Domácnosť a bývanie

pondelok 16. novembra 2015

Avene Couvrance tvoríme krásne pery

Ahoj

Ak ma čítate už dlhšiu dobru, určite dobre viete že nie som zástancom výrobkov 2 v 1, pretože mám taký dojem a  skúsenosti že produkt poriadne potom neplní ani jednu z uvádzaných účinkov, efektov.
No pri kozmetickej značke AVÉNE som sa výrobku ktorý v sebe spája dva produkty vôbec nebránila, nakoľko ich kozmetiku poznám a verím jej kvalite a ich poctivému zloženiu.
Výrobkov vlastne nie je úplne 2 v 1 ale môžme ho tak brať, pretože máte pri sebe ceruzku na pery a farebný balzam ( s krytím kvalitného rúžu ) v jednom.

Ide o môjho jesenného spoločníka v kabelke duo tyčinku na pery a kontúry.
V ponuke sú dva odtiene, svetlý a tmavý, ja som sa rozhodla pre svetlý odtieň, ktorý lichotí mojej bledučkej pleti, je to krásna farba, je to akoby staroružový odtieň, ktorý dodá perám naozaj luxusný vzhľad a podľa môjho názoru ich opticky vyplní, kombinácia staroružovej farby s jemným hnedým podtónom je proste famózna.
Tmavší odtieň, aspoň z uvádzaných fotiek je taktiež krásny, je to trendy akoby bordová farba.
Výrobca o tejto duo tyčinke uvádza samé kúpi vábivé informácie ako napríklad že duo tyčinka hydratuje, zvláčňuje a zjemňuje pery, dokáže sa jemne prispôsobiť Vášmu vlastnému odtieňu pier, čiže na každej z nás vytvorí výnimočný odtieň v závislosti od farby pier, dlhodobý efekt, vody, potu či oteru odolné, vykreslenie kontúr pier, možnosť naniesť i na citlivé, jemné či vysušené pery bez olupovania a zlievania sa.

Ja s týmito informáciami na obale a v popise produktu naprosto súhlasím.
Použitie je veľmi jednoduché a už nemusím nosiť v kabelke ceruzku na pery a rúž zvlášť, pretože mám teraz týchto dvoch pomocníkov spojených v jednom balení, najskôr si pery obkreslím ceruzkou na pery, ktorou pery aj zľahka vyplním, aby intenzita a farba vydržala dlhšie.
Následne už len zľahka prejdem po perách druhou stranou a teda širšou ceruzkou.
Farba má intenzitu a pigmentáciu kvalitného rúžu.
I moje suché a popraskané pery sú po jeho nanesení zjemnené a ošetrené zároveň, dokonca sú hydratované a farebné počas celého dňa.
Túto šikovnú dvojku som si naniesla ráno a môžem potvrdiť že vydržala so mnou až do podvečerných hodín, kedy už i trošku vyblednutá ( po jedení a pití ) na perách krásne ukáže.
Zatiaľ som sa s podobným produktom nestrela u inej značky, Avéne mi opäť dokázalo že je top nielen v starostlivosti o pleť či telo ale začínam sa čoraz viac utvrdovať v tom že i v dekoratívnej kozmetike.

Čo je na tejto duo tyčinke na pery ešte veľmi dôležité je zloženie, Avéne si nedovolí do svojich produktov pridávať zdraviu a pokožke škodlivé ingrediencie a inak tomu nie je ani pri ich dekoratívnej rade Couvrance a táto tyčinka je bez parfumácie a konzervantov, vyvinutá s cieľom minimalizovať riziko vzniku alergických reakcií, čiže je vhodná i pre naozaj citlivé pery a okolie pier.



Môj typ pri použití 
S tenkou stranou ( ceruzkou na pery ) krásne obkreslím tvar pier, mierne ceruzku vytiahnem nad hornú peru a vytvorím tak opticky plnšie a väčšie pery, kedže aj ceruzka má super krytie a už po jednom ťahu je na pokožke poriadne vidieť je zväčšovanie pier veľmi jednoduché a prirodzené, po nanesení druhej strany, hrubšej farbiacej ceruzky dokonale splynie a výsledkom sú krásne jemné, hydratované, zväčšené pery ktoré si svoj šarm a krásu zachovávajú počas celého dňa.


Balenie je veľmi estetické, nie je preplácané a nepôsobí lacno, ohúri i Vaše kamošky.
Nie je problém s vrchnáčikmi, držia na mieste a nestane sa Vám že sa v kabelke odkrútia alebo nejak otvoria.
Cena produktu je okolo 17 EUR, čo je podľa môjho názoru a hlavne po skúsenosti s touto duo tyčinkou veľmi prijateľná a rozumná cena.


O skvelom make-upe od Avéne si môžte prečítať v tomto článku - Avene make up



Pár fotečiek pre Vás :





















Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára