Domácnosť a bývanie

streda 24. septembra 2014

Oriflame , šampón Milk and Honey Gold

Ahoj

Predstavím Vám šampón od Oriflamu z kolekcie Milk & Honey Gold
Šampón sľubuje luxnusnú vônu, jemnú penu a vyživenie vlasov.
Tneto krémový šampón s bio výtažkami v sebe skrýva vyživujúce mliečne proteíny a hydratačný extrakt z medu. 

Ja mám suché , lámavé vlasy bez nejakého extra objemu a ľahko sa mastiace.
Po použití tohto šampónu boli moje vlasy mäkkučké , voňali po mede jemnou nevtieravou vônou a po viacnásobnom použití sa mi zdali viac hydratované . No musím priznať že na druhej strane boli aj mierne splaslé a zdali sa mi byť skôr mastné .

Čiže tento šampón odporúčam hlavne ženám ktoré majú naozaj suché , farbené vlasy a nemajú problém s objemom. Pretože vlasy normálne a mastiace sa budú po jeho použití rýchlejšie mastné a splasnuté. 

Balenie : 200 ml
Cena : 5,90 eura

Dnes som pridala dve kratšie recenzie o produktoch značky Oriflame.
Verím že sa Vám recenzie páčili , budem rada ak mi napíšte vlastné skúsenosti v komentoch.

Dočítania nabudúce .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára