Domácnosť a bývanie

nedeľa 30. októbra 2016

Halloween make up

Ahoj

Kedže prišlo obdobie večierkov a párty, možno už ste na tej halloweenskej boli možno ešte len na nejakú pôjdete, rozhodla som sa pripraviť tematický článok.
Ja sama som síce na žiadnej halloweenskej párty nebola no zhotovila som jednoduchý a rýchli make-up, ktorý je mierne strašidelný a nie veľmi špecifický.

Základom je make-up ktorý vytvorí efekt úplne hladkej, jednotnej pleti .
Ja som pre tento účel použila make-up DERMACOL Make-up Cover ktorý je známy tým že naozaj prekryje všetko a s drobnými nedokonalostami si poradí jedna radosť. Je hustý a dosť ťažký, ja by som ho určite nepoužívala na bežné denné nosenie, je vhodný skôr na fotenie, na prípravu masiek a podobne.
Je vodeodolný a silne pigmentovaný. 
Vybrala som si ho v odieni 209 no na moju až porcelánovú pleť je trošku pritmavý, takže ho môžem používať na jemné kontúrovanie, ktoré s ním bude naozaj precízne.
Balenie je praktické, v honosnej zlatej tube z ktorej však ide produkt trošku ťažšie von nakoľko je naozaj hustý.
Cena sa pohybuje okolo 9,00 Eur.
S týmto produktom som spokojná, no budem ho využívať len málokedy na zvláštne príležitosti, napríklad k dnešnému halloween líčeniu sa mi hodil perfektne.
Viac info na KLIK SEM PRE VIAC INFO

Ďalej som použila pri líčení aj malého ale veľmi šikovného pomocníka od značky ARTDECO Make-up Camouflage Cream , je to vlastne make-up, avšak ja ho používam ako dokonalý korektor, no môžte ho použiť i na celú pleť pre dokonalý vzhľad, avšak aj tu pozor aby ste si neupchali póry jeho častým nosením, kedže je naozaj vysoko krycí a teda hustejší.
Môj pomocník je v odtieni 01 teda do zelena, ktorý je určený na prekrytie červených miest na tvári.
Pekne prekryje aj kruhy pod očami, akné a dokonca i tetovania.
Balenie je maličké, ale naniesť ho stačí iba máličko, navyše zospodu má magnet, takže si ho môžte dať do magnetickej paletky a pekne ho tak zosúladiť s inými produktami a mať ho vždy poruke.
V ponuke sú ešte ďalšie štyri odtiene.
Cena sa približuje 6,00 Eurám.
Viac sa o ňom dočítaš TU kde si môžeš vybrať odtieň ktorý potrebuješ.
Pri líčení na halloween som ho použila pod oči, na akné a nad hornú peru.

No a kedže som chcela mať aspoň zuby dokonale biele pri tom ako som sa dočmárala, tak som použila moju momentálnu vychytávku.
Na polovicu pier, pre zaujímavejší efekt, som si naniesla červený ruž a na druhú polovicu len jemný, ružovkastý lesk.
No a tento lesk je presne to, čo je mojou vychytávkou.
Je to lesk na pery od značky BOURJOIS PARIS Gloss Smile Enhancing.
Ja som som spomedzi tých všetkých krásnych odtieňov vybrala bledučko ružový 03 Rose Bright.
Na perách je nenápadný a pekne ich vyplní, zvláčni a dodá im šťavu navyše krásne vonia a má jemné trblietky ktoré sa na svetle dokonale rozptília.
Z druhej strany je rozjasňujúci gél na zuby ktorý som zatiaľ nemala možnosť vyskúšať a vidieť u iných leskoch na pery.
Je príjemnej chuti a nielenže zuby opticky prežiari a dodá im belší vzhľad ale vykúzli aj svieži dych.
Môžte ho používať denne a nepoškodzuje zubnú sklovinu. 
Obsahuje prášok z modrých perál.
Na perách vydrží dosť dlhú dobu, no nie celý deň, predsa len je to stále lesk.
Cena je viac než priaznivá, približne 4,00 Eur.
Viac o lesku a výber odtieňov nájdeš kliknutím SEM

Ďalej som pri líčení na halloween použila čiernu linku v pere na obočie, čierne očné tiene Rimmel, červený rúž v pere značky Moje a to je všetko.

Dúfam že sa Vám článok páčil a odporúčam Vám navštíviť i internetovú parfumériu Elnino kde nájdete produkty pre nielen helloweenske líčenie.

Pár fotečiek pre Vás :

 pred použitím akejkoľvek dekoratívky a po nanesení make-upu Dermacol




môžte vidieť naozaj silnú kryciu schopnosť šikovného produktu ARTDECO


magnet zospodu






jemný, voňavý a viacúčelový lesk 



make-up Dermacol nanesený na ruke



tento make-up je naozaj hustý a extra krycí




moje halloween líčenie




tu je krásne vidieť jemnú farbu lesku na pery, je to tá pravá bledučká strana

Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára