Domácnosť a bývanie

nedeľa 27. septembra 2015

Nie sú tepláky ako tepláky

Ahoj

Dnes nekozmetický, fashion článok v ktorom Vám popíšem čo to o tom ako sa ja rada obliekam a ktoré sú moje obľúbené kúsky na jeseň a sychravé počasie ktoré už začína i v našich končinách vládnuť.

Jeseň mám ja osobne spojenú s farbami ako hnedá, kaki zelená, bordová, fialová alebo biela a žltá či strieborná a zlatá,i keď to sú skôr celoročné stálice.
Každý rok módny návrhári určujú top farby tejto jesene a zimy, tento rok by to mala byť horčicová žltá a myslím bordová, zdá sa mi že sa to veľmi nemení a každý rok sa točia tie isté farby ako top alebo farby ktoré sú IN.
Preto nerobte paniku a neskupujte hneď všetko žlté a bordové, myslím si že i na jeseň je dobré nosiť krikľavé farby ako silno ružová, modrá, oranžová a biela...ale nie v takom množstve ako je to počas leta, čiže stačí tričko tejto farby a ostatné kusy ladíme do jesenných farieb, ale vzdávať sa i letných farieb iste úplne nemusíte.
To by bolo okienko o farbách, možno to tak nie je, ale u mňa to takto funguje.

Kúsky ktoré musím na jeseň a v zime mať, must have môjho botníka a šatníka.
Na jeseň nemôžu chýbať chlapmi neznášané a módnymi návrhármi opovrhované "bačkúrky", čo sú také tie teplučké šmatláky, ktoré sa dajú nosiť jednu sezónu a potom si treba zadovážiť nové aby ste neboli terčom posmechu. Sú pohodlné, teplé a mňa nezaujíma že ich nikto nemá rad, pretože moje nohy im zbožňujú. A chystám sa uloviť si tento kúsok v dĺžke nad kolená, takže sa budem cítiť ako kráľovná pohodlných, hrejivých topánok.
V šatníku musia byť tri základné kúsky pre mňa a to pončo alebo kardigán na ktorých som závislá a neustále pátram po nových a nových kúskoch, nosím ich všade do mesta, na fotenia, do práce no proste všade, to sú kúsky ktoré na jeseň majú najväčšiu časť mojej skrine. Sú praktické, teplé a navyše zakryjú nedokonalosti na postave, takže čo viac.
Druhý kúsok sú roztrhané rifle, džínsy ktoré sú trošku voľnejšie a môžte ich kombinovať s vysokým i nízkym podpätkom na topánkach, k športovej mikine, blúzke, alebo mojim top kúskom kardigánom a vždy budete šik a neprehliadnuteľná.

No a tretí kúsok, ktorý nie je o nič menej dôležitý ako predchádzajúce dva sú tepláky ktoré zaujmú, sú niečim výnimočné a nespadajú do kategórie "cvičebný úbor" , teda tepláčiky ktoré bez obáv môžte nosiť i do mesta, na posedenie s kamoškami a podobne a samozrejme dajú sa trendy skombinovať s mestským štýlom oblečenia.

No a presne takéto tepláčiky som teraz našla i ja. 
Spĺňajú všetko čo od nich vyžadujem a to je pohodlnosť, štýlovosť, kombinovateľnosť.
Tepláčiky ktoré tu dnes opisujem ako jeden z mojich must have kúskov v jesennom šatníku sú z e-shopu vipitalianfashion a musím Vám napísať, že sú oveľa krajšie ako na obrázku.
Sú strieborné, sivé a sú prešívané striebornou niťou ktorá na teplákoch krásne ukáže a robí ich o kus viac trendy a zaujímavé.
Materiál je pohodlný, nepichá a neškriabe, nie sú práve z tých najteplejších ale nie sú ani príliš tenké a myslím si že jesenné počasie so mnou bez pochýb znesú.
Majú nízky sed, číže Vás nikde neťahajú a taktiež perfektne ukryjú nedostatky ktoré by v obtiahnutých teplákoch neboli príliš vábne.
Ich praktickosť spočíva i v tom že majú veľké, priestranné vačky, do ktorých si môžte schovať ruky pred veterným počasím :)
Prešívanie a spracovanie je naozaj kvalitné, nepárajú sa, držia svoj tvar, nevyťahajú sa po praní.
Veľkosť od S do L a ich cena je okolo 1 000 kč, čiže okolo 35 EUR.
Tepláčiky sú z limitovanej edície, značky ReDam. 
V ponuke e-shopu je k teplákom i vršok, ktorý ich urobí ešte viac šik, sako vršok toho istého materiálu a zahliadla som i niečo v štýle kardiganu taktiež toho istého materiálu.


E-shop VIPITALIANFASHION, ponúka okrem oblečenia talianskej kvality i luxusné šperky, hodinky, kabelky, obuv, spodné prádlo a módne doplnky.


Takže jeseň je čas kedy sa môžme vyblázniť v kúskoch prostredníctvom vrstvenia, rôznych doplnkoch, šiltoviek, čiapiek a i farbách, ktoré môžme kombinovať tmavšie s fresh letnými farbami.
Takže dámy, nebojte sa byť samé sebou a či už u Vás prevláda ležérny, pohodlný štýl, alebo sexi a vyzývavý štýl vždy si zachovajte svoju ženskosť a rafinovanosť.


Pár fotečiek pre Vás :
Ospravedlňujem sa za krikľavú podprsenku po bielym tričkom, viem že to tak nemá byť sama to vždy kritizujem ale tento vážne som sa pri obliekaní ponáhľala :)











Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára