Domácnosť a bývanie

nedeľa 23. októbra 2016

Recept na prirodzenú krásu Novaroyal

Ahoj

Dnešný článok bude vhodný pre všetky ženy, no najmä pre tie ktoré vedia oceniť kvalitu, zloženie a účinnosť produktov na pleť či telo.
Do rúk sa mi totiž dostal produkt, exkluzívnej rakúskej pleťovej kozmetiky s názvom NOVAROYAL.
Ich produkty podstupujú prísne kontroly a sú zložené len z tých najúčinnejších inovatívnych a látok a rastlinných extraktov.
Spoločnosť Pharmawell, pod ktorú značka patrí je inovatívnou rakúskou spoločnosťou, ktorá sa špecializuje na rozvoj a odbyt vysoko kvalitnej kozmetiky a výživových doplnkov v oblasti omladzovania a krásy.
Cieľom samotnej značky a ich produktov je ponúknuť zákazníkom bezpečné, moderné a samozrejme vysokoúčinné produkty, ktoré prispievajú k uvedomeniu si procesov vo vlastnom tele, kráse, dobrému pocitu zo samej seba a čo je veľmi dôležité udržaniu si mladistvého vzhľadu.

Sortiment tejto značky ponúka riešenie pre ženy každej vekovej kategórie, ktoré si uvedomujú procesy starnutia a chcú im nie zabrániť ale ich spomaliť a dodať im isté čaro, ktoré bude pôsobiť na pleti prirodzene a vkusne.
V ponuke nájdete produkty pleťovej (tvárovej) kozmetiky, telovej kozmetiky a špeciálnej kozmetiky pre pánov.

Ja som vyskúšala ich pre mňa klasiku pre mladú pleť, NOVAROYAL PROPHYLAXE Anti-aiging denná a nočná starostlivosť.
Ako je už z názvu jasné, tento krém môžte používať ako ráno tak i večer, kedy budú jeho účinky aj najviac viditeľné.
Ja osobne som ho používala len večer, málo krát som ho používala i ráno, pretože vtedy používam krém určený na akné a takto som si to podelila. 
Večer krém mohol pôsobiť bez toho aby som naň už nanášala make-up, púder a podobne, i keď môžte to tak robiť pri dennom používaní.
Tento krém je špeciálne vyvinutý pre potreby pleti mladých žien vo veku okolo 20 rokov.
Nakoľko naša pleť starne s nami a v dnešnej dobe je to čoraz rýchlejšie, vďaka vplyvu znečistenia ovzdušia okolo nás, stresu, životnému štýlu, potrebuje starostlivosť skôr ako tomu bolo pred niekoľko desiatkami rokov.
Prvé vrásky, najmä v oblasti kde je pokožka tenká ( oči, ústa ) nastupujú už koncom 20. roku života.
Modrá línia určená pre mladú pleť pomáha udržať tak ako všetky produkty mladistvý vzhľad čo najdlhšie.
Vysokokvalitné účinné látky pôsobia proti vzniku skorých, jemných vrások, pomáhajú vyplniť prvé vrásky a sťahujú póry.
Kedže to ako sa o pleť začnete starať ovplivní to ako bude v budúcnosti vyzerať je veľmi dôležité používať produkty určené pre Váš typ pleti s čo najúčinnejším zložením.

Výrobca uvádza :

NOVAROYAL PROPHYLAX ANTI AGING PFLEGE denný a nočný krém pôsobí na viacerých úrovniach v pleti.
SYN®-AKE - látka vyznamenaná Swiss Technology Award, umožňuje vyhladenie jemných linií
Kyselina hyalurónová a pentavitin® - dodajú pokožke dlhotrvajúcu vlhkosť, preto pokožka pôsobí plnšie a pevnejšie
Prírodný polysacharid - vyhladzuje pokožku 
Mikročastice odrážajúce svetlo - vytvárajú okamžitý efekt, v ktorom vrásky opticky ustúpia

Krém obsahuje ošetrujúce látky ako vitamínový olej,  jojobový olej, olej z makadamiových orechov, ktoré pokožku udržujú pružnú a pekne ju rozmaznávajú.
Receptúra multifunkčného krému zabezpečuje štrukturovaný vzhľad pokožky a sťahuje póry.

Zoznam účinných látok :

- SYN®-AKE
- Pentavitin
- Kyselina hyaluorónová
- Rubixyl
- ProAway
- Permalan
- Setiline 

Moja skúsenosť :

Kedže som ho používala len večer, účinky neboli tak zjavné okamžite.
Po zhruba mesiaci používania si i okolie všimlo malé rozdiely v štruktúre pleti a celkového vzhľadu.
Ja mám pocit, že pleť je vypnutejšia a moje jemné vrásky v okolí očí sú vyplnené a menej viditeľné, pleť je neustále hydratovaná a vláčna, je jemná na dotyk a to naozaj veľmi.
Po tom čo som si ho večer naniesla i na suchú pleť pekne sa vstrebal, neštípal na pleti a ráno bola pleť ako po návšteve salóna, dokonalá.
Páči sa mi jeho jemná, zaujímavá vôňa, ktorá vo mne vzbudzuje pocit čistoty, exkluzivity a kvality.
Konzistencia je povedala by som to tak "správna" nie je ani veľmi riedky ani príliš hustý, ľahko sa rozotiera a rýchlo sa do pleti vsiakne.
Stačí ho naniesť maličké množstvo a dobre do pleti zapracovať krúživými pohybmi .
Pleť si nijak zvlášť nemusíte pred jeho použitím pripravovať, stačí umyť a použiť prípravky ktoré bežne používate.
Ja som s ním veľmi spokojná, na pleti sú vidieť rozdiely a to ma naozaj presvedčilo o jeho účinnosti a kvalite značky.
Balenie vystačí dosť dlho, ja mám ešte trošku produktu no používam ho už myslím aj viac ako pol roka takmer každý večer.
Cena je primeraná v tomto prípade kvalite produktu a účinkom a to 39,90 Eur.
Viac o tomto konkrétnom produkte sa môžte dočítať alebo si ho aj objednať kliknutím priamo TU


Všetky produkty sú vyrábané v Rakúsku a viac o ich ponuke sa dočítate priamo kliknutím SEM


Pár fotečiek pre Vás :






V balení nájdete aj bielu špachtličku ktorou si krém naberáte aby ste sa v ňom nemuseli babrať prstami a nezaniesli tam tak baktérie.




Áno, obal mi trošku praskol, ale len tá umlohmotná časť, dá sa normálne zavrieť nie je to žiadne vážne poškodenie, žiaľ padol mi na zem a asi bolo vrchné umelé viečko slabšie.




Myslím si že už samotná krabica vyzerá honosne a luxusne.


Dočítania čoskoro
Meggi




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára