Domácnosť a bývanie

pondelok 2. februára 2015

Balor.eu a mačka spoločníčka

Ahoj

O e-shope s najkvalitnejšími eko batikovanými tričkami, výrobcu THE MOUNTAIN som sa už zmieňovala v článku Balor.eu batikované tričká.
Takže určite si na tento článok kliknite, v ňom je všetko dôležité čo potrebujete o e-shope, spôsobe výroby a kvalite tričiek popísané.

Dnes Vám ukážem moje druhé tričko ktoré vlastním práve z tohto e-shopu WWW.BALOR.EU.
Opäť to je tričko ružovkastej farby, takej starej ružovej by som povedala a má krásnu ale že naozaj krásnu 3D potlač práve môjho najobľúbenejšieho zvieratka a to mačky.
Kedže ho v skrini už nejaký ten týždeň mám je jasné že bolo už aj nie raz prané.
Tričko však stále vyzerá ako nové, nie je vyťahané, potlač je stále pevná a výrazná ako keď bolo tričko úplne nové.
Materiál je úplne identický ako s prvým tričkom ktoré som pre Vás opisovala, takže viete že je to čistá bavlna, mäkké, pohodlné tričko.

Cena je rovnaká pri takmer všetkých tričkách, čo znamená sumu 24 EUR,ale treba si uvedomiť že naozaj platíte za kvalitu a tričko ktoré Vám vydrží ešte dovolím si tvrdiť aj roky.

Žiaľ momentálne v ponuke Balor.eu som nenašla konkrétne tento motív mačičky, ale našla som tam nové roztomilé tričká s motívmi malých mačiatok, ktorým isto ako milovník mačiek nebudete vedieť odolať.
Dokonca som zahliadla v ponuke aj mikiny s rôznou 3D potlačou.


Samozrejme v ponuke nie sú len mačky, ponuka je široká a nájdete tu rôzne motívy zvieratiek, prírody, niečo pre milovníkov poľovníctva, vesmíru, proste všetkého na čo si spomeniete.












Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára