Domácnosť a bývanie

nedeľa 17. januára 2016

Avéne Couvrance kompaktný make-up

Ahoj

Už dlho som Vám nepriniesla článok o produkte z rady Couvrance od značky Avéne.
Preto tie, ktoré sa na články o dekoratívnej kozmetike práve tejto skvelej značky tešíte si dnes určite prídu na svoje, ako som si pri používaní produktu prišla ja.
Myslím, že ani značku ani konkrétnu radu dekoratívnej kozmetiky nemusím nejak zvlášť predstavovať, pretože je už poznáte buď z môjho blogu, časopisov, lekární a čo je najlepšie, možno ju poznáte aj na vlastnej koži.
Dekoratívka značky Avéne ma zatiaľ nesklamala, ich výber je síce trošku okresaný, no o to sú už konkrétne výrobky kvalitnejšie a použiteľnejšie.
Kedže moja pleť je dosť netypická, čo znamená že síce mám akné a tak by mala byť teoreticky moja pleť mastná, opak je pravdou, moja pleť je dosť suchá a hustejší krycí make-up mi vždy vysušené miesta len zvýraznil a pleť pôsobila akoby staršie.
Preto som už moju pleť make-up ani nezaťažovala a používala som skôr CC krémy, prípadne ľahké make-upi ktoré až natoľko pleť nesušili a čo to aj prekryli.
No ale iste to poznáte, sú udalosti pri ktorých proste pleť musí byť dokonalá a vy túžite po bezchybne vyzerajúcej pleti bez viditeľných nedostatkov.
Ja som z toho dôvodu siahla už po mnohých make-upoch, žiaden mi tak úplne nevyhovoval.
Ale kedže radu Couvrance už ako tak poznám na vlastnej koži, siahla som po ich kompaktnom make-upe ktorý je určený pre suchú a veľmi suchú pleť.
Výrobca udáva účinky, ktoré som chcela dosiahnuť a ktoré som od ozaj dobrého make-upu pre suchú pleť očakávala, ako napríklad :

- krytie aj výrazných nedokonalostí
- farebné zjednotenie pleti
- bez parfumácie,konzervačných látok a parabénov
- dlhodobý efekt, vode,potu odolný, nestiera sa
- UV ochrana ( SPF 30 )
- nevytvára hrubú vrstvu
- použiť ho môžte samostatne alebo v kombinácií s farebnými korektormi 

A teraz uznajte sami, potrebujete ešte niečo ? Podľa mňa určite nie.
Je však otázka, či toto všetko kompaktný púder od Avéne aj spĺňa.

Balenie je hneď na prvý pohľad elegantné a pevné, nemáte z neho pocit že by sa šlo pri náhodnom páde z poličky rozpadnúť, je naozaj kvalitné a nepôsobí gýčovo, je klasicky biele so strieborným nápisom a znakom Couvrance.
Keď balenie otvoríte nájdete v ňom hubičku ktorou si make-up pohodlne, ľahko a rýchlo nanášate.
Je možné ju normálne prepláchnuť a očistiť ako klasickú hubku na make-up.
Hubka je vhodná na nanášanie make-upu i pre najcitlivejšie typy pokožky, je jemná a nedráždi pleť.
Keď si otvoríte akoby druhé poschodie balenia nájdete tam už samotný make-up a zrkadielko, ktoré je na rýchlu kontrolu, či dorobenie mak-upu postačujúce.
Make-up má krémovú až zamatovú textúru ktorá i na suchej pleti pekne splynie a nezvýrazňuje suché či popraskané miesta, zároveň hydratuje a zvláčňuje pleť.
Má silnú kryciu schopnosť a prispôsobí sa presne Vášmu odtieňu pleti.
Ja ho mám v odtieni 01 čo je svetlý odtieň, v ponuke je ešte 02 prirodzený odtieň, 03 tmavší a 04 tmavý odtieň.
Po nanesení je pocit suchej a napnutej pokožky odstránený a pleť je dokonale hebká a vláčna i bez použitia rôznych extra mastných krémov na pleť.
Výdrž je povedala by som celodenná, teda mne pekne kryl a držal od rána až kým som sa večer nešla odlíčiť.
Nedokonalosti ako akné, kruhy pod očami a začervenané miesta premenil na neviditeľné.
Navyše je veľmi praktický, balenie môžte mať kedykoľvek so sebou v kabelke a môžte si ho bez obáv naniesť hubkou ktorá je v balení.
Môžte ho použiť i na zakrytie nedokonalostí na tele, prípadne drobných tetovaní, ktoré budú menej výrazné.
Môj extra typ je, že ak make-up idete nanášať, priloženú hubku si jemne navlhčite vodou, make up sa potom rýchlejšie rozotiera a na hubke ostáva oveľa menej make-upu ako keď je suchá.
Ani po jeho odlíčení som nemala pocit že by bola moja pleť presušená.
Balenie má obsah 9,5 g a vydrží Vám dosť dlhú dobu, pretože ho stačí naniesť naozaj máličko aby vytvoril dokonalý, prirodzený efekt pleti.
Tie ktoré majú podobný problém ako ja a síce tvorba akné, ktoré vzniká upchytím pórov iste poteší aj fakt, že tento make-up je nekomedogénny.
Cena okolo 21 EUR.


Kompletnú ponuku dekoratívnej kozmetiky radu Couvrance od Avéne, ako aj presné zloženie prípravkov si môžte pozrieť na stránke www.avene-cosmetics.sk


Pár fotečiek pre Vás :
















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára