Domácnosť a bývanie

streda 11. februára 2015

XHEKPON CREMA

Ahoj

Po dlhšej prestávke som opäť tu a prinášam Vám ďalšiu vychytávku zo sveta kozmetiky, konkrétne zo sveta starostlivosti o pleť.
Asi málokto počul o kozmetickej značke XHEKPON, ja sama o nej viem len od minulého roku čo je oproti iným kozmetickým značkám u mňa teda radená ako nováčik.
No som rada že sme mali možnosť sa zoznámiť a zblížiť.
Táto kozmetická značka je charakteristická tým že jej hlavnou zložkou je hydrolyzovaný kolagén.
Produkty vďaka nemu zaručujú každej pleti hydratáciu, regeneráciu a ochranu.
XHEKPON je španielska kozmetika a jej výrobky niesu testované na zvieratkách.

Na tejto značke mi je veľmi sympatická aj ich filozofia.
Nejde im o reklamu ktorá na nás vykúka z každej telky či časopisu, ani o honosný, prečačkaný obal za ktorý si u mnohých iných značiek často krát priplatíme viac ako za samotný obsah a nejde im ani o to za každú cenu zarobiť na naivite ľudí, ktorý túžia po krásnej a zdravej pleti, to sa v dnešnej dobe naozaj cení, čo poviete ?!
Produkty sú kvalitné ale nie drahé a obal plní to čo ma, funkčnosť, je jednoduchý no o to viac pôsobí pre mňa účinnejšie, pretože som sa už nie raz poučila že obal nie je všetko a často krát práve v krásnych obaloch nie je krásny obsah.

O značke už teda viete to najdôležitejšie, poďme sa ale pozrieť na ich krém ktorý je v španielskych lekárňach druhým najpredávanejším krémom vôbec.
Iste si poviete že ten teda musí stáť za to a ja Vás dnes vôbec nebudem presviedčať o opaku, pretože naozaj stojí.

Ide o XHEKPON KRÉM ktorý je vhodný pre každý typ pleti a môžte ho používať ráno i večer.
Používajte ho na tvár, krk a dekolt.
Obsahuje :

- kolagén
- extrakt pupečníka ázijského
- aloe vera

Na čo je tento krém určený ?

Pomáha predchádzať tvorbe vrások, spomaľuje starnutie pleti, spevňuje kontúry tváre, udržuje pleť trvale hydratovanú, chráni pleť pred nepriaznivými vonkajšími vplivmy a dodávaj jej mladistvý vzhľad.

Hlavná zložka tohto krému - hydrolizovaný kolagén preniká hlboko do všetkých vrstiev pokožky, nakoľko je podobný ľudským bunkám.
To spôsobuje že pleť má naozaj hĺbkovú hydratáciu a je ošetrená nielen zvonku ale hlavne zvnútra.


Ja tento krém požívam už niečo málo vyše mesiaca a používam ho hlavne večer na očistenú pleť.
Krém má ľahkú konzistenciu a šikovne sa rozotiera, navyše nie je príliš mastný a rýchlo sa do pleti vstrebáva takže sa nemusíte báť mastných fľakov na vankúšoch.
To že nie je mastný je výhodou aj pri jeho nanášaní ráno, kedy pod make-upom nezačne tvoriť rôzne šulky a podobne a nebudete sa ani lesknúť.

Po nanesení bola moja pleť jemná a zhydratovaná.
Pri dlhodobom používaní vidím na pleti rozdiely v tom, že pleť je akoby vypnutá a má neustále potrebnú vlahu.
Určite tento krém vplýva na moju pleť pozitívne a budem ho používať aj naďalej.
Ak však trpíte príliš suchou pokožkou možno by som siahla po niečom viac mastnejšom, ale to už sa bavíme o špecifických problémoch pleti. Ak je Vaša pleť len menej hydratovaná a vidíte na nej kričanie o pomoc v podobe "normálnej" hydratácie tento krém je správna voľba.
Navyše sú tu plusy ktoré nevidíte ale v budúcnosti oceníte.
Kolagén totiž vekom produkujeme stále menej a preto je jeho dopĺňanie vynikajúcim prostriedkom ako si udržať svoju pleť stále mladistvú.


Cena - 239kč (približne 8EUR)

Produkty si môžte objednávať na stránkach, ktoré sú aj výhradným dodávateľom tejto kozmetiky pre Českú a Slovenskú republiku - www.Xhekpon.cz






Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára