Domácnosť a bývanie

streda 21. októbra 2015

Krásne mihalnice s Oriflame

Ahoj

Po dlhých a hustých mihalniciach túži každá žena.
Veľa z nás sa preto uchyľuje k istote formou 3D umelých mihalníc, alebo lepených trsách či celých mihalniciach.
Ja osobne som ešte nikdy nemala lepené mihalnice spôsobom 3D či iným spôsobom v salóne, maximálne používam lepené mihalnice v celku ktoré lepím len pri naozaj zvláštnych príležitostiach.
Práve preto si dávam záležať na svojich prirodzených riasach, aby boli čo najdlhšie a najkvalitnejšie.

V Oriflame sa objavil produkt, ktorý mihalnice a obočie zvláčňuje a dodáva im potrebné vitamíny pre rast a silu.
Je to transparentný gél, ktorý je úplne bez parfumácie, s obsahom komplexu Lash Revive, biotínom a pantenolom.
Vďaka týmto zložkám sľubuje zlepšenie pružnosti a lesku mihalníc a obočia.
Pokiaľ máte jemné a krehké mihalnice a obočie, alebo Vám chĺpky obočia pomaly dorastajú odporúčam použiť tento produkt na očistenú pleť ráno, kľudne i pod klasické líčenie alebo ešte lepšie večer na odlíčené mihalnice a obočie.
Ja som z tohto produktu úplne nadšená a mojim zákazníčkam ho taktiež odporúčam.
Už po pár použitiach som si všimla že moje obočie je o čosi hustejšie a mihalnice menej vypadávajú.
Teraz po dlhodobejšom používaní môžem s istotou povedať že posilnil najmä mihalnice, ktoré mi pri odličovaní dosť vypadávali, teraz mi nevypadne ani jedna a to nesrandujem, obočie rastie rýchlejšie a hustejšie a má celkovo krajší vzhľad.
Môj typ : pokiaľ chcete aby ste mali hustejšie chĺpky na obočí hlavne v sekcií na začiatku, pravidelne večer naťupkajte hrotom kefky medzi chĺpky transparentný gél a potom prejdite klasicky gélom celé obočie.
Dá sa použiť i ako fixátor obočia.
Obsah balenia 8 ml, cena približne 6 Eur.
Určite v tomto prípade neskončím len pri jednom balení, pretože chcem mať mihalnice a obočie stále krásne a v dobrej kondicií bez používania umelých rias.

No a keď už máme prirodzene krásne riasy, prečo ich nezvýrazniť ešte predlžujúcou špirálou.
Rozmýšľala som nad tým, že doma mám viac kvalitných špirál, ktoré robia svoju prácu pekne ale všetky sú klasické čierne, preto som siahla po jemne farebnej špirále od Oriflame z rady The ONE.
Jej odtieň je Black Blue, čiže je to čierno modrá farba, ktorá nie je nejak úplne crazy, je decentná a je vhodná aj pre staršie ročníky, ktoré nechcú na seba pútať pozornosť úplne farebnými riasami.
Riasi sú po jej nanesení čierne s tmavo modrými odleskami, ktoré si všimnete hlavne na slnečnom svetle.
No tak či tak, je vidieť rozdiel medzi ňou a klasickou čiernou špirálou po nanesení, povedala by som že oživí aj nudné, alebo jednoduché líčenie, prípadne zvýrazní pohľad aj pri úplne jednoduchom líčení kedy nanesieme len samotnú špirálu.
Riasy pekne predĺži a nadvihne, má zaujímavú točenú kefku, ktorá sa dostaneme medzi každú riasu a obalí ju špeciálnymi vláknami, ktoré dokážu riasi predĺžiť až o 4 mm.
Nanáša sa veľmi ľahko vďaka jej pružnému zloženiu.
Obsah 8 ml, cena v akcií 3,49 Eur, pôvodná cena 7,50 Eur.
V ponuke ešte klasická čierna varianta.


Oba spomínané produkty sú z rady The ONE, majú jednoduché no krásne balenia ktoré sú skôr oválne a pôsobia tak novodobo.
Dizajn sa mi páči a nemenej aj obsah čo je najdôležitejšie.


Pár fotečiek pre Vás :


Gél na obočie má špeciálnu kefku s kratšou a dlhšou stranou štetiniek, kratšia je výborná na spodné mihalnice a precízne nanesenie na  obočie a dlhšia na horné mihalnice a rýchle prejdenie obočia




Riasy bez použitia špirály, nanesený len transparentný gél, na fotke môžte vidieť i zhustené obočie a rast nových chĺpkov 






špirála sa neotláča a rýchlo zaschne, no ja som si samozrejme na očné viečko trošku vyšla, nevadí, túto častú chybičku prekryjete linkou pri mihalniciach :)
nanesená špirála The One instant extensions mascara Oriflame



dlhé riasy nie sú problém :)

Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára