Domácnosť a bývanie

sobota 30. mája 2015

Rozprávkovo krásne vlasy

Ahoj

Dlhé, husté, zdravé vlasy, tak po takých túži nejedna z nás. 
Niektoré majú to šťastie a ich vlasy sú prirodzene krásne, dlhé a husté, no my ktoré toľko šťastia nemáme nemusíme zúfať.
Ja osobne mám hustejšie vlasy, no dosť sa mi lámu a štiepia a nech robím čo robím, investujem do rôznych masiek, olejčekov a všetkých noviniek na vlasy lámu sa tak či tak, preto mám vlásky stále skoro rovnako dlhé, keď rátame s tým že si ich aj pravidelne zastrihávam.
Nieže by som bola s mojimi vlasmi úplne nespokojná, to zas nie, ale vždy som túžila po rozprávkovo dlhých, rovných vláskoch, ktoré sa mi v letnom vánku hojdajú nad zadkom zo strany na stranu.
Dlho som pátrala po e-shopoch, ktoré ponúkajú rôzne príčesky, clip in vlásky, dbala som však na to, aby vlásky boli prvé ľudské a nie z umelých vlákien, i keď aj tie sa už v dnešnej dobe dajú spraviť kvalitovo na nerozoznanie od tých ľudských, no nedajú sa kulmovať, žehliť prípadne farbiť, čo ľudské vlasy áno.

Mala som šťastie a natrafila som na e-shop s názvom, ktorý mi hneď vravel že som správne - www.ludskevlasy.sk
Ich e-shop mi zalichotil hneď samotným dizajnom, príjemné fialové biele pozadie s obrázkom z rozprávky je tak útulné že Vás prinúti nahliadnuť ďalej.
Tento e-shop má v ponuke viacero variant ľudských vlasov, ponúkajú :

- comfort clip in sady
- európske vlasy, keratínový spoj U 50 cm, 60 cm, 65 cm
- vlasy na mikrokrúžkoch 60 cm
- vlasy na páske
- copy na predĺženie 
- syntetické mihalnice
- príslušenstvo k nadpájaniu vlasov

Pri clip-in vlasoch, ktoré som si vybrala aj ja, je však potrebné vybrať si starostlivo, nakoľko v ponuke sú 100, 120 a 160 gramové vlasy, ak máte teda riedke vlasy postačia Vám 100g, ak máte vlasy o čosi hustejšie vyberajte si 120g vlásky no a ak máte hustejšie vlasy ako napríklad aj ja je nutné vybrať si 160g vlasy aby nebol veľký prelin medzi Vašou hustotou vlasov a tých dopnutých.
Vlásky sú spracované REMY spôsobom, čo znamená starostlivý spôsob výberu jednotlivých vlasov a ich ukladania v smere zachovania vlasovej kutikuly, čiže rastú prirodzene od korienkov po končeky.
Ak chcete aby vlasy vyzerali prirodzene musia byť spracované spôsobom remy.

Najskôr mi boli dodané vlásky v hustote 120 gramov, no tu som zistila že moje vlasy sú hustejšie a po dopnutí bol efekt pripnutých vlasov veľmi vidieť, čiže vlasy som zaslala naspäť a prišli mi vlásky v hmotnosti 160 gramov, s ktorými som naprosto spokojná.
Vlasy vyzerajú prirodzene, farba mi presne sadla (a to sme ju odhadovali pomocou fotky mojich vlasov)  sú kvalitné, zo sponiek nevypadávajú a samozrejme je jasné že sú to pravé ľudské vlasy.
Ja som vlasy mala pripnuté počas celého dňa a večer som si ich odsponkovala, skúšala som si ich aj natočiť a vyzerali skvele, čo uvidíte aj sami na fotkách pri konci článku.

Clip in vlasy sa jednoducho a pomerne rýchlo aplikujú na Vaše vlasy.
Spôsob napájania je ľahký, sada obsahuje vždy jeden či dva široké pásy ktoré majú 4 spony, tieto dlhé pramene aplikujte úplne na spodnú časť hlavy, po sekciách, stále vyššie aplikujte pásy s menším počtom sponiek a po bokoch aplikujte pramene s 1 či 2 sponami.
Nie je to nič zložité, nemusíte sa ničoho báť, zvládne to naozaj každá žena s citom v rukách.
Na internete si prípadne môžte vyhľadať videá, ba dokonca videá nájdete aj na e-shope ludskevlasy.sk
160 gramové vlasy obsahujú spolu 10 pásov vlasov na dopnutie,
Spona ktorou vlasy prichytíte o tie svoje je klasická pukačka, ktorú iste dobre pozná každá z Vás.
Ja považujem clip in príčesky zajedno z najšetrnejších zahustení čo predĺžení vlasov, ktoré zvládnete aj doma bez návštevy kaderníctva.

O clip in vlásky je potrebné sa však aj starať, pravidelne pred aplikáciou a po aplikácií ich poriadne prečešte aj keď si ich už dáte dolu a odkladáte si ich, je potrebné si ich radšej prečesať aby sa Vám nedochlpili.
Vlasy môžte bez výčitiek umývať ako svoje vlastné, odporúča sa však studená až vlažná voda.
Musíme si uvedomiť fakt že tieto vlasy sú síce ľudské a nie sú umelé no v podstate ich nič nevyživuje tak ako tie naše zvnútra, preto používajte jemné šampóny, bez obsahu alkoholu a ak naozaj nemusíte vyhnite sa ich tepelnému poškodzovaniu, síce sa môžu žehliť, natáčať a podobne ale skracuje sa im tým ich životnosť.
Ak si vlásky naozaj ceníte a chcete aby vydržali v dobrej kondícií čo najdlhšie môžte na ne naniesť argánový olejček, či hocijaký iný olejček ktorý používate aj na svoje vlasy, takto predídete ich vysušovaniu.

Dodanie a spôsob platby :
tieto informácie máte presne rozpísané na e-shope, ale v skratke, tovar odosielajú do 24-hodín od prijatia objednávky, poštovné v rámci SR je 2,49 EUR, slovenskou poštou (prvá trieda)
e-shop zasiela i do zahraničia
expres kuriér ( poplatok 8 EUR )


Dodanie je naozaj rýchle a bezpečné, v prípade reklamácie a výmeny tovaru tiež nie je problém.
Tento e-shop je podľa mojej skúsenosti k zákazníkov férový a korektný, dokonca radi poradia s výberom a pomôžu.


Určite by som rada vyskúšala najbližšie z ich ponuky vrkoč alebo prípadne ofinku, pretože s clip in vlasmi môžte byť každý deň iná žena, no vždy žena s rozprávkovo krásnymi vlasmi na hlave.


Tak a teraz asi to, čo je pri tomto článku dosť dôležité a to sú samotné fotky s vláskami :)
Kochajte sa ich kvalitou a hustotou :





takto vyzerali vlasy dĺžky 60 cm a 120 gramov, jasne môžte vidieť prečo som ich vrátila späť a objednala si hustotu 160 gramov


A tu už prichádzajú fotky s vlasmi dĺžky 50 cm a hustejšie 160 gramov :



vlasy z blízka


spona ktorou si vlasy pripájate 


vlasy môžte natáčať, ja som tak urobila :)



kvalitne spracované vlasy remy technikou


pripnuté vlasy ktoré som natočila





dopnuté vlasy, nijak inak neupravované, nežehlené 



clip in vlasy na predĺženie Vám vlasy automaticky i zhustia a dodajú objem tam kde sa ho väčšinou snažíme všemožne vykúzliť rôznymi prípravkami, tým že vlasy pripíname sekciu po sekcií sa vlasy nadvihnú a vzniká aj extra objem




farba mi dokonale sadla




áno som v papučiach kedže sa fotím doma na dvore, podstatné sú však vlasy :)






Už som pozerala aj po clip in alebo iných spôsoboch napínania vlasov, ktoré by mi vyčarovali ombré blond farby bez toho aby som svoje spodné vlasy musela ničiť odfarbením, takže čoskoro možno bude na rade aj ďalší zaujímavý článok s ombré clip-in, vrkočom alebo ofinkou nad ktorými tiež rozmýšľam.
Cena týchto vlasov je 85 EUR, čo vzhľadom na ich kvalitu je podľa mňa extra výhodná cena.




FB fanpage blogu : KLIK
FB stránka e-shopu ludskevlasy.sk : KLIK


Dočítania čoskoro
Meggi



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára