Domácnosť a bývanie

streda 26. októbra 2016

DIY alebo Urob si sám jesennú dekoráciu

Ahoj

Na mojom blogu nájdete mnoho článkov o kozmetike, pretože tento blog je hlavne o nej, no  
pomyslela som si že by neuškodilo ho trošku osviežiť a odľahčiť niečim iným.
A čo iné by to malo byť ako nejaký super nápad na to, čím si môžme skrášliť náš domov.
Teraz máme mnoho možností sa kreatívne uvoľniť a zhotoviť niečo naozaj krásne, jesenné a vlastne zadarmo.
Ja som sa rozhodla spojiť príjemné s užitočným a zašla som si na prechádzku do lesa, kedže je to veľmi uvoľňujúce a dokáže to pomôcť pri jesenných depresiách, ono totiž farby lesa sú tak krásne a inšpiratívne že Vám ihneď dodajú silu a energiu.
A popri tom som si kúsok lesa vzala so sebou, nazbierala som si listy ktoré sa mi páčili a tenké konáriky.
Doma som si pripravila zopár vecí a pustila sa do zhotovovania vlastného listového natural obrazu na stenu.
Áno dnes to bude návod na to ako si takýto obraz zadarmo môžte vytvoriť i Vy doma, je to moje prvé DIY alebo pekne po slovensky návod ako na to.

Potrebujeme chuť a čas zájsť do lesa, do prírody a nazbierať si pekné, farebné listy zo stromov, konáriky, alebo stopky z listov.
Krabicu,z ktorej si vystrihneme buď spodnú časť ako som to spravila ja ( tá ja najväčšia) alebo bočné strany, záleží to od toho aký tvar obrazu chcete mať.
Lepidlo, ja som použila Chemopren a nejakú nitku alebo najlepšie niečo ľanové čo bude slúžiť ako háčik na zavesenie obrazu.



Listy, konáriky, kartón a motúzik máme pripravené, pustíme sa do práce alebo do hrania pre mňa 


Ako prvé som si spravila z konárikov a stoniek listov akoby rám na obraz, našla som aj konáriky s listami ktoré pekne dotvárajú výsledný efekt.
Neskôr som však zistila že rám sa dosť listami poprekrýval a mohla som ho spraviť ako posledný, no je to na Vás, ak chcete rám ako výrazný aspekt na obraze zhotovujte ho až po nalepení listov.



Nalepila som už i motúzik na vrch obrazu, ktorý slúži na povesenie obrazu na stenu


Teraz začneme postupne nalepovať listy do obrazu podľa vlastnej fantázie až pokým nevyplníme celú plochu



Takto vyzerá konečný výsledok po nalepení všetkého čo sme mali nalepiť, je to naozaj rýchle, jednoduché a veľmi príjemné na pohľad a hlavne, vnesie to kúsok prírody i ku Vám do bytu.


Takto vyzerá už hotový obraz na stene.

Takže milé dámy, čo Vy na to ? Skúsite si to doma i Vy?
Iste mi zanechajte komentár, prípadne fotku ako sa Vám podarilo zhotoviť či už takýto obraz alebo nejakú inú dekoráciu z prírodných materiálov.
Verím, že sa Vám tento rýchli návod páčil :)

Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára