Domácnosť a bývanie

pondelok 19. októbra 2015

Mary Kay a plesové trblietavé líčenie

Ahoj

Dnes Vám ponúknem ukážku trblietavého plesového líčenia s použitím mojej obľúbenej kozmetiky Mary Kay. Sama túto značku používam i pri mojej práci vizážistky a tak určite viete že v tomto článku nebudú žiadne negatíva čo sa kozmetiky týkajú.

Dnes použijem extra trblietavé očné tiene z kolekcie AT PLAY, balenie obsahuje tri rôzne farby očných tieňov, ktoré ponúkajú nesmierne množstvo kombinácií a fantázií sa medze vôbec nekladú.
Ich ľahké, hladké a výborne roztierateľné zloženie je úžasné i pre "neprofesionálky" pretože sa s nimi pracuje naozaj jednoducho.
Majú obdivuhodnú pigmentáciu a intenzita farieb sa dá regulovať počtom vrstiev nanesených na očné viečko.
Použiť pri líčení môžte jeden tieň osobitne pre svieže, trblietavé denné líčenie alebo sa vyhrať a použiť dve alebo všetky tri farby spolu.
Veľmi ma zaujímalo to, či sa trblietky, ktorých je v triu naozaj neúrekom budú "trúsiť" pri nanášaní na očné viečko, no Mary Kay nesklamala a trblietky počas nanášania nie sú roztrúsené po celej tvári, nevravím že vôbec nepadajú pri tieňovaní kedy štetcom trošku pritláčame ale je to v únosnej miere a nie je to žiadna katastrofa.
Očné tiene nezliezajú do ohybov a vydržia celý deň, prípadne celú noc pokiaľ ide o večerné slávnostné líčenie, ktoré sa nimi dá dosiahnuť.
Naozaj sa mi svojim trblietavým vzhľadom hodia pre líčenie očí na rôzne slávnostné udalosti, plesy, stužkové, vianočné párty a iné slávnosti ktoré sa blížia.
Balenie je jednoduché, klasické pre produkty z radu AT PLAY, nič mu nechýba a môžte mu veriť i keď si ho len tak hodíte do kabelky.
Líčenie ktoré uvidíte na fotkách je pripravené z tria očných tieňov v odtieni Out of the Blue.
Cena : 11,70 EUR, zoženie u svojej Mary Kay kozmetickej poradkyne ktorou som i ja :)


No a aké by to bolo líčenie bez zvýraznených líčiek a rozjasnenia pleti.
Túto úlohu splní na jednotku set duo minerálnych farieb na líca, ktoré obsahujú i rozjasňovač.
V ponuke sú dva odtiene, jeden ružovkastý a druhý broskyňový.
Ja som použila broskyňový odtieň Juicy Guava, ktorý krásne zvýrazní bledučkú pleť, nakoľko je matný nebudete mať pocit pretrblietania sa.
Pôsobí naozaj sviežo a mojej pleti dodal krásny oddýchnutý, zdravý vzhľad jedným ťahom štetca.
Mojej bledučkej pleti nepristane každý odtieň farby na líčka ale tento je naozaj niečo pre nás bleduľky.
Oba odtiene farieb na líčka sú však prispôsobené tak aby sadli každému tónu pleti.
Pigmentácia je i u tohto produktu obdivuhodná takže pri nanášaní opatrne dámy, môžte sa nalíčiť jemne ale odvážne.
Po nanesení vydrží na pleti počas celého dňa, bez potreby prepudrovania alebo jemného znovu nanesenia.
Krásne na pleti drží a nevytvára neprirodzený efekt na líčkach.
Rozjasňovač je bledučký takže sa hodí naozaj každej z nás, má v sebe plno maličkých trblietok s ktorými môžte pekne zvýrazniť lícne kosti, prípadne ho použiť na rozjasnenie partie nad hornou perou, nad obočím alebo na špičke nosa.
Obaja pomocníci neopadávajú a netrúsia sa počas nanášania.
Cena : 19 EUR.


A teraz prejdime k samotnému plesovému líčeniu :









Najskôr som na horné viečko naniesla najbledší odtieň z paletky, potom som vo vonkajšom kútiku oka rozblendila tmavší hnedkastý očný tieň aj v ohybe horného viečka, dolnú očnú linku som vytvorila pomocou tmavého hnedkastého očného tieňu do polovice oka a od stredu smerom ku kútiku oka som použila krásny modrý očný tieň z paletky, oko som opticky otvorila nanesením bielej ceruzky na oči do vnútorného kútiku oka.
Na fotke môžte vidieť nanesenú aj spomínanú farbu na líčka a rozjasňovač pod okom.

Foto produktov :



na perách mám nanesený lesk na pery Mary Kay









líčka zvýraznené lícenkou Mary Kay a použitý o rozjasňovač z paletky


Jedna vrstva očných tieňov 











Dúfam že sa Vám líčenie páčilo a produkty vyskúšate i Vy, iste budete spokojné ako všetky ženy ktoré už Mary Kay vyskúšali.

Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára