Domácnosť a bývanie

pondelok 23. novembra 2015

E style denné líčenie

Ahoj

Som nesmierna rada že Vám môžem medzi prvými predstaviť novinku na mojom a verím, že i Vašom obľúbenom e-shope s kozmetikou Sleek a po novom i s kozmetikou českej značky E style, Stayunique ktorému je novinkou práve uvedenie predaja kozmetiky značky E style.
Aby ste vedeli čo je E style vlastne za značku, mám pre Vás túto stručnú charakteristiku :

- nová produktová značka českého výrobcu Chris cosmetics
- ponúka vysokú kvalitu za naozaj nízku cenu
- spojenie krásy, kvality a elegancie
- vyrábaná so zameraním na starostlivý výber komponentov a vysokú konkurencieschopnosť

V tomto článku Vám predstavím dva produkty tejto značky, ktoré používam vlastne najčastejšie a moje denné líčenie je takmer každý deň s použitím týchto výrobkov dotvárané do dokonalosti.
Veľa z Vás mi písalo, že líčenie ktoré na blog pripravím je zložité a nie každá z Vás ho zvládne alebo sa ani neodváži sa doň pustiť.
Preto som dnes použila naozaj minimum a to len v jednej vrstve bez tieňovania.
Po nanesení CC krému a vykreselní obočia som prešla na oči, na horné viečko som použila len a to myslím vážne že len očný tieň E style Matt Touch v odtieni 06 Bamboo.
Hneď ako som ich zazrela na stránke e-shopu Stayunique vedela som že ich musím vyskúšať, pretože matné očné tiene v dnešnej dobe len tak ľahko nenájdete.
Veľmi ma zaujali hlavne hnedkasté odtiene ktoré ja zbožňujem a neúmyselne po nich siaham denne pri líčení.
Tieto očné tiene majú už pri prvom čmarnutí suchšiu textúru a to preto, lebo neobsahujú olej.
No veľmi milo ma prekvapilo to, že i napriek svojej suchej textúre neprášia, dokonca by som povedala že neprášia vôbec a to teda môžme vytknúť viacerým iným očným tieňom.
Ale najviac som si zamilovala ich pigmentáciu, ktorá je skvelá, stačí ich naniesť v jednej vrstve a hneď vidíte výsledok svojho nanášania, krásne priľahnú k viečku, akoby malo Vaše viečko danú farbu očného tieňu.
Výdrž im tiež pridáva na obľúbenosti u mňa, pretože tak ako ich ráno nanesiete ich uvidíte v zrkadle i večer počas odličovania, mne osobne je ich normálne ľúto večer odličovať pretože stále vyzerajú na očiach úchvatne.
Odtieň Bamboo je veľmi jemný, hnedkastý a pristane každej farbe pleti, na líčenie počas bežného dňa je super pretože vyzerá veľmi prirodzene a pritom luxusne.
Takže líčenie je naozaj ako som už vyššie spomínala jednoduché, stačí naniesť na horné viečko mono očný tieň v odtieni napríklad Bamboo, pre prirodzený look, na spodnú linku oka som použila očný tieň v odtieni Bark, ktorý som nanášala zhruba od trištvrtiny oka a do vnútorného kútika oka som použila očný tieň z tej istej paletky Taupe, paletka je značky Sleek s názvom i-Divine.
Pre kompletné líčenie stačí už len naniesť obľúbenú špirálu, no ak máte malé očká a chcete si ich opricky zväčšiť a otvoriť použite do vnútorného kútika oka bielu ceruzku, najlepšie mäkkú ktorá super píše.
Kde takú zoženiete? Nehľadajte a dajte na moju skúsenosť.
Taktiež som už vystriedala mnoho bielych ceruziek, vždy mi niečo prekážalo, buď slabo písali, alebo boli príliš tvrdé a moje citlivé oči ich neznášali najlepšie alebo proste nevydržali na vnútornej linke oka skoro nič.
Keď som uvidela v ponuke aj kajalové ceruzky na oči, povedala som si že už možno nájdem tú pravú ceruzku pre moje oči.
A nemýlila som sa, značka E style ponúka kajalové ceruzky na oči v 6 odtieňoch, z ktorých si vyberiete tú svoju na každý typ líčenia.
Čo je dôležité pri výbere ceruzky, hlavne ak ju chcete využívať hlavne na kreslenie linky do vnútornej časti oka, či je oftalmologicky testovaná, tieto ceruzky sú, takže prvá základná požiadavka splnená.
Výrobca uviedol vetu v znení : Koncentrácia olejov a pigmentov poskytuje príjemnú a mäkkú aplikáciu a trvalý výsledok, s touto vetou nemôžem nesúhlasiť ani ju nijak spochybňovať, pretože výsledok je naozaj viditeľný, nezmýva sa a ceruzka po nanesení vydrží celý deň bez blednutia dokonca i spodnej, vnútornej linke oka kde je oko predsa len vlhké.
Kedže je táto ceruzka määkučká dá sa s ňou ľahko na viečkach kúzliť tieňovaním a viete si tak vytvoriť i efekt dymového líčenia očí.
Cena tejto ceruzky je 1,90 EUR čo je uznajte paráda.

Zhrnutie :

MONO OČNÉ TIENE E STYLE 

- vysoká pigmentácia
- dlhá výdrž na viečkach
- neopadávajú, netrúsia sa ani počas nanášania
- dokonalé splynutie s pokožkou na očných viečkach
- pevný obal
- krásne odtiene
- textúra bez obsahu oleja
- cena len 2,90 EUR pri obsahu 6 g
- celodenná výdrž i bez použitia podkladovej bázy ( ja som ich používala zatiaľ len bez podkladovej bázy a som ako iste čítate, nadšená )
- ponuka krásnych 9 odtieňov

Väčšinou, povedzme si úprimne tak lacné očné tiene majú chybu v zložení, alebo proste ich pigmentácia je tak slabá že je potrebné pre viditeľný efekt naniesť si polovicu balenia, pri týchto očných tieňoch E style tieto chyby nenájdete.

KAJÁLOVÁ CERUZKA NA OČI

- mäkká ceruzka ktorá Vám nepoškriabe oči ani na pokožke nevytvorí mikro poškodenia
- najlepšia pigmentácia a výdrž z akou som sa pri ceruzkách na oči stretla
- žiarivá biela farba
- vysoká kvalita
- nízka cena
- pevný vrchnáčik
- možnosť využiť biely odtieň i ako podklad pod očné tiene
- vysoké krytie
- super priľnavosť k pokožke či vnútornej línií oka


Takže, celkovo som s kozmetikou E style zatiaľ nadmieru spokojná a už som si našla aj obľúbencov, ktorých už nedám z ruky.
Musím pochváliť pani majiteľku e-shopu Stayunique.sk za práve tento výber kozmetickej značky, pretože tým pripomína to, že i český produkt môže byť a v tomto prípade i je veľmi kvalitný a za rozumnú, neprehnanú cenu. 



Pár fotečiek pre Vás :



















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára