Domácnosť a bývanie

piatok 18. novembra 2016

Quirky Sense Sójové sviečky

Ahoj

Mám tu pre Vás článok, ktorý nie je tentokrát o kozmetike pre nás ale je o vôni pre Váš domov.
Kedže počas zimných mesiacov trávime veľa času doma zababúšený v dekách pri filmoch alebo knihe je viac než príjemné keď nám pri tom horí sviečka .
Tá nás ukľudní a navodí skutočný pocit domova a keď ešte aj krásne vonia je to úplny pôžitok.
Ja som mala možnosť vyskúšať na vlastný čuch sviečku, ktorá je zaujímavá tým že je vyrobená so sójového vosku a má netradičný drevený knôt.
Totiž áno, na trhu je veľmi veľa sviečok, ktoré už nájdete za pár drobných, ale uvedomte si že pri pálení sviečky sa do vzduchu dostáva všetko čo sviečka obsahuje a mi to vdychujeme.
Takže je na mieste porozmýšlať nad zložením sviečky, pretože mnoho z nich obsahuje naozaj toxické látky, ktoré pre náš organizmus nie sú prospešné.
Navyše sójové sviečky vydržia horieť o dosť dlhšie, kedže vosk zo sójových zŕn sa topí pri nižšej teplote a horí dlhšie.
Ak ste ešte aj miľovníkom všetkého zdravého a vediete zdravý životná štýl, máte radi našu prírodu a zem iste siahnete po sviečke práve zo sóje.
Sója je totiž prírodný produkt a jej zdroj je obnoviteľný a prirodzene v prírode biologicky rozložiteľný.
Neobsahuje preto karcinogénne látky ani toxíny oproti klasickým parafínovým sviečkam.
Čo sa týka knôtu, ten je drevený a neobsahuje teda olovo naproti bavlneným knôtom.
Sama som si však všimla aj inej výhody dreveného knôtu a to že pri horení príjemné, jemne počuť praskanie.
Je však potrebné pred zapálením, už odhorenú časť knôtu jemne podroliť medzi prstami a tak odstrániť.
Ak sa Vám sviečka nejakým nedopatreným vyleje, ide ľahko dolu mydlovou vodou a nezanecháva stopy.

Ja som si túto sviečku veľmi užila, kedže som milovník sviečok tak som bola veľmi potešená tým, že mám takúto prírodnú sviečku, ktorá zároveň neškodí mne ani okoliu.
Všimla som si že horí naozaj dlhšie .
Ak čakáte okamžite po zapálení silnú vôňu, musím Vás sklamať, táto sviečka uvoľňuje vôňu postupne, no o to je zážitok intenzívnejší a krajší.
Navyše Vás nebude jej vôňa nejak rušiť a nebude Vás z nej bolieť hlava.
To že vôňa sa uvoľní postupne je spôsobené tým, že sviečka horí pomalšie vďaka svojmu zloženiu.

Dizajn sviečky je zas ďalšie čo by som vyzdvihla.
Kedže má krásne plechové, trendy balenie môžte si toto balenie ponechať po spotrebovaní vosku a použiť ho na niečo iné, napríklad ako dekoráciu na stôl kde si budete šporiť eurá na novú sójovú sviečku.
Ja som si vybrala balenie s názvom MÓDA sú tu použité obrázky ktoré sú úzko spojené so svetovou históriou módy.
Je to trošku taký vintage štýl.
Vôňa figy je jednou z tých jemnejších ale je naozaj krásna, jemná a upokojujúca.
Túto vôňu som si vybrala preto lebo bežné sviečky v tejto vôni veľmi nenájdete a ak aj sú to veľmi také chemické, silné, umelé vône.
V ponuke na stránke quirkysense.sk nájdete sviečky v plechovom trendy balení, keramické sviečky, sviečky vo vínovej fľaši a jednu chuťovku, ktorú by som tiež rada vyskúšala a to masážnu sviečku.
Cena tejto sviečky v plechovke je 11,50 Eur a hmotnosť je 200g.

A čo Vy, máte skúsenosti so sójovými sviečkami ?
Iste mi dajte vedieť, zaujíma ma to.
Viac fotiek aj o tejto sviečke alebo iných zaujímavých fotkách nájdeš aj na mojom INSTA : Meggi_Visage

Pár fotečiek pre Vás :










Dočítania čoskoro
Meggi




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára