Domácnosť a bývanie

utorok 15. novembra 2016

CALRMARK Collagen a Placenta

Ahoj

Dnes tu mám pre Vás článok, ktorý nebude úplne o samých pozitívoch ako je to vo väčšine prípadov.
Do rúk sa mi dostali od spoločnosti CALRMARK dva produkty, ktoré sa navzájom dopĺňajú a používajú sa jeden ráno a druhý večer.
Samotný opis produktov je dosť dlhý a nechcem Vás unudiť nejakými zdĺhavými článkami o niečom, čo si dopodrobna môžte prečítať na ich oficiálnej stránke.
Na stránke nájdete dokonca i graf alebo náčrt toho ako produkty v pleti fungujú a všetko čo potrebujete vedieť.
V dnešnom článku Vám popíšem moju skúsenosť a moje dojmy.

Ako prvý Vám ukážem produkt Collagen ktorý sa používa ráno po očistení pleti.
Veľmi sa mi ako bežnej zákazníčke páči, že produkt sa okamžite vsiakne do pleti a môžte si takmer okamžite naniesť svoj obľúbený make-up.
Collagen nemá takmer žiadnu vôňu, čo je super. Vlastne produkty nemajú v sebe žiadnu parfumáciu to je jedno z ich veľkých pozitív.
Po jeho použití bola moja pokožka naozaj vláčna a hneď zhydratovaná.
Bola viditeľne vypnutejšia a pri pravidelnom používaní je celkovo pevnejšia a drobné vrásky sú akoby menej viditeľné.
Nezanecháva lepkavý pocit a naniesť stači naozaj maličké množstvo, síce to nie je jedna kvapka ako uvádza výrobca ale je to máličko.
Taktiež je to aj u druhého produktu.
Spoločné ešte majú balenie a sklenenú ampulku s kvapkátkom z ktorého i ľahko nanesiete množstvo kvapiek ktoré potrebujete na celú tvár alebo aj krk.
Produkty však po otvorení treba skladovať tmavom a chladnom mieste, ja ich mám obe v chladničke.




Všetko o produkte, ako funguje, v akých vrstvách pleti nájdete na oficiálnej stránke



Druhý, večerný produkt je Placenta ktorá ako je z názvu jasne obsahuje hlavne placentu, jedná sa však o zvieraciu placentu, ovčiu.
Tu je potrebné si zvyknúť na špecifickú vôňu tohto produktu, je to taká nie až tak príjemná vôňa plecenty, na ktorú som si však po čase zvykla a vôbec mi nevadila.
Tento produkt sa taktiež veľmi rýchlo vsiakne do pokožky, nezanechá pokožku mastnú a môžte použiť naň i Váš obľúbený krém, no ja som tieto produkty testovala bez použitia ďalších prípravkov na starostlivosť o pleť.
Pleť opäť aj tu po použití je jemná, vypnutá, dostáva akoby lepšiu farbu a pri dlhodobom používaní je pružná, čo je ale výsledok pravidelného používania oboch produktov.
Je však dôležité si uvedomiť že tieto produkty vlastne zásobujú pleť látkami ktorých nedostatok sa prejavuje časom, čiže produkty nie sú z línie pre okamžitý ohurujúci výsledok, ale pri ich pravidelnom používaní predchádzame tvorbe vrások, ochabnutiu pleti, strate jasu pružnosti.
Aj o tomto produkte si môžte všetko detailne prezrieť na na stránke collagen-placenta.eu






Jediné prečo ja nemôžem produkty ohodnotiť ako to najlepšie čo som kedy skúsila je to, že pri pravidelnom používaní sa mi akoby začali upchávať póry a prejavilo sa mi akné.
Tento problém však mám akoby v krvi a akné som mala vždy, no teraz sa mi začalo prejavovať naozaj dosť a preto som produkty prestala používať a po znormalizovaní stavu akné si ich dávam už iba občas aby som predsa len pleti dodala látky ktoré sa dajú získať používaním týchto produktov.



Cena týchto produktov je pri Collagene 14,80 Eur a Placenta Vás bude stáť 15,30 Eur.

Pár fotečiek pre Vás :













Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára