Domácnosť a bývanie

streda 26. augusta 2015

Oriflame nikdy nesklame

Ahoj

Dnes si dáme opäť článok o kozmetike dostupnej pre všetkých, ktorá svojou kvalitou nikdy nesklamala.
Áno, tušíte správne, je to môj obľúbený Oriflame.
Tentokrát to bude niečo čo musí mať v kabelke každá žena, bez ohľadu na vek, či spoločenské postavenie.

Horúce letné dni si priam žiadajú osvieženie v akejkoľvek podobe.
Naša pleť si osvieženie pýta tak isto, len to natoľko nepociťujeme, pretože si myslíme že ak je lesklá a mastná, najmä v horúcich dňoch, nie je potrebné ju zvláčniť, no je to presne naopak, pleť si žiada vlahu, hydratáciu, osvieženie, pretože vysoké teploty nevysušujú len naše ústa, ale aj našu pleť.
Poznáte ten pocit keď si len jemne frknete prstami na tvár trošku vody, hneď sa cítite lepšie.
Prečo by sme si však mali na tvár "fŕkať" vodu keď jej môžme dopriať niečo oveľa viac.
Oriflame má v ponuke super vecičku v podobe osviežujúceho pleťového spreja z výťažkom z uhorky a dvojzuba.
Každá z nás asi vie, aký zázrak je pre pleť uhorka, dokáže skvele ochladiť, zregenerovať, zvláčniť a má skrášľujúce účinky.
Sprej má príjemnú, nechemickú uhorkovú vôňu, ktorá už sama o sebe dokáže naše zmysli uvolniť.
Tento sprej dokáže osviežiť nielen našu pokožku ale nás celkovo, môžte si ho nasprejovať kedykoľvek počas dňa, i keď máte make-up, Vaše líčenie nebude vôbec poškodené, skôr by som povedala že bude oživené.
Pleť je po nasprejovaní jemná, pružná a naozaj vláčna.
Ja osobne používam tento sprej i večer na odlíčenú pleť aby bola ráno po prebudení vyživená a jemná.
Balenie je s obsahom 150ml.
Cena približne 4 Eurá.



Druhá vecička je niečo čo patrí k dokonale upraveným perám ako pero pisárovi.
Je to ceruzka na pery z veľmi vydarenej kolekcie The ONE.
Z tejto kolekcie som už jednu ceruzku na pery mala, v inom odtieni a nemôžem krivého slovka napísať.
Funkciu spĺňa dokonale, nerozmazáva sa, rúž sa nerozpíja a je príjemná i pri nanášaní na pery nakoľko nie je úplne suchá a tvrdá "nedoškriabe" pery počas nanášania.
Ja tieto ceruzky na pery niekedy používam i samotné, ako náhradu rúžu a držia super.
Nedávno mi dokonca kamoška chválila rúž, keď som jej povedala že ja rúž nemám a mám len ceruzku na pery nechcela mi veriť, pretože aj ich pigmentácia a široká škála farieb je famózna.
Navyše sa dajú super skombinovať s rúžmi kolekcie The ONE, ktoré sú u mojich zákazníčiek top produktom čo sa dekoratívky týka.
Ceruzku nie je potrebné zastruhávať kedže je vysúvacia.
Balenie je tmavo fialovej farby, veľmi decentné a odolné :)
Cena približne 5 Eur.



Na fotkách nižšie uvidíte i štyri laky na nechty, ktoré mi došli len dnes v objednávke, sú z kolekcie The ONE a boli za neuveriteľnú cenu 1,99 no nekúp to, však dámy :)
To či sú "dobré" Vám napíšem čoskoro na mojej FB Fanpage, takže ju určite sledujte ak to tak ešte nie je - Meggin svet kozmetiky a vizaze , ale ja verím že budem spokojná minimálne tak ako z ostatnými produktami z kolekcie The ONE.


Pár fotečiek pre Vás :















Dočítania čoskoro

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára