Domácnosť a bývanie

piatok 11. septembra 2015

Vlasy a ich úprava s OLIVIA GARDEN

Ahoj

Dnes výnimočne nie tak úplne kozmetický článok, aj keď úprava vlasov spadá do kategórie krásy a je dosť dôležitá a ako vravím ja sama "základom je základ".
Vlasy či už sú suché, lámavé, farbené, prirodzené, vlnité či rovné si vyžadujú starostlivosť, aspoň tú základnú :)
Do základnej starostlivosti podľa môjho názoru nespadá len kozmetika na vlasy používaná ale i to čím sa češeme a čo vlastne prichádza do bezprostredného styku s vlasmi.
V posledných mesiacoch je veľmi ospevovaný na každom blogu tangle teezer, no napíšem Vám úprimne, jeden doma ako "správna" beauty blogerka mám a moja spokojnosť sa nešplhá do nebeských výšin, síce rozčeše vlasy, je pohodlný do ruky, zmestí sa všade ale nie je to nič extra a vlasy mne osobne vôbec neuhladil a neskrášnil tak ako sa to všade uvádza.
Aj preto som hľadala tú pravú kefu, či hrebeň ďalej ( ale radšej kefu, na dlhé vlasy je lepšia ).
Tu som narazila na značku špecializujúcu sa na kadernícke pomôcky OLIVIA GARDEN, ktorá ma vo svete pôsobenie už viac ako 30 rokov a je lídrom vo výrobe profesionálnych kaderníckych kief na vlasy v 70 krajinách sveta, pôsobivé, čo poviete.

Vlasy sú živé, preto sa k nim tak aj správajme, nie je to žiaden umelý materiál, ktorý je vysoko odolný, nezničiteľný a vymeniteľný, ak chceme mať svoje vlastné vlásky zdravé a silné treba si dávať pozor i na to čím sa v nich "hrabeme".
Kefy s umelými štetinkami alebo vláknami nejak extra neublížia ale ni nepomôžu kráse vlasov.

Mne sa do rúk dostala kefa na vlasy, mojej obľúbenej ružovej farby, ktorej štetinky alebo rozčesátka sú zložené z kombinácie diviak/nylon.
Kefa je navyše s popisom Ceramic + ion.
Čiže je to profesionálna keramická, vyhrievacia kefa na vlasy s technológiou Tourmalin ION, ktorá zabraňuje elektrizovaniu vlasov a dodáva im počas prečesávania lesk.
Táto kefa je podľa môjho názoru najlepšia akú som kedy mala v rukách, je vidieť že je to profesionálna kadernícka značka a nielen vidieť, ale hlavne je to cítiť i na vlasoch.
Super padne do ruky, nie je príliš ťažká a rozčeše ako suché tak aj mokré vlasy, čo ma nesmierne potešilo nakoľko moje vlasy sa po umytí ťažko rozčesávajú a mám pocit že polovička vlasov ostáva na kefe, tu však je minimum povytrhávaných vlasov a navyše sa vlasy krásne vyrovnajú a uhladia, je to "kefa kaderník".
Jednoducho sa čistí a udržiava, u mňa doma má špeciálne miesto v šuplíku :)
Cena sa pohybuje okolo 15 EUR.


Ak však chceme vlasom dodať objem a tvar siahame po kefe okrúhlej, ktorá väčšinou vlasy poskrúca a zamotá, hlavne ak si sama fénujete a češete vlasy zároveň.
Neviem síce ako je to možné, ale okrúhla kefa OLIVIA GARDEN, vlasy nezacuchá a vytvorí ohurujúci objem.
Tak ako aj kefa na vlasy tejto značky, aj okrúhla kefa má označenie Ceramic + ion.
Ukrýva v sebe jednu vychytávku ( aj keď sama o sebe je vychytávkou ), v ergonomickej rukoväti je vsadený výsuvný hrot na oddeľovanie prameňov. 
Čiže dva v jednom :)
Ja som s oboma pomocníkmi pre styling a úpravu vlasov Olivia Garden spokojná a nehodlám už pátrať po nových pomocníkoch pre rozšesávanie, česanie či styling vlasov.
Cena okrúhlej kefy ( ružovej ) je približne 14 EUR.


No a čo by sme to boli za ochrankyne svojej koruny krásy, keby sme na vlasy po umytí a pred sušením vlasov fénom nepoužili ochranný prípravok.
Aj na to tu mám jeden typ, ktorý sama používam od doby ako mi došiel v krabičke domov.
Túto značku nezoženiete v žiadnej drogérií a v tom spočíva aj jej výnimočnosť a pravá hodnota kvality.
Produkt sa nesie názov EMMEBI GATE 02 SPA Therapy Cream.
Je to vlastne nevymývateľná maska obsahujúca keratín a vzácne esenciálne oleje.
Použiť ju môžte na revitalizáciu, výživu suchých a namáhaných vlasov, uľahčuje rozčesávanie i jemných a farbených vlasov a chráni ich pred pôsobením tepla.
Zabraňuje tvorbe krepovitosti, čiže vlasy uhladí ale nesplacne a zabraňuje i štiepeniu končekov vlasov.
Ale dámy, slečny, pamätajte ak už je konček rozštiepený, neexistuje produkt ktorý by ho znovu zocelil na pôvodný stav, čiže i tento prípravok zabraňuje štiepeniu ešte nepoškodených vlasov.
Ak už sú Vaše končeky zničené a rozštiepené odporúčam ich zastrihnúť a začať používať poctivo, pravidelne prípravky určené proti štiepeniu vlasov ako je aj táto maska.
Balenie je praktické, s pumpičkou, jednoducho prípravok vytlačíte do dlane a nanesiete na vlhké, uterákom presušené vlásky, pri naozaj jemných a krehkých vlasov ho odporúčam používať denne aj na suché vlasy v menšom množstve.
Ja mam po jeho nanesení na vlasoch úplne jemný, hebký pocit, vlasy sú viditeľne zdravšie a vyživené okamžite po nanesení.
Už poškodené vlasy nie sú úplne ozdravené ale sú obalené akoby ochrannou vrstvou, ktorá zabraňuje ich štiepeniu ďalej ( i tak odporúčam končeky ostrihať a začať so starostlivosťou ešte zdravých vlasov ).
Aby ste si mohli čo najlepšie predstaviť pocit, ktorý mám po nanesení tohto prípravku na vlasy, použijem prirovnanie s podkladovou bázou na pleť.
Poznáte ten pocit, keď si na pleť nanesiete, kvalitnú podkladovú bázu ? áno je to ten pocit jemnosti, vyplnenia a hodvábnej hebkosti, tak presne takto Vám budú pripadať i Vaše vlasy.
Balenie má obsah 125 ml a cena je okolo 10 EUR, čo je viac než priaznivé, nakoľko produktu stačí na vlasy naniesť naozaj máličko.



Tak to je všetko zo sveta aktuálnej starostlivosti o moje vlásky, samozrejme používam i šampóny a balzamy na vlasy, tieto produkty spomenuté v článku však mnohé z nás zanedbávame a je nám jedno čím sa češeme, hlavne nech to rozčeše a čo si dáme na vlasy pred fénovaním, prípadne si nedáme vôbec nič.
Toto sú moje typy a vychytávky týkajúce sa základnej starostlivosti o česanie, úpravu a ochranu vlasov.

Mnoho profesionálnych kaderníckych potrieb i pre Vás zoženiete za lahodné ceny na e-shope www.belora.sk



Pár fotečiek pre Vás :


okrúhla kefa má najväčšiu hrúbku, obvod 55 


odporúčam túto ružovú, silnú trojku :)



kombinácia diviak srsť / nylon



nezmývateľná, jemná ako hodváb, ľahká textúra, nezanecháva na vlasoch mastný dojem



tu sa nám ukrýva oddeľovač pramienkov vlasov


keď milujete svoje vlasy doprajte im kvalitu v každej stránke









foto robená už vo večerných hodinách, pod žiarovkovým svetlom, ostrú, lepšiu foto nájdete určite na mojom FB fanpage blogu behom pár dní 




FB fanpage blogu - KLIK , nájdete tu aj novým album s mojimi prácami z oblasti vizážistiky.
E-shop s profesionálnymi kaderníckymi potrebami - KLIK




Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára