Domácnosť a bývanie

nedeľa 22. februára 2015

Bozk ruže

Ahoj

Jar sa už nezadržateľne blíži k nám, čomu sa nesmierne teším, pretože sa teším na lodičky, ľahké oblečenie, farby a krásne, voňavé rozkvitnuté kvietky.
No kúsok jari si môžte dopriať už aj teraz.
Ako ? Veľmi jednoducho.
Oriflame pre nás milovníčky ich slávnych hojivých zázrakov prichystal novú vôňu tohto malého pomocníka a to vôňu pravej, nefalšovanej ruže.
Niektorý ju neznesú, iný na ňu nedajú dopustiť.
Ja patrím medzi ľudí, ktorý síce radšej dajú prednosť ich sestričkám čokoláde, kokosu či karamelu, no koniec koncov som sa skamarátila i s touto slečnou ružovou.

Balenie je identické ako u ostatných hojivých zázrakov, líši sa len farbou, ktorá mi veľmi imponuje nakoľko je ružová (moja obľúbená).
Vôňa je naozaj akoby ste si privoňali k krásnej rozkvitnutej ruži.
Ich sestričky mám doma všetky a teraz je moja zbierka hojivých zázrakov kompletná.
Iste ste si teda z predchádzajúcej vety domysleli že som s nimi spokojná, kedže ich mám všetky.
Áno som s nimi nadmieru spokojná.
Tak to je aj pri tomto s vôňou ruže.
Zvládol, pre mňa najťažšiu skúšku a síce môj zničený nos počas chrípky.
Mazala som si ho počas dňa, no vždy sa mi aj tak samozrejme otrel do vreckovky, takže najviac účinkoval asi počas noci.
Ráno som sa zobudila s jemným, nezničeným noštekom a parádne jemnými perami, kedže som ho používala i na tie.

Dovtedy som si pery vždy len pretrela krémom ktorý som používala na tvár, no potom čo som uvidela rozdiel  účinkovania hojivého zázraku počas noci na túto večernú rutinku nedám dopustiť.
Pravidelne si ich striedam, väčšinou používam čokoládu alebo karamel, no nepohŕdam ani spomínanou ružou.


Hojivý zázrak od Oriflame sa dá použiť však veľmi všestranne, na suchú pokožku lakťov, kolenách, perách, nošteku a vlastne všetkých miestach ktoré si žiadajú zhydratovať a zjemniť.


Balenie má 15ml.
Je malé, no vystačí dosť dlhý čas a je veľmi praktické, zmestí sa Vám naozaj všade, takže svojho kamoša môžte mať neustále po svojom boku.
Nanášanie je jednoduché, ja si ho nanášam väčšinou prstom, no akmáte dlhšie nechty a nechete aby sa Vám za ne hromadil môžte použiť klasický štetec na nanášanie rúžu, hlavne ak si ho nanášate na pery.


Ak ste už šťastnou majiteľkou hojivého zázraku samé dobre viete aký je úžasný, no a ak ešte nie ste tak to určite zistite a vyberte si svoju vôňu :)







Všimnite si ako sa krásne pohrali aj s krabičkou, dizajn je naozaj top


Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára