Domácnosť a bývanie

utorok 18. augusta 2015

Oriflame dekoratívna kozmetika

Ahoj


Po dlhšej odmlke som tu znovu, čas dovoleniek som využila naplno a ide sa opäť nasadzovať "pracovné" tempo čo sa môjho blogu týka.
Dnes Vám ukážem moje dva výrobky od Oriflame, ktoré využívam pri líčení takmer denne.
Je to jeden rúž (moja zbierka ich nikdy nemá dosť) a jedna linka na oči, ktorá je uvádzaná ako novinka v katalógu.

Bez ďalších okolkov poďme na to :)

Rúž je z kolekcie THE ONE a musím povedať že za tú cenu som lepší rúž nikdy nemala.
Krásne drží na perách, nezalieza do vrások a jemných linií pier, výdrž je niečo naozaj extra, pigmentácia na úrovni a navyše pery vyživuje a zabraňuje ich vysušeniu.
Väčšinou je to tak, že pri hodne pigmentovaných rúžoch sme akoby zvyknuté na to, že budú jemne pery presušovať, no tu tomu tak našťastie nie je, skôr by som povedala že je to aj skrytý balzam.
Ja sama som si ho skúšala naniesť i na moje večne presušené pery a predstavte si, zvláčnil ich a pery boli krásne farebné a nevysušené.
Farba je svieža, hodí sa ako k bledučkej pleti tak i k slnkom pobozkanej pleti, kedy jej opálenie ešte viac povznesie.
Celkovo škála farieb je zostavená tak, že si vyberie naozaj každá z nás.
Tento rúž som si neobľúbila len ja ale i moje zákazníčky a práve odtieň Flamingo Fuchsia sa stal ich každodenný spoločník či do práce alebo na letnú oslavu pod holím nebom.
Nakoľko je z kategórie tých krikľavejších viete ho v líčení skombinovať buď s nahým líčením očí ( špirála, cc krém, líčka a THE ONE rúž) kedy vynikne najviac alebo s letným párty líčením kedy oči zvýrazníte taktiež horúcimi letnými farbami a na pery nanesiete rúž THE ONE.
Cena v akcií bola okolo 4 EUR, čo je viac než prijateľné.
Obal rúžu je klasika v kabelke sa zaručene neotvorí a nepoškodí, mám to overené.
Balenie má bordovú farbu ktorá nepôsobí fádne takže ani s jeho balením nie je žiadna nuda :)


Linka na oči, ktorá je taktiež z rady The ONE je pre mňa niečo, na čo som doposiaľ až tak zvyknutá nebola.
Väčšinou som mala linku v podobe pera ( mimochodom aj tú z Oriflame ), alebo som si linku spravila tmavým tieňom na oči.
Táto linka ma zaujala tým, že tvar jej štetca má využitie na viacero typov liniek, dá sa ním spraviť hrubá linka, tenučká nenápadná linka ale i klasika.
Píše veľmi dobre, nerozmazáva sa ( pravda chvíľku musíte počkať až zaschne), vydrží počas celého dňa bez poškodenia.
Čierna farba tejto linky je naozaj čierna, nie je vyblednutá ani málo pigmentovaná.
Rohom štetca sa dajú vykúzliť originálne chvostíky linky, vďaka jeho tvaru je to flexibilný pomocník pre každý typ linky.
Odličovanie je bezproblémové, nedráždi oči a očné okolie.
Nevysušuje sa a i po mesiaci či dvoch od otvorenia je stále rovnako použiteľná.
Balenie je malé, nezaberie veľa miesta no zato ju vždy v kabelke nájdete.
Má dlhšiu rúčku na štetci takže sa s ňou pracuje pomerne jednoducho, no ja som si chvíľku zvykala.


Čo viac dodať, zrejme to, že kolekcia The ONE je naozaj vydarená o čom som sa mohla presvedčiť už pár krát a spolu s radou Giordani Gold patrí medzi moje obľúbené.

Pár fotiek pre Vás :














Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára