Domácnosť a bývanie

pondelok 2. februára 2015

WELEDA IRIS

Ahoj


Kozmetickú značku WELEDA snáď ani nemusím nejak extra predstavovať, určite ju pozná každá slovenská či česká žena.
Ja som od tejto značky skúšala dva produkty s jedným som maximálne spokojná no a s tým druhým (dnešným) o čosi menej.
Moja pleť si už prešla naozaj rozličnými druhmi krémov, s rôznymi obsahmi na rôznych bázach.
Skúsila som i ten od značky WELEDA, pretože na túto značku som čítala väčšinou samé chváli a u inej kozmetickej značky som nenašla radu ktorá by obsahovala, teda jej hlavnou zložkou bol extrakt z kosatca ( fialový, krásny kvet ktorý má silnú no príjemnú vôňu, info pre tých čo nevedia ako presne ten kosatec vyzerá ).
Jeho extrakt má osviežujúci, tonizujúci a hojivý účinok.
Podporuje prirodzené regeneračné schopnosti a stabilizuje vlhkostný režim pleti.
Táto kozmetická rada je odporúčaná hlavne pre mladšie ročníky, pre tých ktorý majú problémy s akné a mastiacou sa pleťou.
Kozmetická rada z kosatca je koncipovaná aj pre iné ako tie mladšie ročníky a rôzne typy pleti, no predovšetkým je určená už vyššie spomínaným mladším ročníkom.

K samotnému krému sa výrobca vyjadruje v skratke nejak takto :

Polomastný krém určený na normálnu a suchú pokožku podporuje najmä prirodzenú reguláciu vhlkosti pleti.
Včelí vosk a jojobový olej obsiahnutý v kréme podporuje prirodzenú ochranu pokožky.
Pokožka je po jeho použití svieža, pružná a má krajší, zdravší vzhľad.


Čo môžem o kréme z vlastnej skúsenosti napísať ja :

Tento krém mi vyhovuje práve pre jeho nie až natoľko hustú konzistenciu a polomastný obsah.
Do pokožky sa rýchlo vstrebe a pleť je naozaj na dotyk jemnejšia a akoby skľudnená.
Rozotiera sa veľmi ľahko a čo ma teší najviac je to že je možného použiť aj pod make-up, nedrobí sa a v styku s make-upom nevytvára také tie známe a nepríjemné hrudky či šúľky.
Pri pravidelnom používaní je vidieť hĺbkovú hydratáciu a pleť je menej mastná no stále nie presušená.
Celkový vzhľad pleti sa na pohľad zlepšil.
Tento krém je podla môjho názoru dobrou alternatívou pre každý deň, normálnej a zmiešanej pleti, pleti s problémami ako je akné a na celkové osvieženie mdlej pleti.
Čo mi veľmi lichotí je obsah, ktorý je viacmenej prírodný a bez chemických prísad.
Krém je dermatologicky testovaný a bez obsahu syntetických, konzervačných a farbiacich prísad.
Jedinou pre mňa nevýhodou tohto krému je jeho pre mňa príliš silná vôňa, tá vôňa je síce príjemná a nie je umelá je to krásna vôňa kvetu kosatca ale na mňa je to trošku veľa, hlavne pri kréme na pleť.
Táto vôňa však po určitej dobe akoby vyprchá a nie je až tak silná.


cena tohto krému je približne 13 EUR
obsah 30ml, balenie v klasickej tube.

Výrobok je nemeckej kvality.

Zoženie v niektorých dobrých drogériach, lekárňach a na internete na oficiálnej stránke www.weleda.sk










Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára