Domácnosť a bývanie

piatok 2. decembra 2016

Thajská prírodná kozmetika Twin Lotus

Ahoj

Ako ste si už mohli všimnúť v poslednom čase ma naozaj baví skúšať nové produkty ústnej hygieny.
Možno je to neobvyklé a mnoho ľudí si proste kúpi nejakú pastu v Tescu či drogerke a majú postarané.
No ja som sa rozhodla si dať práve na ústnej hygiene záležať, hlavne po tom čo sa mi pravidelne začali zapaľovať ďasná a obávala som sa ďalších možných následkov.
Zápal ďasien je veľmi nepríjemná a bolestívá záležitosť ktorá môže viesť aj k strate zubov a to by nechcel hádam nikto.
Preto som sa rozhodla konať okamžite a skúšať nie bežné zubné pasty i keď netvrdím že sú nejak nekvalitné a podobne .
Najznámejšia zubná pasta proti krvácaniu ďasien so slanou príchuťou mi pomohla no nie úplne a tak som skúmala a skúmala .
Na Instagrame som náhodou natrafila na značku TWIN LOTUS doposiaľ som o nej nepočula ale zaujala ma hneď ich do očí bijúca bylinná stratégia podnikania.
Prezrela som si ich ponuku a našla som tu zubné pasty ktoré obsahovali niečo úplne iné ako ostatné zubné pasty.
V ponuke ma hneď zaujala čierna zubná pasta ktorá obsahuje aktívne kokosové uhlie ktoré odstraňuje zubný kameň a zubný povlak.
Taktiež v zložení nájdeme patentovanú bylinnú zmes Transatak a klinčekový olej a práve tu ide o to že zároveň dokáže zubná pasta pomocou týchto zložiek aj detoxikovať to prostredie úst a má priaznivé protizápalové a hojivé účinky.
Pasta však nie je vhodná pre deti do 6 rokov a neobsahuje fluorid .
Táto pasta ako všetky čierne zubné pasty má zuby aj bieliť.
Bielenie som si všimla ale nie je to úplne nejak do očí bijúce vybielenie, no od pasty som zatiaľ bielenie na vyššej úrovni ešte nestretla.
Povedzme si úprimne niečo čo neobsahuje peroxid alebo ak si zuby nebielime špeciálne u zubára nebude mať nejaký wow efekt, ak tak možno na chvíľku pretože naša sklovina má svoju vlastnú farbu a tú nijak nezmeníme.
Nehovoriac o tom že by bolo nutné aj vyradiť z jedálnička isté jedlá a nápoje.
Takže zuby sú belšie ale nie výrazne, čo je ale dôležité aspoň pre mňa určite, je že ďasná sú skľudnené a pomaly zápal ustupuje.
Krvácanie ďasien je už len minimálne ba až úplne vymizlo.
Chuť pasty je jemne mentolová a teda aj pekne osviežuje môj dych.
Cena zubnej pasty pri obsahu 150 ml je pôvodne 15 Eur, no teraz práve prebieha na e-shope akcia a pastu môžte kúpiť v zľave za 11,55 Eur.
Ak chceš zistiť viac klikni na odkaz o zubnej paste Twin Lotus Active Charcoal

V balíčku som mala aj ďalšie dve zubné pasty a to Lotus Original Herbal a Lotus Fresh & Cool.
Prejdem k zubnej paste Original Herbal ktorá ja taktiež veľmi účinná pri problémoch s ďasnami.
Má jednoduchý zeleno biely obal a obsah taktiež 150 ml.
Jej aktívne zložky sú napríklad kosť sépie, miswak, minerálne brusivo, pepermintový olej, eukaliptový olej.
Zloženie proste pozostáva z viac ako 10-tich liečivých bylín, ktoré sa kombinovali niekoľko desaťročí aby sa vyvinula čo najlepšia a najúčinnejšia kombinácia.
Táto zubná pasta sa nazýva aj zubná pasta na všetky problémy ústnej dutiny a to už hovorí za všetko.
Odporúča sa pri krvácaní a zápaloch ďasien, ochrana pred vznikom zubného kazu, povlaku a kameňa, bieliace účinky, hojivé účinky, zlepšuje dych.
Ja som túto zubnú pastu začala používať už pri čiernej zubnej paste a teraz keď sa mi úplne minula čierna zubná pasta používam hlavne túto zubnú pastu.
Zápal ďasien už takmer úplne ustúpil, zuby sú zdravé a dych je naozaj príjemný.
Nemám čo vytknú a musím povedať že toto je práve jeden z produktov, alebo toto sú jedny z produktov pri ktorých je naozaj vidieť účinky a to že naozaj riešia daný problém.
Táto zubná pasta má nezvyčajnú farbu, takú tmavo hnedú pri paste na zuby som sa s touto farbou ešte nestretla.
Vôňa je jemne mentolová a prerážajú tu vône byliniek.
Cena je 7,85 Eur taktiež práve v akcií bežne je to okolo 10,00 Eur.

No a posledná zubná pasta je s názvom Lotus Fresh&Cool čiže ide o pastu ktorá má poskytnúť hlavne svieži dych a príjemnú chuť v ústach.
Je vyrobená pomocou novej technológie spracovania bylín, ktorá odoberá chladivé esencie aktívnych bylín a zanecháva intenzívny pocit sviežosti.
Tieto pasty sú so 100% obsahom aktívnych bylín.
Táto pasta je vhodná i pre citlivé ďasná.
Ja ju používam pomedzi pastu Herbal a naozaj nejak nerozdráždi ďasná a zanecháva príjemný pocit sviežosti v ústach.
Taktiež by som sa pozastavila pri jej farbe, je taká hnedo sivá a vonia po mentole a bylinkách.
Tieto pasty ešte musím napísať, že super penia a neštípu.
Stačí na kefku naniesť minimum asi veľkosť hrášku a pena je naozaj bohatá.
Cena pri tejto zubnej paste je totožná ako pri Herbalke okolo 7,00 Eur v akcií.
Odkaz na pastu nájdeš TU

Takže to je o pastách všetko čo Vám ja môžem povedať a napísať.
Som s nimi spokojná a mne pomohli.
Preto by som rada vyskúšala i ostatné produkty a na stránkach som našla aj pripravované produkty na telo a vlasy ktoré ma tiež veľmi zaujali.


Ešte pár fotečiek pre Vás :















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára