Domácnosť a bývanie

utorok 24. januára 2017

Orofluido hair mask & Argan Oil hair mask

Ahoj

Ako ste už mali možnosť v jednom z mojich videií na mojom novom kanály vidieť, zmieňovala som sa o dvoch maskách na vlasy, ktoré aktuálne testujem.
Kedže už uplynula dlhšia doba a ja môžem reálne zhodnotiť ako ktorá maska účinkuje na mojich vlasoch prinášam Vám tento článok.

Vo videu spomínam, že som menej spokojná práve s maskou Argan Oil a naopak maska na vlasy od značky Orofluido mi celkom učarovala.
Samozrejme boli to len prvotné dojmy, takže neboli celkom presné a pri pravidelnom používaní sa mi predsa len tá Argan Oilka nezdá vôbec zlá.

Začnem teda rovno s ňou.
Maska na vlasy od značky vlasovej kozmetiky Argan Oil má vlasy intenzívne hydratovať a vyživovať.
Obsahuje argánový olej a hydratačné zložky, ktoré zabraňujú vysúšaniu vlasov.
Aktívne látky teda sú :

- argánový olej
- keratin
- protein

Mne sa najskôr maska zdala byť svojou vôňou príliš akoby umelá, proste mne voňala ako silný parfém pre staršie dámy ak ma chápete.
No časom som si na jej špecifickú vôňu zvykla a teraz sa mi dokonca zdá byť i príjemná.
Je bielej farby, takže neobsahuje žiadne umelé pridané farbivá.
Je hustá a na vlasy sa dobre nanáša a nesteká, ak teda vlasy pekne osušíte pred nanesením uterákom.
Odporúčaná doba pôsobenia je 7-10 minút čo je dosť.
No ak chceme aby do vlasov prenikli všetky zložky poriadne je to potrebné.
Sama niekedy ak mám čas nechávam aj iné masky, ktoré majú napríklad odporúčanú dobu pôsobenia len jednu minútu pôsobiť oveľa dlhšie.
Ja si masku nanášam vždy len do dĺžok vlasov, kedže ich mám dosť jemné nechcem ich nejak zaťažovať pri korienkoch a nechám pokožku preto voľne dýchať.
Pre dosiahnutie maximálnych účinkov sa odporúča používať celú radu Argan Oil hydratačnej starostlivosti o vlasy.
Po prvom použití som nebadal nejaký veľký rozdiel oproti klasickým drogérkovým maskám na vlasy.
No keď som ju už použila viac krát, asi 5 či 6 tak vlasy boli postupne jemnejšie, lesklejšie a neboli až tak suché.
Preto si myslím, že som tento produkt možno odpísala skôr ako bolo vhodné a v konečnom výsledku som s ním spokojná.
Cena je viac ako prijateľná len okolo 2 Eur.
A obsah balenia je 220 ml.
Túto masku Argan Oil Hydrating Hair Mask nájdete na stránkach internetovej parfumérie Elnino.sk






Druhou maskou, značky Orofluido som bola očarená hneď.
Ich produkty mám rada a ich orientálna vôňa je jednou z mojich najobľúbenejších.
Aj táto maska na vlasy je poznačená ich špecifickou orientálnou  vôňou a vôbec mi to nevadí.
Je to nie umelá alebo chemická vôňa, ktorá na Vás pôsobí uvoľňujúco a blahodárne.
Maska Remarkable Shine, Silkiness and Colour Protection je veľmi všestranný produkt.
Svojimi látkami totiž dokáže bojovať proti viacerým vlasovým neduhom.
A teda má za úlohu dodať vlasom tieto benefity :

- lesk
- silu
- pružnosť
- hĺbkovo vyživuje a chráni
- chráni farbu vlasov a predlžuje jej trvanlivosť

Áno toto všetko dokáže jedna jediná maska, úžasné čo poviete milé dámy.
Aj táto maska je vhodná pre všetky typy vlasov.
Taktiež ju môžte použiť ak máte citlivú pokožku, farbené ale i na nefarbené vlasy.
Masku je dobré používať aspoň 3 krát do týždňa.
Nechať ju pôsobiť 3-5 minút, ja ju nechávam niekedy možno aj o čosi dlhšie, pretože si užívam jej krásnu vôňu.
Pre mňa je táto maska produktom, ktorý v sebe spája všetko čo moje vlasy potrebujú.
Kedže mám farbené vlasy, ktoré sú už z farbenia aj trochu poškodené a lámavé, strácajú lesk a pružnosť a farba sa vymýva kvôli otvorenej vlasovej štruktúre rýchlejšie.
Maska má zlatú farbu a nájdete v nej nespočetné množstvo malých zlatých trblietok.
Síce ja práve tieto trblietky v produktoch nejak nevyžadujem, kedže je to podľa mňa skôr len na krásu produktu a na vlasoch sa aj tak neudržia.
Navyše obsahuje UVA a UVB filtre na ochranu vlasov pred slnečným žiarením.
Chráni tak farebný odtieň pred jeho vyblednutím.
Poskytuje aj termálnu ochranu, čo je pre mňa taktiež super.
Vyrovnáva pH, uzatvára a uhladzuje vlasovú kutikulu.
Je bez obsahuje parabénov.

Nezvyčajné aktívne látky ktoré obsahuje :

- olej zo šachor ktorý chráni pred voľnými radikálmi a zjemňuje, vyhladzuje vlasy
- ľanový olej dodáva lesk a vyhladzuje
- argánový olej posilňuje vlasy do hĺbky

Môj malý tip pre Vás :
Do masky si nakvapkajte pár kvapiek tekutého zlata Orofluido Elixir
Tým im dodáte ešte väčší lesk, hodvábnu jemnosť a pružnosť.

Maska už po prvom použití s vlasmi spravila poriadok.
Neboli také akoby rozcuchané, boli pružnejšie, lesklejšie a jemné.
Pri dlhodobom používaní sa vlasom vracia sila a sú aj oveľa poddajnejšie ako predtým.
Farba na vlasov drží o čosi dlhšie a nevymýva sa do neatraktívnych tónov.
Maska sa predáva v dvoch veľkostiach balenia a to 250 ml alebo 500 ml.
Ja mám obsah 250 ml a cena je približne 9 Eur.
No teraz sú na stránkach internetovej parfumérie skvelé výpredaje a túto masku s obsahom až 500 ml zoženiete len za 7,48 Eur. 
Čo sa podľa mňa neskutočne oplatí.
Radím Vám teda sa poponáhľať a kliknúť si na stránku a masku Orofluido Mask Colour Protection čím skôr.





Záver je taký, že maska od značky Orofluido mi učarovala o čosi viac no na zahodenie nie je ani maska značky Argan Oil .
Je to hlavne o preferenciách a o tom čo práve Vaše vlasy potrebujú, či len zhydratovať a akoby skrášliť alebo žiadate od masky aj ochranu farby a podobne.
Masky momentálne už len spotrebúvam a striedam si ich.
Ak ste nevideli video na mojom kanály YT budem rada ak sa mrknete, tu sa zmieňujem aj o týchto dvoch maskách na vlasy a vravím o svojich prvých dojmoch z nich.
Odkaz na internetovú parfumériu Elnino.sk





Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára