkt je značky Freedom .


Prejdime na oči, všeobecne najradšej používam zemité odtiene a myslím si že k mojim zeleným očiam aj najviac sadnú, sú vhodné ako na deň tak aj na večer keď ich pekne skombinujete s čiernou a vytvoríte dymové líčenie, paletka ktorá sa mi zapáčila svojimi odtienmi je značky  Maybelline.
Má v sebe totiž všetky základne nude odtiene hnedej, sivej a pár bledých odtieňov na prejasnenie viečka.
Pigmentácia je skvelá a na viečku mi držia i bez použitia bázy pod očné tiene.Balenie je taktiež kvalitné, nerozpadáva sa ako pri vyššie uvedenom produkte od Freedom napríklad.
Na úplne základne líčenie používam bledo hnedé tiene ktoré ako môžte vidieť sú už skoro spotrebované.


Ďalším očným tieňom ktorý používam častejšie ako iné ktoré sú v mojom kozmetickom stolíku je taký orieškovo hnedý tieň značky Makeup Revolution jeho farba pekne zvýrazní farbu očí, je dobre pigmentovaný a kombinovateľný.


Na riasy používam riasenku od Mary Kay ktorá ma dostala tým ako dokáže riasi nadvyhnúť, nezliepa ich, je super čierna a napriek tomu že už ju mám dlhšiu dobu otvorenú a používam ju vôbec sa nevysušuje.
Navyše má krásny tvar a kefka je jednoduchá čo mi vyhovuje najviac.


No a ešte pár pomocníkov, kedže ja sa väčšinou líčim prstami, nanášam si tak i očné tiene, make-up a rozjasňovač mám takúto malú, šikovnú sadu s nadstavcami, kde využívam hlavne tenký štetček na nanášanie tieňu na obočie, prípadne na niektoré produkty na pery ktoré sú v kelímkoch.
Samozrejme na líčka a kontúrovanie tváre mám špeciálne štetce na to určené.


Nezmienila som sa ešte o produktoch na pery, tých je totiž viacej a nemám výhradne jeden alebo dva ktoré používam, toto naozaj rada a často striedam podľa nálady, príležitosti a podobne.
Obočie si upravujem väčšinou klasickým tieňom na oči, konkrétne s najtmavším hnedým z paletky od Maybelline .

Tak to by bolo všetko čo používam bežne a najčastejšie, samozrejme niekedy je toho viac inokedy si vystačím len s CC krémom a riasenkou. 




Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára