Domácnosť a bývanie

piatok 29. mája 2015

Jarné nechty

Ahoj

Dnes som sa rozhodla pre trošku oddychový článok, ktorý spojím pri konci s mojim typom na produkt, ktorý sama používam v poslednej dobe často, prečo, ako načo a začo sa dozviete pri konci článku.
Trendy v kozmetike určujú pre túto jarnú a letnú sezónu opäť bláznivé, krikľavé a hlavne farebné nechty.
Ja osobne až taký ctiteľ modrých, zelených či mnoho farebných nechtov nie som.
Proste radšej si na nechty nanesiem klasiku v podobe červeného, bieleho, priesvitného možno jemne ružového laku, či púdrové jemné odtiene.
A napriek tomu že každá, ale naozaj hádam každá značka uviedla na trh farebné laky na nechty, rozhodla som sa tomuto trendu nepodľahnúť.
Aj na reklamách (okrem tých ktoré propagujú už konkrétne crazy farby lakov na nechty) má väčšinou modelka na rukách spravenú klasickú francúzsku manikúru, či nechty len prirodzene krásne, nie príliš dlhé a prelakované maximálne priesvitným lakom na nechty.
Toto je trend, ktorý nikdy nevymizne a bude stále vrcholom v merítku upravených nechtov.

Nakoľko je však pomaly to leto a farby sú trendy a chceme byť aspoň trošku "trendy" pre spoločnosť popustime uzdičku fantázie a striktných pravidiel.
Moje maximum ktoré znesiem na nechtoch má podobu jemne fialovej, rôzne odtiene ružovej, biela ( až do očí vrážajúca biela), prípadne odľahčené, zjemnené, púdrové farby modrej, žltej.


Ak však viem že nejdem na akciu, festival alebo inú habaďúru volím moju vyššie spomínanú klasiku, ktorá podľa mňa mojim rukám aj tak lichotí najviac :)
Budem rada ak v komentoch zanecháte dotaz či aj Vy badáte príval moc, moc farebných lakov na náš trh a či sa Vám tento "horúci" trend páči.

Nuž, nakoľko je toto naozaj relaxačný článok, ktorým Vás nechcem uspávať a nudiť prejdeme k spomínanému typu, ktorý používam tieto dni na nechty ja.
Je to neutrálna nude, biela, možno trošku akoby krémová farba v podobe laku na nechty od Oriflame, z kolekcie alebo rady Giordani Gold.

Tento lak na nechty bol predstavený ako novinka a jeho odtiene boli príjemné, nie príliš krikľavé ale decentné so štipkou noblesy a zachovania krásy.
Rada Giordani Gold, ktorá predstavuje luxus teda dodržala svoju úroveň a nepadla do trendu farieb všetkých druhov, ktoré na nechtoch nemajú čo robiť ak nie ste pubertiačka prípadne ak si chcete udržať svoju dôstojnosť :)

Balenie je nádherné, jednoduché, sklenná fľaštička a zlatý vrch, ktorý pri zatváraní pekne ťukne na miesto.
Štetec je široký a prispôsobený tak aby pokryl celú plochu nechtu, čiže nanášanie ide tiež jedna báseň.
Odtieň ktorý mám ja je potrebné pre lepšie viditeľný efekt naniesť dva krát, no nakoľko lak je rýchlo schnúci netreba dlho čakať a nanášať ho môžte okamžite po sebe.
Výdrž, je kapitolou ktorá sama hovorí za seba, na fotkách nižšie môžte vidieť lak nanesení na nechtoch asi týždeň, dve vrstvy, bez povrchového alebo akéhokoľvek iného laku, samozrejme normálne pracujem, umývam riad a všetko čo robí každá jedna z Vás.
Takže názor si urobíte iste aj sami z fotiek.
Ja osobne výdrž ale hodnotím na jednotku.
Neolupuje sa, neopadáva a nechty nevysušuje alebo nezanecháva na nich povlak ako možno iné laky na nechty s čím som sa už tiež stretla.
Je  obohatení o olej zo šípkových semienok.
Navyše nechty sú lesklé i bez povrchového laku.


Cena produktu je približne 5 až 8 EUR, záleží od toho či je produkt v akcií.

V ponuke je spolu 8 honosných odtieňov, ktorými nikdy nič nepokazíte.

Pár fotečiek pre Vás :










môžte vidieť že ja som pri objednávaní neodolala odtieňu s trblietkami a jemnej fialovej, pretože tá sa bude skvele hodiť i do topánok s otvorenou špičkou :)






Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára