Domácnosť a bývanie

utorok 29. septembra 2015

Líčime top kozmetikou SISLEY

Ahoj

Kozmetické maniačky, dámy ktoré si dajú na sebe záležať a všetci čo vedia kde je kvalita určite poznajú kozmetickú top, luxusnú značku SISLEY.
Rada Vám však v skratke opíšem históriu a vznik tejto prírodnej kozmetickej značky, nakoľko už len jej samotná história je veľmi zaujímavá. 

Značka SISLEY vznikla už v roku 1976 a jej zakladateľom bol gróf  Hubert d´Ornano .
Sisley  sa okamžite stala jednou z popredných kozmetických značiek vďaka novému, unikátnemu konceptu ktorý predbehol svoj dobu.
Aromaterapia a Phytoterapia v tej dobe ešte neboli v Európe známe, no zakladateľ značky SISLEY použil hlavne prírodné ingrediencie a esenciálne oleje pri tvorbe a vývoji svojej kozmetiky.
Tak sa postupom času až do dnes stala SISLEY jednou z najluxusnejších francúzskych kozmetických značiek sveta.
Je dodávaná do viac než 80 krajín sveta a vyrábaná je priamo vo Francúzsku v oblasti Blois.
V ponuke tejto značky sú produkty ktoré sú vhodné pre všetky typy pleti.
SISLEY sa radí ako jedna z mála, medzi fyto-kozmetiku, čo znamená že do produktov dodáva prírodné rastlinné výťažky. Každý produkt obsahuje prírodné výťažky ktoré sú kľúčom k určitým účinkom.
Spolupráca prírodných výťažkov zväčšuje a posilňuje efekt každej individuálnej ingrediencie.
Táto unikátna spolupráca je srdcom SISLEY výskumov.
Do svojich vôní a niektorých produktov pridávajú esenciálne oleje, tie sú koncentrované výťažky získané destiláciou, sú nemastné a vyznačujú sa špecifickou a trvácnou vôňou.
Teda jednou vetou : Sisley je francúzska, rodinná spoločnosť, ktorá produkuje a distribuuje vysoko luxusnú kozmetiku, parfémy a dekoratívnu kozmetiku.

To je v skrátenej forme všetko o kozmetike SISLEY, zvyčajne v mojich článkoch históriu a vznik samotnej značky nenájdete, ale myslím si že tak luxusná a tak špecifická kozmetika akou SISLEY je si tento úvod určite zaslúži.

Prejdeme k časti článku, ktorá je pre mňa niečim výnimočná, pretože produkty SISLEY nevnímam len ako kozmetiku, ale ako niečo viac, sú to výrobky prelomu v kozmetológií, sú to nielen líčidlá či krémy a parfémy ale sú to hlavne najlepší priatelia pokožky a nášho tela.

Dnes sa budeme venovať dekoratívnej kozmetike a konkrétne pleti a očiam, v najbližšom článku sa môžte tešiť na pery :)

Či už máte suchú, mastnú alebo zmiešanú pleť SISLEY je vhodná pre všetky z Vás.
Ako prvý krok pri líčení som sa rozhodla naniesť na pleť tónovací hydratačný denný krém SISLEY Tinted Moisturizer, zvyčajne nanášam najskôr očné tiene, ale pri tomto líčení môžte tento krok prehodiť.
Tento hydratačný, tónovací denný krém od SISLEY je niečo, čo moja pleť už dlho nezažila, nie je to len skrášľovací produkt, ale priam ošetrujúci priateľ.
Obsahuje prírodné extrakty a je vhodný pre všetky typy pleti.
Moju pleť perfektne zhydratoval a vyživil počas dňa a to i bez použitia bežného denného krému alebo nejakej podkladovej bázy, na pleti som mala len tento produkt.
Kedže obsahuje prírodné výťažky a esenciálne (nemastné) oleje čistí pokožku a zlepšuje jej hydratáciu.
Obnovuje tón a jas pleti ihneď po nanesení, no pri dlhodobom používaní je tento účinok viditeľný i bez použitia tohto prípravku.
Posilňuje prirodzenú pleť do hĺbky.
Z mojich skúseností usudzujem že toto naozaj nie je len produkt, ktorý má slúžiť ako skrášľovací krém, ale je to niečo oveľa viac.
Krytie je stredné, pleť pôsobí prirodzene čo mne úplne vyhovuje, nakoľko na bežný deň nie je potrebné vyzerať ako z photoshopu a navyše to nie je pre pleť ani prospešné.
Pleť vyzerá zdravšie, jasnejšie a je zároveň ošetrovaná.
Ešte jedna zaujímavosť o tomto produkte, keď som si ho nanášala na pleť zacítila som neuveriteľnú bylinnú vôňu, takže som mala pocit akoby som pleti dodávala obrovskú dávku bylinnej sily a teda sily prírody. Táto bylinná vôňa však nie je umelá či chemická, je to naozaj vôňa čerstvo natrhaných byliniek :)
Cena približne 50 EUR.


Keď je pleť krásna, môžme prejsť priamo na oči.
SISLEY má v ponuke edíciu s trendy baleniami, do ktorej spadá i tento očný tieň v ceruzke ( jumbo ceruzke ), je vodeodolný a nerozmazáva sa.
Dajú sa nim pekne robiť i očné linky, samozrejme hrubšie ale vyzerajú skvelo a neotláčajú sa na viečku, skvelý je napríklad pri líčení spodnej linky, kde stačí prejsť raz po línií oka a vytvorí dokonalý efekt.
Ja som ho pri dnešnom líčení použila na celé horné viečka a skorigovala som ho hnedým matným očným tieňom, takto sa dá vytvoriť jednoducho a naozaj rýchlo tmavé, dymové líčenie, záleží od toho akú farbu očného tieňu použijete.
Môj očný tieň SISLEY Phyto Eye Twist je v odtieni 01 Topaze, je to taká tmavšia medeno-hnedá naozaj krásna farba proste, rozžiari pohľad a dá sa neuveriteľne kombinovať s čiernou, krémovou či inými odtieňmi hnedej.
V ponuke je ešte ďalších 7 odtieňov.
Očný tieň v ceruzke má výhodu, ktorú som vyššie naznačila a to že vôbec neopadáva, práve preto si môžte dovoliť použiť najskôr make-up či tónovací krém na pleť.
Tento konkrétny očný tieň od SISLEY sa používa veľmi ľahko, stačí jemným ťahom prejsť po viečku a je dostatočne viditeľný, takže nemusíte viečka preťahovať viac krát, nanášanie je topka.
Pigmentácia je obdivuhodná a neubúda na nej ani počas dňa, je naozaj dlhotrvácna.
Nerozmazáva sa, máte čo robiť aby ste ju v prípade že ju použijete na celé viečko ako ja pri dnešnom líčení rozblendili.
Balenie je na prvý pohľad zaujímavé a oživí Vašu kozmetickú taštičku, ceruzka je vysúvateľná.
Cena sa pohybuje okolo 25 EUR.


No a ak chcete očkám dodať mačací vzhľad alebo len proste milujete očné linky a čierna ceruzka je neodmysliteľnou súčasťou Vášho líčenia čítajte i nasledovné riadky.
I ja som dnes pri líčení použila čiernu ceruzku na oči, konkrétne SISLEY Phyto-Khol Perfect.
Ceruzka na oči, ak je správne nanesená dokáže veľké veci, zvýrazniť kontúry očí, vytvoriť dokonalý tvar očí a podmanivý vzhľad.
Ceruzka Sisley obsahuje drobné perlové čiastočky ktoré dodávajú lesklý kovový efekt.
Obsahuje taktiež vysoký podiel olejov a voskov, ktoré zaručia rýchlu a rovnomernú aplikáciu linky.
Je dlhotrvácna a jemná pre citlivú oblasť očných viečok, oftalmologicky testovaná, vhodná o pre nositeľky kontaktných šošoviek.
Moja skúsenosť s ňou je pozitívna, odtieň ktorý mám doma je 01 Black, čiže klasika.
Linky sa robia touto ceruzkou jednoducho, píše na prvý krát a nie je potrebné linku následne nejak upravovať a dokreslovať, pretože už na prvý dotyk viečka je bezchybná.
Nevynecháva a je správne pigmentovaná, nepôsobí tvrdo čiže aj linky budú vyzerať oveľa prirodzenejšie.
Je dlhotrvácna a vodeodolná, nerozmazáva sa a nedráždi ani citlivé oči.
Z druhej strany má malú špongiu ktorou si linku môžte po nakreslení rozmazať dostratena a vytvoriť tak znovu iný look.
Cena okolo 26 EUR.


Ja som s dekoratívnou kozmetikou od SISLEY nadmieru spokojná ako bežná žena ktorá sa chce páčiť ale i ako vizážistka, ktorá už tých produktov pár vyskúšala :)
Produkty sú super pigmentované, jemné a citlivé k pokožke, odolné voči oteru a rozmazaniu a pracuje sa s nimi veľmi ľahko a jednoducho.
Myslím si že tu sa investovať oplatí.


Teraz foto postup môjho líčenia SISLEY look :



Takže začíname, foto úplne bez líčenia, pred nanesením tónovacieho krému


Nanášame SISLEY tónovaý hydratačný krém v odtieni 02 beige doré


Pleť zblízka po nanesení tónovacieho krému SISLEY


Nanesenie očného tieňa v ceruzke SISLEY po celom hornom očnom viečku


Nanesené jedna vrstva očného tieňa SISLEY  v ceruzke 
Teraz prejdeme k blendeniu, a trošku očný tieň v ceruzke skorigujeme s klasickým práškovým matným očným tieňom, aby nepôsobili hrany tak ostro


Jemne skorigovaný očný tieň SISLEY v ceruzke s hnedým, matným, práškovým očným tieňom, očný tieň v ceruzke môže slúžiť i ako vynikajúca báza pod líčenie očí, takto líčenie vydrží až pokým si ho samé neodlíčite, potvrdené


Pre kompletný look očí, nanesieme tieň v ceruzke i na hranu spodného viečka ako klasickú linku a do vnútorného kútika oka použijeme bielu mäkšiu ceruzku pre otvorenie a optické zväčšenie očí


Na vrchnom o spodnom očnom viečku je použitá očný tieň v ceruzke SISLEY, na zjemnenie a zmäkčenie pohľadu som použila matný, hnedý, práškový očný tieň, hlavne na hornom očnom viečku, pri rozblendovaní a na dolnom pri kútikoch oka, do vnútornej strany oka nanesieme bielu ceruzku


Pre jemnejší vzhľad už stačí naniesť len špirálu, upraviť kartáčikom obočie a zafixovať, no ak chceme dosiahnuť efekt mačacích očí, použijeme ešte čiernu ceruzku na vytvorenie hornej linky 


Ceruzkou SISLEY podčiarkneme tvar oka a doladíme všetky detaily, doplníme líčenie očnou linkou, aký tvar bude mať záleží na Vás a na tom aký typ oka máte, moja obľúbená linka je tá ktorú vidíte na fotke, nie je zložitá a je efektná


Tak a look SISLEY je hotový :) Na oči som použila ešte špirálu, obočie som prešla fixátorom na obočie a na pery som použila lesk telovej farby od SISLEY o ktorom sa dočítate v budúcom SISLEY článku, tvár som vykontúrovala bronzerom s malými trblietkami pre honosnejší efekt líčenia


Toto líčenie Vám nezaberie veľa času a je naozaj očarujúce, treba však brať do úvahy že tu dominuje líčenie očí, preto by som pery veľmi nefarbila a nechala by som ich v úzadí len s nanesením jemného lesku alebo balzamu na pery


Pre mňa je toto líčenie ešte z kategórie výraznejších denných líčení, no stačí máličko a viete ho upraviť na večerné dymové líčenie 




Ja a produkty SISLEY sa máme radi :





Ceruzku na oči viete krásne a jednoducho rozotrieť s pomocou špongie na druhej strane ceruzky 




Ďalšie fotečky pre Vás :
















Premeny :



Na prvej fotke bez použitia tónovcieho krému SISLEY, posledná foto po nanesení tónovacieho krému SISLEY, fotka trošku výsledok skresľuje, pôvodné je tam oveľa väčší rozdiel :)
A ešte moja premena pred líčením a s komplet lookom SISLEY :)



Pre viac info o produktoch a značke SISLEY kliknite na ich WEB SISLEY.CZ


Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára