Domácnosť a bývanie

utorok 24. novembra 2015

Biotherm Liquid Glow

Ahoj

Dnešný článok bude venovaný hlavne mladším ročníkom a ženám ktoré sa o svoju pleť radi a dôsledne starajú a radšej vzniku vrások a iných problémov predchádzajú ako ich už priamo riešia.
O značke BIOTHERM som už na mojom blogu písala, článok bol venovaný ich hydratačnému nočnému krému, ktorý som si ako ste sa mohli dočítať veľmi obľúbila pre jeho blahodarné účinky na moju pleť.

Dnes tu mám ďalší produkt, ktorý mojej pleti dodáva všetko čo potrebuje.
Ide o výnimočný suchý olej na pleť s názvom Biotherm Liquid Glow, ktorý je vhodný pre všetky typy pleti.
Nanášať si ho môžte ráno alebo večer, podľa svojho uváženia, no ja ho používam ráno, nakoľko večer aplikujem na tvár už vyššie spomínaný nočný krém.
Nemusíte sa obávať že po jeho nanesení bude Vaša pleť mastná a lesklá, je to suchý olej ktorý sa do pleti vstrebe a nezanecháva na pleti mastný film, takže si môžte po jeho vsiaknutí do pleti naniesť svoj make-up či CC krém ako to robím ja.
Výrobca uvádza že tento zázrak v luxusnom sklenom balení okamžite oživí vzhľad pleti, prinesie jej živý jas a zabezpečí viditeľnú ochranu mladistvého vzhľadu.
Vďaka štruktúre suchého oleja je pokožka na pocit hodvábne jemná, má priaznivý ani-aging účinok, revitalizuje pokožku do hĺbky a pleť krásne zhydratuje počas dlhej doby.
Zabraňuje tak v skratke trom hlavným nepriateľom mladej pleti a to suchosti a strate vlhkosti pleti, bledého odtieňu pleti a nezdravého vzhľadu pleti a hlavne predčasnému starnutiu pleti v dôsledku vonkajších vplyvov.
Zloženie zmesi vzácnych esenciálnych olejov chráni kolagén v pleti, jemná olejová textúra a príjemná, nevtieravá vôňa Vám po jeho nanesení dodajú pocit relaxu a uvolnenia.

Moja skúsenosť a moje typy pri nanášaní suchého pleťového oleja Biotherm Liquid Glow  sú nasledovné 

- už počas nanášania pociťujem že moja pleť je hebká a vláčna, mám istotu že sú pleti dodané všetky potrebné živiny pre jej skvelý vzhľad

- takmer okamžite po nanesení je pleť pripravená na nanesenie ďalších prípravkov ( denného krému, podkladovej bázy pod make-up alebo už samotného make-upu či CC krému )

- rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva na pleti mastný film ani lesklé miesta 

- pleť je jemne a príjemne prevoňaná

- pleť nadobudla celkový krajší vzhľad, je svieža a pružná, dokonca mám pocit že je i trošku vzpružená

- pri pravidelnom používaní raz denne pleť získava jas, zdravý vzhľad a je v dobrej kondícií

Verím, že ak sa staráte o svoju pleť pravidelne a používate pri tom konkrétne tento olej od Biotherm tak vrásky sa začnú tvoriť naozaj neskôr a pleť starne pomalšie, je to v popise produktu, no toto ja hodnotiť zatiaľ nemôžem kedže si myslím že vrásky sa mi ešte netvoria, no vidím čo s pleťou tento olej dokáže a preto verím že i túto anti-aging funkciu spĺňa ako je napísané.

Balenie je v 30 ml sklenej flaštičke a myslím si najpraktickejším dávkovačom, skleným "kvapkátkom" s ktorým si viete nabrať toľko produktu koľko potrebujete a nakvapkať priamo na pleť.

Produkt má typickú farbu olejčekov, zlatú.
Cena produktu je rôzna, záleží od toho či si ho kupujete v kamenných predajniach alebo cez internet.
No pohybuje sa od 30 do 40 EUR.
Nie je to málo ale vzhľadom k zloženiu tohto produktu a k tomu, že je to investícia do krásnej pleti i v budúcnosti je to primeraná cena.
Navyše jedno balenie Vám vydrží dosť dlhú dobu, kedže oleja stačí naniesť naozaj málo, približne tri kvapky na celú pleť a krk.

Viac produktov nájdete na stránkach Biotherm.


Pár fotečiek pre Vás :










Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára