Domácnosť a bývanie

nedeľa 8. novembra 2015

Oriflame make up and body

Ahoj

Telové mliečka sú pre mňa celoročne naj kamarátom po sprche, no počas chladných dní, kedy je moja pokožka o čosi viac suchá a podráždená si to vyžaduje naozaj extra dávku hydratácie a starostlivosti.
Kedže kozmetika Oriflame nie je u mňa žiadny nováčik a ich telové mliečka už poznám, neváhala som a vyskúšala som aj ich vyživujúce telové mlieko Optimlas s argánovým olejom.
Je určené na veľmi suchú pokožku, čo tá moja momentálne je, sľubuje 24 hodinovú dávku hydratácie a starostlivosti vďaka obsahu komplexu DeepMoist a argánovému oleju, ktorý má blahodarné účinky pre pokožku celého tela.
Výrobca uvádza že toto telové mlieko bude pokožku intenzívne vyživovať, regenerovať, ošetrovať, revitalizovať a hydratovať extrémne suchú a podráždenú pokožku.

Nakoľko telové mlieko je určené pre veľmi suchú pokožku, čakala som že bude husté, ťažko sa rozotierať a ešte ťažšie vstrebávať.
No nestalo sa tak, na moje i Vaše počudovanie je telové mlieko ľahkej, jemnej konzistencie ktorá sa ultra ľahko po pokožke rozotiera a takmer okamžite sa do pokožky vstrebáva.
Pokožka je po jeho nanesení a vstrebaní jemná, vláčna, suché miesta sú okamžite ošetrené na pocit i na oko.
Navyše je pokožka krásne voňavá, je to jemnučká, zmysli uvoľňujúca vôňa argánového oleja.
Bez obsahu farbív, biele klasické telové mlieko so zaručenými účinkami pre Vašu pokožku tela.
Obsah balenia 250 ml cena približne 5 EUR.


No a keď sme osprchované, voňavé, jemné a naša pokožka je ošetrená prejdeme k líčeniu, ktoré na jeseň môže byť i trošku výraznejšie s použitím bordovej, tmavo hnedej alebo zlatej.
Túto jeseň sa v líčení medze naozaj nekladú, no jedno sa nemení a síce, že základom je bezchybná pleť.
Je to naozaj tak, prvoradá je starostlivosť o pleť a následné make-up čaro s použitím vhodného make-upu či púdra alebo kombinácia oboch.
Oriflame ponúka vo svojej rade obľúbených produktov THE ONE na výber tri odtiene sypkých púdrov.
Z čoho je jeden biely ( transparentný) ktorý slúži na zafixovanie líčenia, zmatnenie pleti bez skreslenia odtieňu make-upu použitého na pleť pri líčení. Zvyšné dva sú klasicky bledý (light) a tmavší (medium).
Ja som sa rozhodla pre verziu v odtieni Light.
Výrobca uvádza že make-up po jeho nanesení vydrží veľmi dlho, zafixuje ho, zmatní pleť, udržuje pleť sviežu a nezlieza do jemných vrások.

Musím uznať že tento púder je naozaj extra jemný a na pleť sa pomocou štetca na púder nanáša ľahko, nezanecháva na pleti fľaky alebo mapky, krásne s pleťou akoby splynie, odtieň Light nijak dramaticky neskreslil odtieň naneseného make-upu, dodal pleti matný vzhľad bez nežiaduceho lesku ktorý trval naozaj dlho, do jemných vrások okolo pier či na čele alebo v očnom okolí sa neusádzal.
Ja som ho použila i samotný, bez nanesenia make-upu a bola som spokojná, jemne pleť vysušil ale nebolo to nič strašné a ak máte práve mastnú pleť  ktorá sa leskne bude pre Vás vhodný i ako samotný púder, na moju viacmenej suchú pleť je najlepši s použitím podkladu vo forme hydratačného make-upu alebo CC krému, kedy sa nestane že by sa pleť začala po hodinách lesknúť.
Ak si ho nanášate správne tak sa veľmi nepráši, a nezanecháva na pleti viditeľný poprach.
Balenie je klasické, púder si jemne nasypete potočením na vrch balenia a nanášate štetcom.
Štetec nie je súčasťou balenia, odporúčam klasický, veľký púdrový štetec ktorý nájdete taktiež v ponuke Oriflame sa super cenu.
Cena tohto sypkého púdra The ONE je okolo 10 EUR, ale Oriflame má často zaujímavé zľavy a produkty môžte tak získať skoro o polovicu lacnejšie, spýtajte sa svojej kozmetickej poradkyni.






Pár fotečiek pre Vás :















Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára