Domácnosť a bývanie

piatok 13. februára 2015

tianDe kúzla s farbami

Ahoj

Dnes som si pripravila článok, ktorý nebude o klasických kozmetických prípravkoch, ktoré vidíte v každej drogérií za "vagón", dnes to bude o dekoratívnej kozmetike značky TianDe ktorá má v ponuke nielen prípravky na starostlivosť o pleť, vlasy a telo ale aj zaujímavú, farebnú a ako som mala možnosť zistiť aj vysoko kvalitnú dekoratívnu kozmetiku.
O kozmetickej značke TianDe som sa už na blogu zmieňovala, celý článok si môžte prečítať po kliknutí priamo SEM.
Tentokrát bez zbytočných "omáčok" vrhnime sa na produkty.

Ako prvý som sa rozhodla predstaviť Vám lesk na pery TianDe City Style ktorý ma okamžite dostal.
Balenie je jednoduché s čiernym vrchnáčikom, má klasický mäkký aplikátor ktorým sa lesk pohodlne a presne nanáša. Má jemnú, sladkastú vôňu a skôr krémovú konzistenciu.
Najviac sa mi páči to, že nemá v sebe žiadne veľké trblietky ako väčšina leskov, má len naozaj malé nenápadné trblietočky, ktoré nenápadne perám dodajú šmrnc.
Lesk mi skôr príde púdrový ako prehnane vytrblietkovaný čo je u mňa plus.
Výdrž je slušná, ja som si ním pery prebehla v priebehu dňa len asi tri krát a to som sa neobmedzovala jedení a pití.
Pigmentácia je veľmi dobrá, stačí ním pery prejsť raz a farba sa na perách pekne rozplynie.
Na perách vytvorí tzv. mokrý efekt a pery nielen skrášľuje ale im aj dodáva vlahu a vyživuje ich vďaka obsahu vitamínu E.
Cena lesku je okolo 5 EUR a na výber máte až 9 odtieňov.



Druhým spoločníkom počas líčenia ktorý mám značky TianDe je lícenka City Chic 
Túto lícenku mám v mojej (nielen) v líčení obľúbenej farbe a teda ružovej.
Je to odtieň 01.
V ponuke sú 3, povedala by som základné odtiene pre každý tón pleti od ružovej cez jemne broskyňovú až po hnedkastú.
Pri prvom nanášaní som sa prekvapila naozaj neuveriteľnou pigmentáciou tejto lícenky, stačí si na štetec nabrať naozaj malé množstvo, poriadne oklemať štetec a následne nanášať na tvár.
Balenie je opäť jednoduchšie a pôsobí neprečačkaným dojmom.
Lícenka má zaujímavý reliéf, akoby vlniek.
Nie sú v nej žiadne trblietky, je matná.
Na pleti vydrží počas celého dňa bez potreby prepudrovania a podobne.
S touto lícenkou si zaiste vyčarujete zdravé, jarné ružové líčka bez veľkej námahy.
Nakoľko je pigmentácia naozaj silná, použijete jej menej takže balenie Vám na hodnú chvíľu vystačí.
Obsah 5,5g.
Cena 5,70 EUR.

Pri odtieni 02 a 03 by sa lícenka dala použiť i na kontúrovanie, čo však závisí od tónu Vašej pleti.



Produkty si môžte zakúpiť na e-shope www.kozmetika-tiande.sk



Lesk na pery je sýtejší a má krémovú konzistenciu ktorá pery skrášľuje a zároveň ošetruje





Lícenka City Chic má neuveriteľnú pigmentáciu, na prste môžte vidieť že je to naozaj tak, po lícenke som len zľahka raz prešla prstom





Dvojia noviniek dekoratívnej kozmetiky značky TianDe




Pri líčení bol použití lesk TianDe City Style 


Ak hľadáte nových miláčikov do svojej zbierky a drogériové produkty sú pre Vás už také "okukané" skúste aj Vy kozmetiku TianDe, zaiste budete milo prekvapené.


Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára