Domácnosť a bývanie

sobota 1. augusta 2015

IXIMA LINE make up

Ahoj


Líčenie, pre niekoho každodenná rutina, pre niekoho výnimočná záležitosť.
Či je to tak či onak vždy si dáme záležať na tom aby bolo čo najslušivejšie a čo najviac nápomocné pri zvýrazňovaní našej krásy a zakrývaní nedokonalostí.
Na to je potrebné vlastniť vo svojej kozmetickej taštičke kvalitné produkty, ktoré našej pleti vyhovujú a pomôžu dosiahnuť to po čom túžime pri líčení.

Ja som v poslednej dobre používala hlavne produkty značky IXIMA Make Up, ktorá i keď nie je tak známa je super účinná a ich korektor si neviem vynachváliť, pretože prekryje naozaj všetko bez efektu masky alebo veľkého nánosu.

Dnes Vám popíšem dva produkty a to korektor v kelímku a pudrový kompaktný make up.
Prejdime hneď bez zbytočných riadkov na korektor v kelímku IXIMA, ktorý si ja neviem vynachváliť.
Výrobca uvádza :
Jeho zloženie je založené na základe najnovších technológií, obsahuje vysokú koncentráciu ultra-mikronizovaných pigmentov.
Tento korektor má výnimočné krycie schopnosti, prekryje jazvy, akné, tmavé kruhy pod očami kŕčové žily i tetovanie, takže si ho môžte naniesť kde potrebujete nie je výhradne k použitiu na tvár.
Nielen že prekryje ale prekryje s dlhotrvajúcim efektom až 24 hodín, podľa miesta to môže byť i viac.
Na pokožke vytvára film ktorý bráni UVA-UVB žiareniam preniknúť na pleť a pokožku tela.
Je vode odolný, takže je vhodný i do bazéna, do dažďa a možno ho použiť i na fotenia pod vodou.
Obsahuj vitamín E a dovolí pokožke i napriek svojej krycej schopnosti voľne dýchať.
Je hypoalergénny a nie je testovaný na zvieratách ako všetky produkty značky IXIMA.
Moja skúsenosť :
Som nadmieru spokojná, odtieň 2 (telová) perfektne sadla i mojej bledej pleti.
Prekryl dokonca i modriny, ktoré boli čierno fialové čo chválim pretože som sa ešte nestrela s produktom jeho účinnosti.
Na trhu sú síce dobré korektory, ale sú len dobré a prekryjú len mierne kruhy pod očami no nie modriny, tetovania a podobne.
Najviac ma prekvapilo to, že i napriek svojej neuveriteľnej krycej schopnosti nie je príliš hutný a ťažký na pleti a pokožke, nezlieva sa do vrások čiže ho môžte použiť i na jemnú pokožku okolo očí.
Takže moje hodnotenie je na jednotku.
Balenie má 4,5 g a tým že je v kelímku dostanete z neho všetko a na zmar neostane ani trošku tohto malého zázraku.
U mňa balenie vzbudzuje luxusný dojem, tým že je lemovaný zlatou farbou.
Cena 199kč, v prepočte okolo 7 EUR.

Ako druhý prichádza na scénu pudrový kompaktný make up IXIMA 
Výrobca uvádza :
Mikronizácia zaručuje maximálnu priliehavosť a umožňuje jeho jednotnú aplikáciu na celú pleť.
Jeho pigmenty nadmerne neodrážajú svetlo, čiže zamedzujú nadmernému lesku pokožky, čoho výsledkom je veľmi prirodzený účinok v akýchkoľvek svetelných podmienkach.
Má vysokú kryciu schopnosť a zamedzuje tvorbe akné a i tak môže pleť voľne dýchať.
Vhodný najmä pre mastný typ pleti.
Ak ho však použijete s jemne navlhčenou hubkou, ktorá je súčasťou balenia môže byť použitý na všetky druhy pleti.
Moja skúsenosť :
Pleť je po jeho nanesení zjednotená a úplne hodvábna.
Na moju viacmenej suchú pleť však nesadol práve najlepšie a zdalo sa mi akoby ju trošku vysušil, ale to sa uvádza vyššie v popise produktu, keď som ho naniesla pomocou už navlhčenej hubky bolo to oveľa lepšie a ani pleť nebola tak vysušená ako pri nanesení na sucho.
Odtieň 14 (telová) mi sadol a na pleti nepôsobí umelo ani príliš navrstvene, dokonale splynie s pleťou.
Na pleti vydrží počas celého dňa bez prepudrovania.
Kryje slušne, no väčšie nedokonalosti ním úplne neprekryjete, ale pleť pekne zjednotí a dodá jej pekný prirodzený vzhľad.
Cena 319kč, v prepočte okolo 10 EUR.
Balenie je praktické, vrchná časť obsahuje samotný pudrový make up a spodná časť ukrýva hubku pod ktorou sú malé dieročky takže sa navlhčená hubka môže akoby "vetrať".
Obsah 12 g.


Tu platí že i menej známe značky môžu mať kvalitné a veľmi užitočné produkty, ktoré možno tie známe značky nemajú v ponuke.
Produkty značky IXIMA nájdete na českom e-shope www.makeup4u.cz


Pár fotiek pre Vás :

















Dočítania čoskoro
Meggi



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára