Domácnosť a bývanie

štvrtok 3. septembra 2015

MARY KAY kompletné líčenie s Mary

Ahoj

Vítam Vás pri článku, ktorý je pre mňa niečim výnimočným, nakoľko kozmetická značka o ktorej dnes budem písať je moja TOP kozmetika a nie je produkt, ktorý by som nechcela mať vo svojej zbierke kozmetiky.
Mary Kay je kozmetika, ktorá sa nepredáva bežne v regáloch, nefunguje ani ako katalógový predaj.
To je práve to čim je výnimočná, Mary Kay máte totiž možnosť vyskúšať si najskôr na vlastnej koži u svojej kozmetickej poradkyni, ktorá Vám o Mary porozpráva naozaj všetko od jej pôvodu, založenia a vývoja. Toto osobné zoznámenie sa volá hodinka krásy, kde Vám produkty poradkyňa ukáže a spolu nájdete tú správnu starostlivosť o pleť, ruky či telo. Bodkou hodinky krásy je líčenie s dekoratívnou kozmetikou Mary Kay, ktoré Vám ukáže ako sa dá vykúzliť nový, svieži look na Vašej tvári. Nič nie je nútené, produkty si môžte ale i nemusíte zakúpiť, ale poviem Vám úprimne, keď zbadáte samé na sebe čo dokážu určite si z nich vyberiete a budete odchádzať domov s úsmevom na tvári a novými kúskami do kozmetickej zbierky.

To bol menší, kratší úvod, aby ste mali aspoň akú takú predstavu kde a ako sa dá kozmetika Mary Kay získať a vyskúšať.
Sama som sa do tejto kozmetiky zaľúbila natoľko, že i ja sa v blízkej dobe chcem stať poradkyňou Mary Kay, takže baby s okresu Levice, Nitra som tu pre Vás :)

Pustíme sa však do hodnotenia samotných produktov, kôli ktorým ste si článok zrejme otvorili.
Budú to tri produkty, tri dekoratívne produkty s ktorými vyčarujete bezchybnú pleť, uhrančivý pohľad a šťavnaté pery, proste všetko čo v lete pre decentný make-up potrebujete.

Ako prvý Vám predstavím púdrový make-up ( púdrovú podkladovú bázu), ktorý Vám skutočne vykúzli pleť ako z photoshopu, bez toho aby ju nadmerne zaťažil a aby vyzerala umelo.
Čo píše Mary Kay na oficiálnych stránkach o tomto púdrovom zázraku ?

- kryje až 12 hodín bez poškodenia a potrebného prepudrovania 
- vyrovnáva tón pleti a poskytuje matný vzhľad
- ľahko sa nanáša a kryje nedokonalosti
- odolné voči teplu a vode, vlhkosti

Všetko čo sľubuje aj do bodky plní, po jeho nanesení mám bezchybnú pleť a odtieň perfektne sadne a prispôsobí sa tónu pleti. Neupcháva póry a nerozteká sa ani vo vysokých teplotách.
Balenie má 10g no vydrží naozaj dlho, kedže je potrebné na pleť ho naniesť minimum.
Nanáša sa najlepšie plochým štetcom na make-up.
Cena približne 16 EUR.


Nasledujú oči, tu má Mary Kay v ponuke zaujímavú novinku a to krémové očné tiene.
K nim som bola najskôr trošku skeptická, pretože som mala doposiaľ s krémovými očnými tieňmi nie práve najlepšiu skúsenosť.
Väčšina sa zle nanášala a zlievali sa na očnom viečku takmer hneď po nanesení.
No pri Mary Kay u ktorej som zvyknutá na štandard kvality som im dala šancu.
Na moje prekvapenie tieto krémové očné tiene sa nezlievajú vôbec.
Dokonca som pri nich objavila to čaro ktoré krémové očné tiene majú a síce neuveriteľne ľahko sa nanášajú a tieňujú.
Najlepšie je ich nanášať prstom aspoň pre mňa, ale dá sa to i jemnučkým štetcom na očné tiene alebo plochým štetcom na očné tiene.
Ja ich nanášam "postupne", najskôr dám základnú jemnú vrstvu po celom očnom viečku a postupne tieňujem a pridávam vrstvy očného tieňa na ohyb viečka. Takto sa s použitím i jedného očného tieňu dá vykúzliť zaujímavé denné prípadne i večerné líčenie, všetko záleží od toho koľko vrstiev si nanesiete, samé si volíte intenzitu farieb.
Super, no nie ?! 
Balenie je decentné, sklenené s čiernym vrchom a biely nápisom MARY KAY.
Keď tiene miniem iste si ich balenie odložím a využijem ho :)
Balenie má obsah 5g.

Výrobca uvádza aj pri tomto výrobku pravdu a to :

- luxusný žiarivý vzhľad 
- sýta farba s maximálnym krycím účinkom
- jednoduché a rovnomerné nanášanie
- ľahko kombinovateľné 
- odolné proti zlievaniu a vyblednutiu

V ponuke sú tri odtiene, ktoré poskytujú širokú škálu a možnosť nalíčenia.
Zelená - Seafoam
Hnedá - Tiki Hut 
Modrá - Lagoon

Cena 16 EUR.


No a aby náš look bol kompletný, nesmieme zabudnúť na pery.
Mary Kay má naozaj trvácne, jemné lesky na pery, ktoré perám dodajú šťavu, rúže nie sú výnimkou a sú rovnako očarujúce.
Ale počuli ste už o tekutom rúži s leskom na pery ?!
Ak nie, dobre čítajte :)
Ja by som tento produkt perfektne vystihla vetou : trvácnosť a sýtosť rúžu v spojení s jemnosťou a glancom lesku na pery.
Po jeho nanesení vytvára na perách akoby vodový efekt a pery vyzerajú opticky väčšie a plnšie.
Dokáže pery zjemniť a zhydratovať, pery sú hodvábne jemné a krásne.

Výrobca uvádza :

- ľahko, hladko a rovnomerne sa nanáša
- poskytuje dlhotrvajúce krytie
- udržuje pery jemné, hladké a hydratované

Opäť výrobca neklame! Veď uvidíte aj sami na fotkách :)


Cena : 16 EUR
Obsah 6g
Nanášanie prirovnávam k regeneračnej a skrášľujúcej kúre pre pery.
V ponuke je odtieň telovej farby - Sunbaked ( ktorý mám ja ) a červený, sýty odtieň, ktorý je ideálny k jemnému líčeniu očí - Tropical Mandarin ( žiarivý )




Mary Kay kozmetika pre každú z Vás :)



Pár fotečiek pre Vás :






























Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára