Domácnosť a bývanie

sobota 27. februára 2016

Oriflame novinky

Ahoj

Dnes tu mám pre Vás opäť produkty z ponuky katalógovej kozmetiky Oriflame.
Veľa z Vás ju miluje a som rada že ešte viac zdieľa moje nadšenie z niektorých ich produktov.
V tomto článku Vám popíšem moje skúsenosti s troma produktami, ktoré sú zaradené medzi novinky a ja osobne ich používam rada a často. 
Musím sa priznať, že je medzi nimi jeden favorit, ktorým asi aj hneď začnem.

Oriflame prišiel so skvelou novinkou na vlasy a to so skrášľujúcim CC krémom na vlasy.
Je to vlastne nezmývateľný krém na vlasy v spreji ktorý poskytuje až 10 výhod pre Vaše vlasy v jednom.
Vlasy má hlavne hydratovať, chrániť a posilniť, taktiež sa stará aj o vlasovú pokožku.
Veľmi ma potešilo že je v spreji, nakoľko konzistencia je naozaj krémová s použitím rozprašovača sa pekne na vlasy rozplynie a nezlepí ich.
Má príjemnú vôňu a už po prvom použití vidíte rozdiel v kvalite vlasov, je to ako keď používate CC krém na pleť.
Som spokojná a moje vlasy taktiež.
Jeho výhody sú :
- okamžite krajšie vlasy
- nezlepuje vlasy a nezhlukuje ich
- nelepí vo vlasoch
- nezanecháva mastný film a pekne sa do vlasov vpije
Nevýhody som pri tomto produkte nenašla.
Cena približne 4,00 Eur v akcií.
Balenie vydrží dosť dlho, nakoľko stačí naniesť pár vstrekov.

No a čo by to bola za kozmetická značka ak by neprichystala i novinky s čisto jarnou tematikou.
Presne jar a vôňu kvetov nájdete v rade Bright Bouquet.
Ja mám doma ich sprchovací krém, ktorý vonia naozaj jarou, konkrétne v ňom zacítite tóny tulipánov či kvetov mimózy.
Je vhodný na každodenné použitie a je tak jemný, že i ako darček neurazí žiadnu pokožku.
Takže ak chcete jar okúsiť už aj teraz aspoň v sprche, vrelo odporúčam.
Cena približne 2,00 Eur v akcií, balenie s obsahom 200 ml.

No a do tretice tu mám telové mlieko jednej z mojich obľúbených vôní od Oriflame a to Miss Giordani.
Hlavnou zložkou práve tejto vône je iskrivý nerol, z ktorého ucítite istú dávku vitality, sofistikovanosti a sebaistoty.
Odporúčam ho kombinovať práve s vôňou Miss Giordani, aby vôňa bola výraznejšia a mala dlhodobejší efekt. 
Na pokožku ho naneste po sprche a následne si streknite na seba svoju Miss Giordani, voňaví obláčik okolo Vás je zaručený.
Jemne pokožku hydratuje a zjemňuje, no nakoľko je to parfumované telové mlieko neodporúčam h používať pri extrémne suchej alebo nejak podráždenej pokožke.
Cena 3,50 Eur v akcií, obsah 150 ml.




Pár fotečiek pre Vás :











Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára