Domácnosť a bývanie

utorok 17. januára 2017

Pimp Your Body

Ahoj

Máme tu opäť nový článok a tentokrát to bude o produkte z kategórie starostlivosti o telo a pleť v sprche.
O kávovom peelingu som Vám už písala, ale kedže ja zbožňujem skúšať a skúmať nové a iné veci a hlavne porovnávať, tak som vyskúšala aj kávový peeling inej značky.
Konkrétne ten od slovenskej značky Pimp Your Body .
Tento produkt sa vyrába na Slovensku z tých nakvalitnejších surovín a čo je dôležité, vyrába sa z láskou.

Kávový peeling má pokožku detoxikovať, šetrne odstraňovať odumreté kožné bunky, prečistiť a zregenerovať pokožku.
To všetko môžte vidieť na pokožke už po prvom použití.
No a pri tom pravidelnom by mal tento zázrak zvyšovať pevnosť a elasticitu pokožky a zmierniť prejavy celulitídy a iných nedokonalostí.
Kedže je to peeling je dobrý aj na akné, či už na tvári alebo ak máte akné nie chrbte a podobne.

Veľkým plusom výrobku je že neobsahuje žiadne pridané konzervačné chemické látky, čiže ho môžte používať bez nejakých vedľajších účinkov.
Ak teda hádate čo obsahuje, čítajte ďalej :

- štipku jedlej sódy
- morskú soľ
- hnedý cukor
- kvalitné za studena lisované oleje
- čerstvo pomleté zrná 100% kávy Robusta

Oproti kávovému peelingu ktorý som skúšala od Marka je o čosi máličko akoby drsnejší, ale nie je nejak nepríjemne drsný a pokožku nepoškodí.
Po je použití je hneď pokožka jemná a voňavá a kedže ja kávu nepijem, doprajem si ju aspoň takto počas sprchy kedy ma neskutočne takáto sprcha uvoľní a zrelaxuje.
Pleť je hneď jasnejšia a prečistená bez vysúšania či začervenania a ak nemáte pokožku extra suchú nie je úplne nutné si po sprche naniesť ani telové mlieko.
Ja si nanášam naozaj len ľahučké telové mlieko ale väčšinou sa zaobídem aj bez toho a nechám pokožku takú aká je, voňavá, jemná a prečistená.
Po dlhodobom používaní je pozorovateľné zlepšenie stavu pokožky a celulitídy.
Samozrejme ak chcete dosiahnuť i týchto výsledkov je potrebné používať peeling pravidelne a robiť si ním v sprche masáž no a kombinovať ho s pohybom a vyváženou stravou.
Ja ho bez obáv používam aj na tvár a tu ho dokonca používam častejšie ako na telo, ak naozaj potrebujem pleť poriadne zbaviť nečistôt a dodať jej jas vždy siaham po kávovom peelingu.
Peeling ako taký sa odporúča väčšinou používať maximálne dva krát do týždňa, no tento si pokojne môžte podľa mňa dopriať aj častejšie kedže pokožku nevysušuje práve naopak.
V ponuke má zatiaľ výrobca len dva druhy a to Original ktorý mám ja a Coconut ktorý môže byť fantastický, aspoň pre ľudí ako ja ktorý zbožňujú kokos a jeho vôňu.
Original je s obsahom pomarančového oleja  čiže nie je úplne len kávový a vôňa je príjemná kávovo pomarančová.
Nanášať sa má na vlhkú alebo mokrú pokožku a následne na tele krúživými pohybmi vmasírovať a zmyť teplou vodou. Rovnako aj na tvári. Je dobré, alebo ja to robím tak, že ho na tvári nechávam pôsobiť pokým sa neosprchujem.
Potom si pleť vie načerpať všetky chutné ingrediencie ktoré obsahuje.
Obsah balenia 200g a cena 17,90 Eur, doprava zdarma.
Balenie je jednoduché, elegantné.

Ja som spokojná a môžem len odporúčať.
Bližšie sa na obsah a účinky jednotlivých zložiek môžte pozrieť priamo na stránke pimp.sk

Pár fotečiek pre Vás :










Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára