Domácnosť a bývanie

štvrtok 24. novembra 2016

Nakupujeme na stránkach Plumeria

Ahoj

Kedže som v poslednom čase, ako ste si možno aj všimli pridala do mojej kozmetickej skrinky viac prírodných produktov, dnes bude článok opäť zameraný na tento druh kozmetiky.
Najskôr Vám predstavím e-shop v skratke kde i tieto produkty, ktoré budú v článku môžte kúpiť.
E-shop má názov Plumeria.sk a je to obchod ponúkajúci bio kozmetiku.
Nájdete tu značky ako sú Dzintars, ja Vám ukážem dnes dva produkty práve tejto značky, Sensisana, Sventia.
Pani s ktorou som si ja spoluprácu je veľmi milá a rada poradí či pomôže s výberom. Dodanie je rýchle behom asi tuším troch dní bola kozmetika u mňa doma pekne zabalená, nepoškodená.
Pre mňa boli síce tieto značky neznáme, no teraz sa už orientujem lepšie a môžem povedať že všetko sú to certifikované bio produkty s prírodným zložením.
Ceny sú primerané kvalite a zloženiu produktov, sú o čosi málo vyššie ako pri bežnej chemickej, drogériovej kozmetike, nuž ale za kvalitu sa platí to už všetci vieme.

Začneme s produktom, ktorý mi celkom sadol a používam ho rada a som s ním spokojná.
Je to hydratačné a upokojujúce tonikum DZINTARS, ktoré je z línie ORGANIC STYLE čo je línia certifikovaná francúzskou spoločnosťou ECOCERT ako prírodná a ekologická kozmetika.
Toto tonikum je výborné pre pleť ktorá je suchá a citlivá, nakoľko neobsahuje alkohol môže ho použiť i na podráždenú pokožku.
Moja skúsenosť s ním je pozitívna, po nanesení sa rýchlo vstrebe do pokožky, ktorá je jemná a perfektne zhydratovaná. Ja ho používam ako takú pomoc po odlíčení, kedy je pokožka niekedy trošku podráždená a presušená hlavne v zimných mesiacoch.
Možno by som ju neodporúčala na výlučne mastnú pleť, pretože je naozaj veľmi hydratačná a zanecháva jemne lepivý pocit na tvári, čo sa mne osobne až tak nepáči. Ale inak som spokojná, nie je to tonikum, ktoré by patrilo k takým tým ľahkým ktoré na pleti vôbec po nanesení necítite, no svoju úlohu spĺňa na jednotku.
Balenie je jednoduché, pekné s pumpičkou takže nanášanie na vatový tampón je jednoduché.
Vôňa je veľmi jemná a taká akoby sladkastá.
Cena produktu s obsahom 150 ml je 16,80 Eur.


Druhý produkt je parfémovaná voda My Version Modern 701 .
Tu som sa trošku sklamala, kedže ja mám rada hlavne počas zimy skôr ťažšie vôňe, silnejšie vybrala som si práve túto vôňu, ktorá je podľa popisu kvetinová, drevito-pyžmová vôňa.
Je to zmes ruže, cyklámenu, pomarančového kvetu a korenistého koriandra.
Ono popis sa mi samozrejme páčil a čakala som takú fajnú zimnú, ťažšiu vôňu, no prišla mi vôňa podobná skôr kolínskej.
Pre mňa je tento druh vôňe typický pre staršie dámy a naozaj trošku pripomína niekdajšie kolínske.
Takže ja ju príliš nepoužívam, pretože to nie je typ vôňe ktorý by som na sebe zniesla cítiť celý deň.
Výdrž je úžasná, stačí jedno streknutie na to správne miesto a voniate naozaj skoro celý deň, to a musí uznať, škoda len že nevoniam tak ako by som chcela všakže.
Ja v nej cítim najmä pomaranč no nie taký ten svieži ako by som chcela, pretože v kombinácií s ostatnými zložkami je to silná vôňa.
Ono neberte to ako nejakú kritiku, možno Vám sadne, je tam cítiť všetky zložky ktoré obsahuje a sú to naozaj silné vône sami o sebe.
Takže ak hľadáte niečo čo naozaj zacítiť na Vás hneď a vydrží dlho je to správna voľba.
Ja túto vôňu radím skôr medzi večerné, ťažké vône pre staršie dámy.
Balenie je jednoduché a pekné.
Obsah 100 ml a cena 23,10 Eur.



Ďakujem e-shopu Plumeria za umožnenie spolupráce.

Pár fotečiek pre Vás :








Sleduj ma na Instagrame ako : Meggi_Visage
A mrkni na môj nový youtube kanál kde práve začínam s videami : Meggin svet kozmetiky a vizáže



Dočítania čoskoro
Meggi



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára