Domácnosť a bývanie

streda 28. septembra 2016

Sally Hansen Cuticle Rehab

Ahoj

Vítam Vás na stránkach môjho blogu, dnes sa budeme venovať našim rukám, presnejšie nechtom ktoré o človeku už na prvý pohľad čo to povedia.
Je to aj pokračovanie článku o celkovej manikúre od Sally Hansen ktorý si môžte prečítať TU ak ste ho ešte nečítali.
Tento článok bude už len akousi bodkou a bude o čosi kratší ako predošlí článok Sally Hansen.

Takže keď máme krásne nalakované, upravené nechty nesmieme zabúdať ani ja okolie nechtov.
Zádery, vysušená kožtička a podobne iste nie je to, čo chceme.
Hlavne v zime sú tieto problémy viac vyskytujúce sa, nakoľko striedanie chladu a tepla pokožku celkovo oslabuje a to nielen v okolí nechtov.
Preto je hydratácia nevyhnutná i krémom na ruky, ktorý by sme mali používať automaticky vždy po umytí rúk aby boli dostatočne chránené.
No okolie nechtov si vyžaduje špecifickú starostlivosť, hlavne ak máte už vyššie spomínané problémy.
Najlepšie čo môžme nechtovej kožtičke dopriať sú rôzne olejčeky.

Ja som vyskúšala starostlivosť o nechtovú kožtičku Sally Hansen Cuticle Rehab.
Tento produkt má obnoviť suchú alebo poškodenú nechtovú kožtičku, ktorá bude jemnejšia a zdravšia.
Môžte ho použiť i na nechty ktoré vďaka obsahu vitamínu E, výťažku z jazmínu a ruže nebudú tak lámavé a budú pevnejšie.
Navyše ak máte nechtové okolie zapálené práve výťažky z jazmínu a ruže pomôžu na jeho upokojenie a rýchlejšie hojenie sa.
Mne sa veľmi páči to, že nemusím tento olejček ja sama vmasírovať do okolia nechtov ale stačí len naniesť prípravok pomocou malého, jemného štetčeka ktorý je na konci produktu.
Stačí zatlačiť tubu a jemne prejsť miesta ktoré chcete vyživiť.
Samozrejme ak máte po vmasírovaní olejčeka lepší pocit môžte tak po nanesení štetčekom urobiť, no ja si nechávam produkt následne samovoľne vstrebať.
Môžte ho použiť i na nalakované nechty, takže nie je potrebné odlakovanie a môžte ho používať teda denne bez poškodenia Vašej manikúry.
Ja som mala problémy hlavne po opilníkovaní nechtov, kedy sa mi spravili po bokoch zádery.
Musím povedať že už po troch dňoch, zhruba, bola nechtová kožtička viditeľne krajšia a zdravšia a zádery sa pekne hojili. 
Pri pravidelnom nanášaní mám krásne nechtové okolie a nechty sa menej lámu. 
Na nechty ho síce nepoužívam vždy, ale aj to málo dosť pomôže.
Navyše krásne sladučko vonia čo pripisujem jazmínu a ruži.
Je priesvitný a celkom rýchlo sa vstrebe, stačí naniesť naozaj tenkú vrstvu.

Balenie je praktické a s obsahom 8,8 ml za cenu približne 4,00 Eur.

Tak ako aj iné produkty Sally Hansen aj tento je z internetovej parfumérie Elnino.sk


Celkové hodnotenie produktu je výborné.


Pár fotečiek pre Vás :






Dočítania čoskoro 
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára