Domácnosť a bývanie

sobota 17. októbra 2015

Novinky od Oriflame

Ahoj

Milé čitateľky a čitatelia, dnes Vám ukážem môj make-up tutoriál s použitím kozmetiky Oriflame.
Pri dnešnom líčení dávam dôraz na kontúrovanie tváre a oči.
Kontúrovanie tváre je v poslednom čase naozaj veľmi populárne a veľa žien na svojich blogoch alebo vo videách kontúruje svoju tvár do naozaj iných rozmerov, je to pekné, konečný efekt je neuveriteľný ale povedzme si úprimne, ktorá z nás sa na bežný deň ráno hrá až do takejto miery s kontúrovaním?!

Ja najčastejšie robím len prežiarenie pleti pomocou naozaj bledučkého korektoru, zamaskujem nedokonalosti a kruhy pod očami a jemne zvýrazním líniu lícnych kostí pomocou bronzera.
Je to rýchle, jednoduché a zvládne to každá z Vás ale čo je najdôležitejšie, naozaj to nezaberá veľa času nakoľko sa nemusíte toľko "hrať"s rozblendovaním a spracovaním všetkých tých čiaročiek do make-upu.

Čo ale momentálne používam na také to rozžiarenie, prekrytie nedokonalostí a celkové skrášlenie sa?
Je to novinka od Oriflame, korektor z mojej obľúbenej rady Giordani Gold s ktorým som absolútne spokojná, doposiaľ som mala veľa korektorov z drogérií a síce neboli úplne zlé ale po tom ako som skúsila tento od Giordani Gold ich môžem považovať za nepostačujúce.
Má ľahké krémové zloženie obohatené o omladzujúci rastlinný výťažok, takže je vhodný i pre vyššie vekové kategórie no neublíži ani mladej pleti.
Je určený na citlivé partie ako sú tie v okolí očí, no je možné ho použiť na všetky miesta tváre, dokonale zamaskuje začervenania, nedokonalosti pleti, kruhy pod očami a iné "nepeknosti" na pleti.
Pri tomto korektori je super aj ďalšia vec, je síce krémový a dosť krycí, čiže konzistenciou je z radu tuhých ale nezlieza do vrások a neusádza sa v nich. Takže si ho môžte naniesť i vo viacerých vrstvách i keď to podľa mňa nie je potrebné.
Odtieň mi skvele sadol a to som bleduľka, v ponuke sú spolu dva odtiene Light a Medium, ja mám Light a ako vravím i ako bleduľke mi sadol a dokonca ním viem pekne rozžiariť partie pod očami.
Mnohé korektory majú zaujímavú, nepríjemnú chemickú vôňu, no tento keď si k nemu pričuchnete nemá vôbec žiadnu vôňu čo je super a je to známka toho že nie je preplnený chemickými zložkami.
Balenie je veľmi decentné a pôsobí luxusným dojmom. Jednoduchá kombinácia čiernej zo zlatou je typická pre produkty z tejto rady. Balenie je vo forme tyčinky takže si ho jednoducho kedykoľvek a kdekoľvek vysuniete ako napríklad rúž a prekryjete na pleti čo potrebujete.
Cena tohto pomocníka je 6,99 EUR v akcií pôvodná cena 11,99 EUR.
Za mňa produkt na výbornú.

Ako druhý produkt Vám dnes ukážem očný tieň v ceruzke, taktiež jedna z noviniek od Oriflame, z rady THE ONE.
Výrobca o tomto produkte uvádza nasledovné :
Viacúčelový, trvácny a vodoodolný očný tieň ktorý odoláva prírodným živlom, tu som si povedala super opovážlivé tvrdenie.
Vhodný na orámovanie očí, dymové líčenie, možno ním spraviť i očnú linku ak sa veľmi posnažíte (vlastná skúsenosť).
Ja o tomto tieni na oči v ceruzke v podstate nemám čo zlé povedať, to čo uvádza výrobca vážne spĺňa, nejde dolu ani pod prúdom vody (test na ruke), naozaj vydrží od rána do večera a možno by vydržal aj do druhého rána,  čiže opovážlivé tvrdenie môžem potvrdiť.
Ľahko a jednoducho sa tieňuje čo určite využijete pri dymovom líčení a jeho konzistencia je ako ja vravím "maslová" čiže naozaj jemná a hodvábna.
Po nanesení tieň na očnom viečku akoby zaschne a jeho farba sa tým zintenzívni, je dokonca super ako podklad na celé očné viečko pre tmavšie dymové líčenie.
Nezlieza do ohybov ako niektoré očné tiene v tejto forme.
Vlastne môžem tento produkt tiež pochváliť ale ja osobne preferujem skôr klasické práškové očné tiene i naďalej. 
No ak hľadáte trvácny, očný tieň s obdivuhodnou pigmentáciou vo forme ceruzky môžem odporúčať.
V ponuke je šesť odtieňov, od bledučkej po tmavú, ktorú mam i ja a nesie názov Charcoal Dusk.
Balenie je vo forme ceruzky ktorá je vysúvateľná. Nie je potrebné zastruhávať.
Cena produktu 4,99 EUR v akcií, bežná cena 7,99 EUR.


A teraz sa pozrieme ako som tieto dva produkty zakomponovala do líčenia :


bez použitia korektoru, nanesený make-up Oriflame 


korektor nanášam na dosť veľkú plochu tváre, nakoľko ho tentokrát nepoužívam len na prekrytie nedokonalostí ale i na prežiarenie, nanášame ho na špičku alebo vrch nosa, pod oči, pri obočí, prípadne aj nad hornú peru


pár ťahov a pleť je hotová :)


rozjasnenie a prekrytie nedokonalostí hotové 



nie nebojte sa nenecháme to takto, len som sa trošku pohrala pri nanášaní tieňu v ceruzke na celé očné viečko


obočie upravím pomocníkom z rady Giordani Gold od Oriflame


očný tieň v ceruzke THE ONE je nanesený na celom hornom viečku, ideme ho vytieňovať 


vytieňovaný očný tieň v ceruzke na celom hornom očnom viečku 


pre rozžiarenie pohľadu a celkového líčenia použijeme bledý ružový očný tieň (klasický)
na spodnú líniu oka opatrne a jemne nanášam očný tieň v ceruzke THE ONE asi do polovičky oka, odkiaľ ho štetcom jemne potiahnem až k začiatku oka a na začiatku oka roztieňujem s tieňom použitým i na hornom očnom viečku


pre výraznejší look použijem čiernu linku vo forme ceruzky od Oriflame z rady THE ONE 


hotové líčenie, na pery som použila lesk od Oriflame ktorý budete môcť vidieť na fotke použitých produktov




Tak a teraz šup na fotky produktov :





korektor Giordani Gold od Oriflame





očný tieň v ceruzke THE One od Oriflame






produkty použité pri dnešnom líčení




Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára