Domácnosť a bývanie

utorok 30. septembra 2014

Mary Kay At Play - Trojvrstvový balzam na pery

Ahoj

Dnes si opäť poviem o jednom z produktov od značky MARY KAY .
Kedže, ako som spomínala už v predošlej recenzií som si ich produkty obľúbila, priblížim Vám ich novinku v starostlivosti o Vaše pery . 

Je to Trojvrstvový balzam At Play .
Ja mám strašne rada produkty typu " všetko v jednom "
Aj preto ma tento balzam zaujal už u mojej kozmetickej poradkyne Mary Kay a keď mi ho naniesla na pery bolo rozhodnuté - beriem :)
Asi ste sa už dočítali že mám pery suché a popraskané . Preto som bola nadšená ako sa po jeho aplikácií pery krásne hydratovali a pocitovala som na nich starostlivosť ako sa patrí .
Okrem toho že sa moje pery zmenili zo suchých a popraskaných na hodvábne jemné , pribudla na nich aj očarujúca ružová farba ktorá nepôsobila vulgárne ale akoby na perách mala byť samozrejmosťou. 
A potom som si ho vzala a poriadne prezrela čo to za zázrak mám na perách , uvidela som vysúvateľnú tyčinku , ktorá však mala v sebe tri kruhové vrstvy . Z vonkajšej strany to bola tá nádherná jemná, krémová ružova farba , stred bol slabo fialový a vnútro obsahovalo bielu hydratačnú starostlivosť .
Zacítila som šťavnatú vôňu sladkého ovocia ,  na prekvapenie to bola táto neobyčajná tyčinka ktorá krásne voňala.
Takže milé dámy , slečny ja osobne túto tyčinku nikdy nevynechám z mojej kozmetickej taštičky , mám ju vždy po ruke a tak to aj ostane.
Naviac aplikácia je jednoduchá , balzam sa po perách krásne hladko kĺže a za pár sekúnd sú pery hydratované a rozjasnené ako to samotný výrobok sľubuje.

Balenie je vyhovujúce , nič by som naňom nemenila  ( 3,5 g )
Nájdete ho v 4 jemných odtieňoch 
- Pink Again  ( jemná ružová )
- In The Plum (transparentná fialová )
- Atomic Red ( transparentná červenkastá )
- Orange You Lovely ( transparentná oranžová )

Cena tohto super beauty výrobku je 10,90 eura .
Avšak vydrží Vám naozaj dlho , pretože pery sú hydratované a skrášlené naozaj dlhú dobu po jeho nanesení .
Pripájam aj moju fotku s balzamom na perách , nieje to naj kvalita fotky ale hádam poteší.

Verím že ste sa dnes dočítali znovu niečo zaujímavé a že sa Vám článok páčil.
Dočítania čoskoro .




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára