Domácnosť a bývanie

pondelok 15. februára 2016

Výrazné líčenie s Elnino

Ahoj

Tento článok som mala v pláne spraviť oveľa skôr, no kedže som mala nabité dni a nechcela som ho odfláknuť píšem ho až teraz.
Pôvodne som líčenie chcela predviesť ako ukážku plesového alebo valentínskeho líčenia, no verím že bude inšpiráciou i na iné príležitosti.
K zhotoveniu tohto líčenia som mala k dispozícií okrem make-upu, korektoru, produktu na obočie a kontúrovacieho setu, riasenky i očné tiene a lesk na pery, ktoré sú z internetovej parfumérie Elnino.sk.
Očné tiene použité pri tomto líčení sú značky Rimmel London, ide o kolekciu Glam Eyes HD 5-Colour Eye Shadow.
Ako už samotný názov napovedá, ide o trblietavé, glamour očné tiene, ktorých farby sú vhodné najmä na večerné, slávnostné líčenie očí. Ponuka až 5 odtieňov v jednom balení ponúka nespočetné množstvo kombinácií a Vy môžte tak vykúzliť naozaj rozmanitú škálu štýlov.
V mojej paletke číslo 026 s názvom Greenwich sa nachádzajú odtiene ladené prevažne do tmavých tónov zelenej, modrej, čiernej no nájdete tu na rozžiarenie očí aj striebristú a tehlovú trblietavú farbu.
Tieto očné tiene sa radia k púdrovým očným tieňom.
Ľahko sa s nimi pracuje, netrúsia sa a neopadávajú. Priložený aplikátor ja osobne nepoužívam, no na nanesenie spodnej linky je postačujúci, na nanášanie tieňov a blendenie používam buď prsty, alebo úplne iné štetce, ale to myslím nie som sama.
Očné tiene sú plné maličkých trblietok a tak dodajú Vašim očiam vznešený vzhľad.
Prekvapila ma ich výdrž, ktorá bola i bez použitia podkladovej bázy pod očné tiene naozaj dlhá, vlastne vydržali nepoškodené, nerozmazané a neopadané až do odlíčenia.
A teraz prejdime k obalu, ten je klasický pre očné tiene od značky Rimmel, priehľadný s korunkou v strede a nápisom Rimmel London, je pevný a v kabelke sa mi zatiaľ neotvoril ani raz, dokonca vydržal už aj nejaký ten pád.
Vzadu máte mini náčrt s očíslením ako jednotlivé odtiene nanášať na očné viečko, je to praktické a mnohým ženám i dosť nápomocné.
Po nanesení vytvoria na viečku akoby HD efekt, preto ten názov.
Cena je úplne skvelá, len 4,00 EUR.
Ja som ešte oči opticky zväčšila bielou ceruzkou vo vnútornom kútiku oka.


Pery pri výrazne nalíčených očiach nemusia byť už až tak výrazne, ani by také byť nemali.
Preto som zvolila lesk na pery, ktorý nie je príliš krikľavý ale ani príliš nude.
Na perách si dajte záležať, hlavne na produktoch ktoré použijete, kedže počas oslavy alebo párty často popíjame a papáme, musíme nájsť produkt, ktorý len tak ľahko z pier nezlezie a nestratí svoju sýtosť a lesk.
Ja som takýto produkt našla v podobe lesku na pery značky Lancôme Paris, s kolekcie Lip Lover v odtieni číslo 332 Beige Adage.
Produkty značky Lancôme používam rada, pretože sa mi ešte nestalo, že by ma niektorý z ich produktov sklamal, je síce pravda, že sa ich výrobky si trošku čosi priplatíme, no máte istotu že kupujete niečo, čo neoľutujete.
Konkrétne lesky s kolekcie Lip Lover vlastním vo viacerých odtieňoch, používam ich i v bežný deň, kedy i to najjednoduchšie líčenie pekne oživia a dodajú mu šmrnc.
Odtieň Beige Adage je vhodný pre bleduľky, ktorým nebude na perách neprirodzene svietiť a perfektne ladí s bledou pleťou.
Čo je u mňa dôležité, tento lesk nelepí, nezhrudkuje sa a vydrží na perách dosť dlhú dobu i keď máte suchšie pery.
Tu ma napadol jeden typ pre Vás dámy, ak máte problémy so suchými perami, používajte skôr kvalitné, sýte lesky na pery, rúže zbytočne zvýraznia prasklinky na perách.
Balenie je krásne, jednoduché no pritom nápadité, strieborné s malým tlačitkom nad nápisom Lancôme, ktoré keď stlačíte aplikátor sa sám povysunie nahor.
Nestane sa Vám, že by sa nejakým spôsobom sám odkrútil.
Má jemnú konzistenciu, ktorá sa na pery ľahko nanáša a okamžite ich ošetruje a dodáva im jemnú no pritom sýtu farbu a lesk.
Aplikátor ktorým lesk nanášate na pery je klasický a nanášanie s ním nie je problém.
Má v sebe jemné trblietky, ktoré však pôsobia luxusne na perách.
Balenie s obsahom 4,5 ml nájdete už od 14,00 EUR.
No za balenie lesku, ktorý perám dodá hydratáciu, farbu a vydrží počas celej párty s minimálnymi úpravami je to super.



Ak si chcete prezrieť aké odtiene očných tieňov a leskov na pery sa v ponuke internetovej parfumérie Elnino nachádzajú kliknite SEM alebo pre lesky Lancôme SEM.


Pár fotečiek pre Vás :

















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára