Domácnosť a bývanie

pondelok 5. septembra 2016

Sleek my lip perfect

Ahoj

Už veľmi dlho som Vám nepriniesla niečo zo sveta dekoratívnej kozmetiky, ktorú ja osobne milujem, pretože sa ňou dá vykúzliť naozaj všetko čo máte vo Vašej mysli.
Napríklad, chcete sa stať celebritou, modelkou z titulky ? Dá sa to, použitím správnych produktov a postupov.
Premeny na celebrity alebo proste ženy, ktoré obdivujete pre ich štýl, to čo dokázali alebo sa Vám proste páči ich líčenie sú veľmi zaujímavé a sama takéto premeny sledujem a vždy ma fascinujú, preto som rozmýšľala nad zavedením i tohto formátu článkov na blogu, budem rada ak mi dáte do komentárov vedieť či ste za. Budem rada sa každý ohlas.
Teraz však prejdime k dvom konkrétnym produktom, ktoré sú z dielne jednej z mojich obľúbených kozmetických značiek Sleek.
Pôjde o rúž a k nemu patriacu kontúrovaciu ceruzku.
Pery sú na žene snáď jednou z najpríťažlivejších aspektov tváre, preto by sme im pri našom i bežnom každodennom líčení mali venovať pozornosť, a ak nie ste práve najzručnejšie pri líčení očí, správnym líčením pier to viete krásne obísť.
Pery treba mať v prvom rade vždy hydratované, bez šupiniek a bez veľkého nánosu make-upu ktorý si dámy často pri líčení na pery nanesú v domnienke toho že rúž tak bude držať dlhšie a bude sýtejší, pravdou však je že rúž sa bude viac zhlukovať do jemných vrások na perách, bude vyzerať viac umelo a pery budú pôsobiť presušene. 
Ku krásnemu úsmevu naozaj stačí mať pery hydratované balzamom a použiť kvalitné produkty.
Perám môžte dopriať i jemný peeling, ktorý odstráni zbytky kože aby boli ešte jemnejšie.

Ja som počas leta často používala kombináciu kontúrovacej ceruzky TWIST UP LIP PENCIL a krásneho rúžu na pery LIP VIP od značky SLEEK.
Tieto dva produkty som si sama farebne skombinovala len podľa fotiek produktov na internete a musím sa pochváliť, že som sa veľmi dobre trafila do odtieňov a naozaj k sebe super pasujú, je to však aj zásluhou samotného e-shopu nakoľko fotky a odtiene uvádzané na stránke sú identické s tými ktoré Vám prídu domov, čo nie je vždy pravidlom pri internetových obchodoch.

Kontúrovaciu ceruzku používame ako prvú, dávame pozor aby sme si nevyšli príliš nad kontúry našej pery, potom by to vyzeralo dosť lacne a komicky.
Saozrejme jemne si správnymi ťahmi pery dokážeme kontúrkou zväčšiť, ale naozaj len jemne.
Kontúrka twist up lip pencil Sleek má skvelú krémovú textúru, čiže pery nevysušuje, ľahko sa nanáša a perám dodá šťavu. Niekedy po jej nanesení dokonca nepotrebujem už naniesť ani rúž a nechám vyniknúť len jej krásu, pri tejto kontúrke si to môžte dovoliť avšak pozor, iba ak máte hydratované pery.
Výdrž je povedala by som takmer celodenná a nerozmazáva sa.
Dá sa ňou vykresliť presné kontúry pier a krásne na pery priľne.
Ja ju mám v odtieni Lychee čo je odtieň ktorý je dosť univerzálny a pristane myslím si takmer každému tónu pleti, no na mojej bledej pokožke vynikol naozaj excelentne.
Je to povedala by som mix červenej, tehlovej a kvapky ružovej, proste nádherná farba.
Balenie je jednoduché, matné a ceruzka sa pekne vysúva.
Cena len 3,90 Eur.
Produkt nebol testovaný na zvieratách.


Druhým produktom je rúž Sleek Lip VIP Lipstick ktorý je polo-matný, čiže ak sa neviete rozhodnúť či si vybrať matný alebo lesklý rúž tento produkt je ako stvorený pre Vás.
Je vhodný i pre suchšie pery nakoľko má skvelé hydratačné vlastnosti vďaka obsahu vitamínu E, bambuckého masla a kokosového oleja.
Má krémovú konzistenciu a preto sa na perách krásne kĺže a teda sa ľahko nanáša.
Čo ma dostalo na ňom najviac je jeho krycia schopnosť, kryje naozaj bravúrne a môžte ho používať i bez kontúrky, nerozpíja sa na perách a nestráca pigmentáciu.
Ja som si vybrala odtieň Backstage čo je odtieň s kvapkou staro ružovej, tehlovej krémovej farby.
Navyše rúž prekrásne vonia, sladučko a nežne, je to vôňa po bambuckom masle myslím.
Zvýrazní a dodá šmrnc a krásnu farbu či úzkym alebo plným perám.
Balenie má moderný zospodu priesvitný dizajn a je pevné.
Cena tohto krémového rúžu je 6,99 Eur a obsah je 3,6 g.
Ani tento produkt nie je testovaný na zvieratách.

Takže to bola skvelá dvojka pre krásne a zmyselné pery ktoré okamžite očaria nielen mužské pohlavie.
Tieto produkty ako i iné produkty značky Sleek si môžte zakúpiť na e-shope stayunique.sk  kde okrem tejto výnimočnej značky kozmetiky nájdete i mnohé ďalšie ako E-style, Eco By Sonya, Wunder2, Royal and Lagnickel, Bodyography Pro, Beauty So Clean.

Na záver článku tu mám opäť ešte zopár fotečiek pre Vás :










Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára