Domácnosť a bývanie

nedeľa 8. januára 2017

Voluspa

Ahoj

Už som sa v jednom článku zmieňovala o tom aké príjemné je si počas takej zimy ako práve vládne sadnúť doma na gauč zabaliť sa do deky a relaxovať pri krásnej voňavej, teplej sviečke.
Dnes Vám chcem predstaviť ďalšiu značku sviečok a podobných produktov, ktoré Vám môžu navodiť správnu atmosféru teplého domova.
Ide o značku, ktorú som objavila len nedávno a to značku VOLUSPA ktorej produkty sú opäť bez parabénov, ftalátov a sulfátov.
A samozrejme nie sú testované na zvieratách.

Ich produkty zahŕňajú nielen sviečky, ale aj vône, difúzery, bytové a telové spreje, parfémy, kolekcie a na stránkach nájdete aj testry, darčekové tašky a doplnky, darčekové sety, darčekové poukazy a plno noviniek.
Ja som v rámci spolupráce dostala na testovanie tri sviečky a jeden bytový sprej.
Ako teda tieto produkty obstáli a investovala by som do týchto produktov ja sama ?

Začnem sviečkami, ako prvú tu mám sviečku z kolekcie Maison Blanc Collection.
Jej názov je Suede Blanc a základom vône je semiš a cédrové drevo.
Je z kategórie drevitých, orientálnych, korenistých vôní.
Ja osobne mám práve tento druh vôní najradšej a preferujem aj parfémy tohto typu.
Sviečku a jej omamnú vôňu môžte cítiť hneď ako si k nej privoniate aj bez toho aby bola zapálená.
Táto sviečka vonia presne ako kvalitný, mužský parfém.
Čo mi iste každá žena dá za pravdu, pre nás je táto vôňa jednoducho neodolateľná .
Ja si k nej rada čuchnem hoc kedy počas dňa a hneď mám lepšiu náladu.
Priznávam že sviečku v tak fantasticky identickej vôni pánskeho parfému som ešte nemala v rukách ani v izbe.
Použitý je kokosový vosk ktorý horí oveľa dlhšie ako klasické sviečky. Navyše, nielen táto ale aj ostatné dve sviečky sú dizajnovo na úrovni spracované.
Sú v hrubšom skle, takže sviečka po zapálení krásne svieti celá.
A keď sviečku už úplne vypálim, použijem obal ako napríklad držiak na štetce alebo odkladací pohárik na menšie náušnice. Samozrejme nálepku s názvom nechávam na skle, pretože aj tá je veľmi vkusná a vyvoláva dojem istej elegancie a luxusu.
Cena tejto sviečky je 468kč čo je priližne 15 eur.
Iste si teraz poviete kedy ja dám za jednu sviečku toľko peňazí, ale treba si zvážiť to že kokosový vosk vydrží oveľa dlhšie, možno klasickú sviečku si kúpite aj tri krát kým táto jedna ešte bude horieť, no a potom samozrejme ak Vám nie je jedno čo dýchate a čo sa Vám dostáva do ovzdušia máte jasno.
Odkaz kde si môžte pozrieť a prečítať viac o sviečke Suede Blanc

Druhú sviečku taktiež z kolekcie Maison Blanc s názvom Prosecco Bellini radím do kategórie tých o čosi jemnejších vôní.
Hodí sa na také udalosti ako je svadba či letné oslavy, kde jej vôňa presne zapadne a dotvorí celkovú atmosféru a uvidíte že i Vaši hostia sa budú ešte dlho zmieňovať o tom aká vôňa panovala na Vašej udalosti.
Hlavnými zložkami sú vône broskyne, marhule, cukru, vina Prosecco, citrusov a ovocia celkovo.
Takže ako už zo zloženia tušíte, ide o ľahšiu, sviežu, mierne sladkastú vôňu.
Táto vôňa mi učarovala tým, že práve vône vín nie sú vo sviečkach obyvklé, no tu je naozaj cítiť jemnú vôňu kvalitného vína Prosecco, takže ak napríklad na oslave budete podávať toto vínko a zapálite práve túto sviečku, bude čo čarovný okamih.
Samozrejme krásne prevonia aj Váš domov a môžte si urobiť jej sladkastou vôňou kedykoľvek počas roka.
Opäť je tu krásne balenie v hrubom skle a kokosový vosk.
Cena je totožná ako pri Suede Blanc.
Odkaz kde si môžte prečítať viac a prípadne si sviečku aj zakúpiť nájdete kliknutím na názov Prosecco Bellini


No a treťou sviečkou, ktorá je viac podobná práve prvej Suede Blanc je sviečka tentokrát z kategórie Maison Noir Collection .
Táto vôňa je skôr vianočná a hlavne pánska, takže opäť niečo pre môj noštek.
Ja tu opäť hneď cítim krásnu pánsku vôňu. Základom tejto vône je lišajník, voda, indický vetiver.
Typ vône sa uvádza ako zelená, drevitá, vodná takže nie je až tak silná a ťažká, je to skôr svieža pánska vôňa.
Vosk je použití samozrejme kokosový.
Doba horenia je až 25 hodín, čo je teda naozaj dosť a takto je to pri každej sviečke.
Najviac je tu cítiť, ak sa dobre začucháte aromatickú trávu, teda indický vetiver.
Vôňa je pekne sa rozvíjajúca a pôsobí veľmi upokojujúco, aspoň na mňa.
Všetky sviečky sú krásne zabalené aj v krabičke, ktoré uvidíte nižšie na fotkách.
Cena je rovnaká ako u predošlých dvoch sviečkach.
Odkaz na sviečku Lichen & Vetiver

Takže ak by som mala porovnať sviečky, ktoré som Vám už na blogu ukazovala, zrejme by vyhrali tieto, netvrdím že tie predošlé boli zlé, nie boli super ale tu som proste hneď po otvorení balíku videla a cítila istý pocit luxusu, kvality a elegancie.
Preto si myslím, že nepôjdem sama proti sebe ak budem tvrdiť že sa oplatí do nich zainvestovať.
Môj názor nie je ovplyvnený spoluprácou a píšem sama za seba.


Mám tu však pre Vás ešte jeden, akoby bonusový produkt a to bytovú vôňu z kolekcie Maison Noir Collection.
Doposiaľ som s týmto druhom produktu nemala žiadnu skúsenosť, no okamžite som si ho zamilovala.
Áno znie to veľmi reklamovo, marketingovo, no je to pravda.
Viete ak je niečo tak dobré že to používate bez obáv na seba, do bytu alebo do auta tak si myslím že nie je priestor ani  nutnosť zbytočne zveličovať, stačí písať pravdu.
Túto vôňu uvádzajú ako pánsku, svadobnú no ja ju používam bežne na seba, a kedykoľvek keď chcem byt prevoňať.
Hlavnou zložkou je sekt, vanilka, dub.
Patrí do orientálnych vôní ktoré ja zbožňujem.
Napriek tomu že je orientálna, nie je príliš ťažká a nebude Vás z nej ani po dlhšej dobre bolieť hlava.
Je príjemne sladkastá s nádychom pánskych vôni, no napriek tomu si zachováva aj jemné tóny ktoré sa hodia i ženám.
Najčastejšie ju používam v aute, kde to potom aj bez použitia kadejakých "dlhotrvácnych" stromčekov krásne vonia, no vždy mi podvihne náladu keď si ju dám aj na seba a vyrazím von.
No a kedže by mala slúžiť hlavne ako vôňa do bytu, používam ju i tu a zakaždým keď som tak spravila sa ma každá návšteva spýtala kde mám čo zapálene a pochválila vôňu ktorú cítili.
Balenie je pri tomto produkte očarujúce, dekoratívna krabička v ktorej je samotný produkt pôsobí honosne hoc kde ju položíte. Poslúži teda aj ako pekná dekorácia so starotureckým vzorom.
Vôňa má jemný nádych špičkového "brut" šampanského premiešaného s vanilkou a dobovým drevom.
Cena 987 kč , objem 108 ml
Opäť, investícia ktorá sa oplatí, pretože produkt stačí nastriekať raz alebo dva krát počas dňa do bytu, na telo či oblečenie stačí jedno streknutie a taktiež aj do auta.
No a je to samozrejme veľmi všestranný produkt.
Odkaz na vôňu Voluspa Crisp Champagne


Na záver tu mám pre Vás zaujímavosti v podobe uverejnenia pár ingrediencií ktoré sa používajú pri výrobe produktov značky VOLUSPA, používajú sa vonné esencie :

- goji
- amber
- cukrová trstina
- vanilková orchidea
- verbena
- liči
- nashi
- moso bambus
- pižmo
- agáve
-pačule
- granátové jablko
- palisandr
- makronky
- saké
- acai

A mnoho ďalších ktoré na stránke nájdete.


Určite mi dajte v komentároch ale správach vedieť či poznáte túto značku, aký máte názor a či doma máte aj Vy niektorú z týchto sviečok.
Taktiež budem rada ak sa pozriete aj na môj nový youtube kanál :



Pár fotečiek pre Vás :


















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára