Domácnosť a bývanie

streda 21. septembra 2016

Mary Kay denný make-up

Ahoj

Vonku to už vyzerá na začínajúcu jeseň, no v dnešnom článku Vám ukážem produkty ktoré Vám zaručene zlepšia náladu a ako bonus tu bude aj menší návod na jednoduché, ľahké a veľmi prirodzené líčenie ktoré zvládnete ráno i s jesennou náladou.
K líčeniu samotnému budete potrebovať len 5 produktov, ja ich potrebujem len 4, prečo sa dozviete neskôr.
Samozrejme tri z nich Vám dnes predstavím podrobnejšie a zvyšné dva dobre poznáte je to môj obľúbený a nenahraditeľný CC krém a špirála taktiež značky Mary Kay.

Prejdime ale k najnovším produktom ktoré sa v poslednom čase na stránkach značky Mary Kay objavili.
Začnem asi produktom, ktorý bol z limitovanej edície a už žiaľ nie je k dostaniu, i keď možno ho na sklade niektoré poradkyne majú. Je to veľká škoda, no som rada že ja doma jednu z týchto skvelých rozjasňujúcich tyčiniek Mary Kay mám.
Doposiaľ som na rozjasnenie používala len púdrové produkty, preto som si celkom dobre nevedela predstaviť ako sa mi bude pracovať s rozjasňovačom v tyčinke.
No našla som si svoj vlastný spôsob nanášania.
Kedže je perfektne pigmentovaný stačí mi len priamo otlačiť na miesta kde chcem pleť prežiariť, prípadne ho jemne rozotrieť prstami.
Má krémové  zloženie a nie je gýčovo farebný, má skôr číru farbu ktorá podčiarkne krásu ženy.
Veľmi rada a často ho využívam pri jednoduchom líčení, kedy stačí pleť rozjasniť týmto prípravkom a naniesť správny rúž.
Tyčinka je praktická a môžte ju mať všade so sebou.
Ja mám odtieň silver  ktorý lichotí bledému typu pokožky a môžte ho použiť nielen v lete ako podčiarknutie opálenia ale aj v zime pre podčiarknutie Vašej prirodzenej krásy.
Balenie obsahu 4,9g prípravku v tuhom stave a cena je 16,00 EUR.

Keď máme pleť zjednotenú a prežiarenú môžme prejsť na pery.
Ako som už nie raz spomínala v článkoch, pery zohrávajú veľkú úlohu na tvári človeka a nevedome nám čo to o danej osobe napovedajú.
Preto je pri jednoduchom dennom líčení samozrejmosťou venovať im svoju pozornosť a uchvátiť možno práve nimi.
Dôležité je mať pery vláčne a hydratované, potom môžme začať s ich líčením.
Novinka v podobe ceruzky na pery Mary Kay poskytuje Vašim perám jemnosť, ľahkosť a trvácnosť v jednom.
Je krémová a nanáša sa neuveriteľne ľahko a rýchlo, neškriabe, nerozmazáva sa.
Má naozaj dlhotrvajúcu farbu, ja ju niekedy používam aj bez rúžu kedže je výborne pigmentovaná.
Samozrejme keď ju použijete pod rúž predĺži jeho výdrž, mne až na skoro celý deň a v ponuke sú odtiene ktoré si presne viete nakombinovať k novým ružom.
Vo vrchnáčiku je ukryté strúhadlo, ktoré som však ja ešte nemala potrebu použiť.
Nevysušuje zbytočne pery a dá sa ňou pekne vykresliť okraje jedným, dobre možno dvoma ťahmi.
Ja som si svoju ceruzku vybrala v odtieni Light Nude a som spokojná, kedže som doposiaľ stále siahla po výraznejších produktoch na pery chcela som vyskúšať niečo iné, niečo čo môžem použiť pri hocijakom líčení a oplatilo sa.
Cena ceruzky je presne 14,50 Eur.

No a máme tu posledný z troch produktov a to je ako už iste tušíte rúž na pery, konkrétne gélový polomatný rúž Mary Kay.
To že je polomatný je pre mňa výborné, kedže som sa nikdy nevedela rozhodnúť medzi matným a lesklým efektom. Tento rúž je presne ten stred ktorý som hľadala a potrebovala.
Jeho gélové zloženie pery ochraňuje a nevysušuje ich i napriek tomu že je dlhotrvácny a naozaj krycí.
Krytie je jedno z najlepších s akým som sa kedy stretla, teda pigmentáciu chválim.
Bez použitia ceruzky vydrží od rána do obeda bez porušenia i pri jedení či pití ak si dávate trošičku pozor. Za deň si pery však potrebujem prejsť znovu maximálne tri krát a to hovoríme o použití bez kontúrky.
S kontúrkou nemá problém držať i takmer celý deň.
Obsahuje mikročastice ktoré rozptyľujú svetlo a tak Vaše pery budú vyzerať v každom uhle dokonale.
Balenie je decentné a na úrovni.
Ja mám rúž v odtieni Bashful You čo je taká nude farbička s troškou staroružovej, perfektne sa hodí k ceruzke Light Nude.
Má jemnú sladkastú vôňu čo u mňa nie je až tak dôležité, ale potešilo ma to.
Cena je 16,00 Eur a v ponuke nájdete krásne jesenné farby.

Takže toto sú moji nový spoločníci z dekoratívnej kozmetiky od značky Mary Kay
Ako som sľúbila, jednoduché denné líčenie si spravíte naslednovne :

- na očistenú a ošetrenú pleť nanesieme CC krém vo svojom odtieni, prstami zľahka rozotrieme, pleť je okamžite zjednotená, dostane zdravý nádych a odstránia sa známky únavy, CC krém dokonca krásne pleť zhydratuje a pomáha bojovať aj s akné, neupcháva póry a prekryje jemné začervenania pokožky

- následne nanesieme na oblasť nad lícnimi kosťami, na nos, na bradu, na hornú peru a môžte aj nad obočie jemný rozjasňovač v tyčinke Mary Kay a pekne zapracujeme 

- použijeme riasenku Mary Kay, ktorá riasy zvýrazní, ja som tento krok vynechala kedže mám spravené umelé riasy momentálne. Potom som už len prečesala obočie priesvitným gélom na obočie.

- na pery použijeme kontúrovaciu ceruzku Mary Kay, pery jemne obkreslíme a vyplníme ceruzkou, potom už len nanesieme zľahka polomatný gélový rúž na pery Mary Kay 

Pleť môžte jemne prepúdrovať podľa toho či ju máte mastnejšiu, ja som aj tento krok vynechala a toto je teda celé moje denné, jednoduché a rýchle líčenie ktoré vyzerá prirodzene a podčiarkne Vašu prirodzenú krásu.

Všetky produkty značky Mary Kay nájdete na ich stránke marykay.sk


Pár fotečiek pre Vás :

















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára