Domácnosť a bývanie

piatok 16. októbra 2015

Biotherm pre Vašu pleť

Ahoj

Dnes Vám predstavím kozmetiku, ktorá spadá do skupiny tých lepších kozmetických značiek.
Bude to kozmetická značka BIOTHERM, ktorá vznikla ešte v roku 1970 a od tej doby sa neustále vyvíjala a pracovala na kvalite svojich produktov.
Táto firma postavila svoje prípravky na zaujímavom objave a to termálnom planktóne, ktorý sa nachádza v horských prameňoch ktoré sú bohaté na minerály.
Biotherm vypestoval špeciálnu čistú formu formu planktónu, ktorá pomáha našej pleti využiť jej prirodzenú obranyschopnosť a zaistiť dlhodobú hydratáciu.
V produktoch kozmetickej značky Biotherm sa nachádzajú aj ďalšie prírodné látky ako extrakt z olív, morských rias či ovocie.
Preto ak patríte k ženám dnešnej doby a preferujete kozmetiku s prírodnými látkami určite si prezrite výrobky značky Biotherm.


Ja som poctivo testovala a používala ich hydratačný nočný krém Biotherm Aquasource Night Spa.
Tento krém je gélovej konzistencie čiže sa ľahko nanáša a naozaj rýchlo sa vstrebáva.
Vlastne ono to ani nie je krém v pravom slova zmysle, je to skôr gélový balzam z rady Spa, čiže Vám prinesie naozaj relaxačný pôžitok po nanesení.
Po jeho nanesení si ako prvú všimnete ultra hydratáciu a jemnosť pokožky, ráno po prebudení je pleť ako znovu zrodená, vláčna, hladká a naozaj super jemná.
Pri pravidelnom používaní je na pokožke vidieť zmeny v podobe vyplnenia, spevnenia a zregenerovania pokožky.
Čo sa mi veľmi páči je to, že nezanecháva na pleti nepríjemný pocit alebo mastný film ktorý by sa Vám počas noci otrel o vankúš.
Tento krém patrí k mojim obľúbeným už od prvého nanesenia na pleť a myslím si že bude ešte dlho mojou večernou stálicou v starostlivosti o pleť.

Ako som už spomínala má gélovú, ľahkú konzistenciu a je jemne modrej farby, príjemne vonia nevtieravou a nie príliš silnou vôňou, ktorá mi pripomína mätu a vôňu oceánu.
Balenie je luxusné, v sklenom flakóne modrej farby a bielym masívnym uzáverom.
Obsah 50 ml.

Tento gélový balzam sa odporúča pre všetky typy pleti a ja súhlasím, či už máte naozaj suchú pleť, zmiešanú kedy pekne pleť hydratuje alebo mastnú pleť ktorej dodá živiny a zrevitalizuje ju. 
Kedže je vo forme gélu, balenie vydrží i pri pravidelnom používaní dosť dlhú dobu, stačí ho nanášať máličko a dobre vmasírovať do pleti.

Cena sa pohybuje od do, nakoľko sa dá zohnať na rôznych internetových parfumériach ale i v lekárňach.
Ale väčšinou je to cena okolo tých 25-30 Eur, čo za kvalitný produkt s prírodným zložením nie je veľa.


Pár fotečiek pre Vás :













Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára