Domácnosť a bývanie

streda 24. septembra 2014

Oriflame , špirála Lash Panorama

Ahoj 

Vítam Vás pri čítaní nového článku.
Dnes Vám predstavím výrobok značky Oriflame , Giordani Gold špirála Lash Panorama.
Pôvodne si ju objednala moja mama, ale kedže má netypicky tvarovanú kefku na ktorú je ona zvyknutá posunula sa mňe. 
Ja som s nou nadmieru spokojná. Riasy krásne oddelí , nezlepí ich a dodá im krásnu čiernu farbu ,  naviac ich nádherne nadvyhne a predľži . Po čase nezačne opadávať a nerobí žiadne hrudky. 
Vďaka jej tvaru si viete profesionálne prejsť aj tie riasy ktoré máte úplne na konci oka alebo na začiatku bez toho aby zanechala nejaké nežiaduce odtlačky na viečku . 
Naviac je obohatená o výživný komplex FortiFull , ktorý mihalnice posilňuje a vyživuje , pričom ich zanechá hebké a lesklé.
Balenie je tradične 8 ml.
Cena priamo u predajcu Oriflame ( ktorým som aj ja ) je 11,90 eura.

Takže toto bola recenzia na špirálku od Oriflamu.
Bola síce kratšia ale je obsahuje všetko čo potrebujete o špirály vedieť.

Dúfam že si ju nejedna z Vás oskúša na vlastných " vejárikoch " a budete s ňou spokojné aspoň tak ako ja.

Dnes ešte chystám článok o vlasovej kozmetike taktiež od firmy Oriflame.
Dočítania pri tomto článku 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára