Domácnosť a bývanie

nedeľa 25. októbra 2015

Sassí kozmetika

Ahoj

Starostlivosť o pleť je dôležitá, to akú váhu jej pripisujem ja už iste viete ak čítate moje články pravidelne.
Preto Vám dnes chcem ukázať produkt, pre mňa donedávna dosť neznámej kozmetickej značky Sassí cosmetics.
Táto značka kozmetiky sa zameriava na starostlivosť o pleť a telo, čiže v ich ponuke nájdete hlavne telovú a pleťovú kozmetiku.
Dôraz kladie na kvalitu produktov a používanie vzácnych látok, ako napríklad prírodné byliny a esencie z rakúskych hôr, produkty vyrobené týmto spôsobom pomáhajú pleť udržať zdravú a krásnu v biologickej rovnováhe.
Ich hlavná myšlienka znie : získajte s našou precízne vyrobenou a vysoko kvalitnou výživnou kozmetikou dlhodobú atraktivitu, zdravie a úspech.

Ja som mala možnosť vyskúšať na vlastnej pleti ich pleťovú čistiacu vodu, ktorá ako výrobca udáva je obohatená o esencie z plesnivca alpského, vodu z kvetu ruže, Allantoin, kyselinu hyalurónovú.
Posilňuje stabilitu a pružnosť pleti, pôsobí revitalizačne a regeneračne.
Vybraté zložky urýchľujú regeneráciu buniek, podporujú hojenie rán, zvyšujú schopnosť pokožky zadržať vlhkosť.
Použitie ráno a večer na očistenie pleti po odlíčení.

Moja skúsenosť :
Ja som s daným produktom spokojná, nemôžem napísať nič zlé alebo niečo čo by mi nevyhovovalo.
Všetko od balenia až po obsah je skvelé.
Pleť po nanesení nie je presušená ako to býva zvykom pri iných čistiacich vodách, naozaj krásne pleť dočistí od zvyškov make-upu a ráno od nečistôt ktoré počas noci na pleti vznikli.
Pleť je vláčna, pri pravidelnom používaní i pružnejšia a jej vzhľad sa zlepšil.
Produkt má jemnú, bylinnú vôňu, nič umelé a chemické čo je veľmi dôležité.
Má jemne žltkastú farbu čo pripisujem zloženiu, výťažkom z bylín nie farbivám.
Urýchľuje hojenie stôp po akné alebo iných poškodeniach pleti po lete a nadmernému vystatovaniu slnečným lúčom.
Balenie má obsah 125 ml a je praktické, jednoduché, uzáver je pevný.

Tento ale i iné produkty prírodnej kozmetickej značky Sassí môžte nájsť na stánke www.sassi.eu.




Pár fotiek pre Vás :





k pleťovej čistiacej vode som mala pribalené i pero a zápisník od spoločnosti Sassí, ktoré potešili :)









Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára