Domácnosť a bývanie

pondelok 8. februára 2016

Make up Dr.Belter

Ahoj

Dnes bude článok zameraný na pleť, ktorá trpí akné i v dospelosti, starostlivosť o takýto typ pleti, teda mastný alebo zmiešaný je komplikovaná a na to aby akné aspoň ustúpilo je potrebný zdĺhavý proces.
No my sa chceme páčiť deň čo deň, líčime sa povedzme denne do práce, na párty alebo proste len tak na nákupy do mesta.
No pri výbere make-upu na pleť ktorá trpí akné je treba si dávať obzvlášť pozor, nakoľko na tejto pleti nevyzerá každý make-up dobre.
Ja som mala možnosť vyskúšať make-up ktorý je vytvorený presne na aknóznu pleť.
Make up je z rady prírodnej kozmetickej značky Dr.Belter o ktorej ste na mojom blogu zatiaľ nečítali.
Preto si rovno niečo málo a v skratke o tejto značke popíšeme.
Takže kozmetická značka Dr.Belter ponúka až 11 línií kozmetických prípravkov a to :

- Linie N ( mladá pleť )
- Bio Classica ( pre ženy vo veku 30 a viac )
- Sensi-bel  ( citlivá pleť )
- Stimula ( anti-aging )
- Bel Energen ( top starostlivosť )
- Ocula ( starostlivosť o oči )
- Linie A ( pleť s akné )
- Samtea ( starostlivosť o telo 
- Sun  ( starostlivosť na opaľovanie )
- Intensa  ( masky, ampulky, špeciality )
- Man ( pre mužov )

Takže ako vidíte je si z čoho vyberať a každý si tu nájde produkt presne pre svoj typ pleti a pre svoj typ pokožky a jej požiadavky.
Mňa osobne zaujala veľmi ešte línia Bel Energen, Ocula, Intensa a Linie N.
Môj mak.up je z línie Linie A, čiže línia pre pleť s akné.
Táto kozmetická značka je špecifická tým že preferuje prírodu, jej produkty sú vyrobené z 95-100% osvedčených a liečivých prírodných extraktov, neobsahujú minerálne oleje ani silikóny, je kombináciou prírodných ingrediencií s najnovšími, patentovanými zložkami.
Je profesionálna, s ich prípravkami môžte účinne a bez akýchkoľvek obáv ošetrovať i tú najcitlivejšiu a najnáročnejšiu pokožku tváre či tela, preto je v ponuke aj pre kozmetické salóny.
Všetko čo potrebujete vedieť, ako aj možnosť nákupu v e-shope či prezretie ponuky produktov a ich cien môžte na stránke www.belter.sk.
Ja som k produktu od firmy dostala i ich prospekty, kde som si naštudovala celú filozofiu spoločnosti a všetko o produktoch a ich líniách a poviem Vám, bolo to naozaj zaujímavé a pútavé čítanie pri ktorom som si povedala že "áno, tieto produkty budú iste super" a po vyskúšaní tomu nebolo inak.
Kedže ja sa venujem profesionálne aj vizážistike a líčeniu spoločnosť ma potešila svojim výberom produktu, make-up bol pre mňa to pravé, i keď ako som sa už neraz vyjadrila, dôležité je celkové "plátno" na ktoré ho nanášame, takže rada by som vysúšala i ich starostlivosť o pleť.
No o make-upe samotnom Vám popíšem to, čo môžem a čo by mohlo byť pre Vás nápomocné pri jeho kúpe.

Make.up je z línie A, táto línia je označená zelenou farbou.
Tento krémový make-up nájdete v ponuke v troch farebných odtieňoch, klasicky od najbledšieho odtieňa po najtmavší, na stránkach e-shopu ma trošku sklamalo to, že keď si už samotný produkt otvoríte nenájdete tam fotku odtieňa produktu čiže ak ste bleduľka ako ja pomôžem Vám a objednávajte odtieň číslo 0, ak ste taký stred, ktorý je v našich končinách najbežnejší objednávajte 1 a tmavšie typy 2.
Nezaťažuje pokožku, pleť zľahka vysúša, kryje a zároveň vďaka svojmu zloženiu i dezinfikuje, redukuje funkciu mazových žliaz.
Ako podklad výrobca odporúča krém z línie A, no ja sa priznám, že som pod neho žiaden podkladový krém nepoužívala a nebol žiadny problém ani s výdržou ani s krytím.
Účinné látky, ktoré obsahuje sú :

- harmanček
- nasýtené mastné kyseliny rastlinného pôvodu
- skvalén, bisabolol
- chlorhexidín diglukonát

Je vhodný pre všetky typy pleti, ktoré majú sklon k nečistotám a akné.

Moje skúsenosti s ním sú výborné, v popise sa uvádza jemne vysušujúci efekt, ktorého som sa bála, nakoľko niektoré miesta na pleti mám až príliš suché a na niektorých mám akné, no obavy boli zbytočné, make-up moju pleť nevysušil na miestach kde to potrebné nebolo, práve naopak mala som pocit akoby moju pleť zľahka zvláčnil a bola na dotyk neskutočne jemná a hebká.
Nanáša sa jednoducho, nevytvára hrudky alebo "šúlance" ani pri hrubšej vrstve na miestach s akné, pekne s pleťou splynie a vytvorí efekt rozžiarenej, zdravej pleti.
Krycie schopnosti sú postačujúce, hlavne ak nechcete pôsobiť príliš umelo, kryje presne tak ako má inými slovami.
Po pravidelnom používaní sa zlepšuje stav pleti, akné sa mierne vysušuje a tvorí sa ho menej.
Mne sa najlepšie nanášal prstami, no nie je problém ho do pleti zapracovať aj štetcom.
Dokonca krásne zmazal aj kruhy pod očami, čo je už len plus.
Po celom dni nezliezal do jemných vrások, nebolo potrebné sa prepudrovať, no toto je naozaj individuálne, podľa typu pleti, ak je Vaša pleť príliš mastná, možno bude potrebné cez deň raz jemne prepudrovať.
Neotiera sa a nemení konzistenciu. Odtieň mi sadol, nevytvoril na pleti efekt masky.
Myslím si že ak by sa jeho používanie spojilo s inými prípravkami s línie A, malo by to pekný výsledný efekt na Vašu pleť, no i takto samotný make-up vie urobiť zázraky na počkanie.
Balenie je skôr by som povedala typické pre liečivé make-upi nie tie dizajnové, jednoduché biele balenie zo zeleným prúžkom a nápisom s názvom značky a línie.
Vrchnáčik má zabezpečenie proti odkrúteniu v kabelke napríklad, je to také to cvaknutie po nakrútení.
Obsah 30 ml a cena niečo cez 12 EUR, čo je podľa mňa férová cena.

Takže dámy, budem rada ak mi napíšete či máte s niektorým z produktov tejto značky skúsenosť alebo či Vás zaujal práve tento make-up.


Teraz už pár fotečiek pre Vás :










Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára